Remedy organiseert eerste gebruikersconferentie in EMEA Amersfoort, 13 juli 2001 - Remedy, leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM) oplossingen, organiseert dit najaar voor de eerste keer een aparte Remedy User Conference (RUC) voor klanten uit Europa, het Midden Oosten en Afrika. De conferentie vindt plaats op 6 tot 8 november 2001 in Edinburgh, Schotland. De RUC is voortgekomen uit de succesvolle Remedy User Group (RUG) die dit jaar voor de negende maal in Amerika wordt georganiseerd. De RUG heeft al die jaren klanten van over de hele wereld aangetrokken en heeft zich steeds verder uitgebreid. De RUC is een resultaat van deze ontwikkeling. Beide gebruikersbijeenkomsten garanderen aanwezigen een toegang tot alle laatste innovaties en bieden hen een voorproefje op de volgende generatie Remedy producten. De RUG en RUC bieden klanten een omgeving om elkaar te ontmoeten, ideeën uit te wisselen en te discussiëren over de schaalbaarheid en de flexibiliteit van Remedy s Action Request System, de basis van alle ITSM- en CRM-applicaties van Remedy. Daarnaast wordt gesproken over de aanpasbaarheid van deze verschillende kant-en-klare applicaties. Tijdens het programma zullen klanten de innovatieve manieren waarop de 12 verschillende Remedy oplossingen gebruikt kunnen worden, per toepassing gedemonstreerd krijgen. Daarnaast worden 1-op-1 gesprekken georganiseerd tussen klanten die nieuwe producten van Remedy willen aanschaffen en klanten die deze producten reeds gebruiken. Voorafgaand aan de conferentie zullen verschillende tutorials gegeven worden. Deze staan gepland op 5 en 6 november 2001. In de tutorials komen onderwerpen als best practices , inzetbaarheid en aanpassingsmogelijkheden aan de orde. Voor meer informatie over de conferentie en voorafgaande tutorials, surf naar http://www.remedy.com/corporate/events/. Over Remedy
Remedy is een vooraanstaande leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM) oplossingen. Wereldwijd zijn bij meer dan 10.000 klanten Remedy-oplossingen geïmplementeerd. Organisaties kunnen versneld eBusiness functies invoeren en zich onderscheiden van concurrerende bedrijven door de snelle implementatieprogramma s en de unieke aanpasbaarheid van de Remedy oplossingen. Door de focus op interne en externe service, verbeteren klanten van Remedy zowel de interactie met hun klanten als hun interne processen. Op deze manier stijgt de klanttevredenheid en dalen de kosten. Meer dan 100 klanten maken met tevredenheid gebruik van haar producten in Nederland. Sinds 1995 bedient Remedy klanten in Nederland en heeft in 1999 een eigen vestiging geopend. Meer informatie over Remedy, haar producten en haar service kunt u vinden op de website: www.remedy.com. Voor meer informatie
Remedy
Kees Schenk
033-4546640
kschenk@remedy.com
Whizpr
Willemijn Vader
0317-410483
remedy@whizpr.nl