CLIENTLOGIC
ClientLogic neemt call center van AOL over in Bristol, UK
Bristol, UK - Vandaag heeft ClientLogic, internationaal provider van
geïntegreerde oplossingen op het gebied van klantenbeheer,
aangekondigd dat het bedrijf de in Bristol gevestigde klantenservice
en technische support zal verzorgen voor een aantal AOL
dochterondernemingen in Groot-Brittannië, onder de merknamen van AOL,
Compuserve en Netscape Online.
ClientLogic, dat een uitstekende reputatie bezit met betrekking tot
het beheren van klantenbestanden, zal de werknemers van het Call
Center van AOL Bristol overnemen. De circa 175 AOL medewerkers zullen
later dit jaar de overstap maken naar het bestaande ClientLogic call
center in Bristol.
Jules Kortenhorst, CEO van ClientLogic Europa, is opgetogen over de
relatie met AOL: 'Onze samenwerking met AOL in Groot Brittannië is een
bewijs van de kracht van ClientLogic. We zijn trots op de bestaande
relatie tussen onze twee bedrijven.'
Over ClientLogic
ClientLogic is internationaal provider van geïntegreerde oplossingen
op het gebied van klantenbeheer, inclusief marketing, het verzorgen
van het contact met de klanten en de dienstverlening. Het hoofdkantoor
van ClientLogic, dat een dochteronderneming is van de op diverse
gebieden opererende Canadese Onex Corporation, is gevestigd in
Nashville in de Amerikaanse staat Tennessee en het opereert vanuit 55
locaties in 11 landen, verspreid door Noord Amerika, Europa en
Australië. ClientLogic biedt haar meer dan 250 gerenommeerde klanten
in het bedrijfsleven een internationale reeks van diensten, inclusief
geïntegreerde acquisitie, lijstmanagement en courtage, databaseontwerp
en ontwikkeling, multi channel customer en technische ondersteuning
(telefoon, fax, e-mail, chat, selfhelp, etc.), e-commerce services en
fulfillment. Voor meer informatie over ClientLogic , surf naar
www.clientlogic.com .
Susanne van Karsen
ClientLogic
Telefoon:(+31) (0) 70 305 1771
E-mail: pr@clientlogic.nl
06 nov 01 15:28