Ingezonden persbericht


Media Update:

AGENCY.COM : Amsterdam wederom succesvol met adidas website

Diemen, 1 november 2001 - AGENCY.COM : Amsterdam, toonaangevend op het gebied van e-business oplossingen, is genomineerd voor de London International Advertising Awards (LIAA) in de categorie Interactive Media Sport. Tevens is AGENCY.COM : Amsterdam finalist voor de @d:tech Awards in de categorie Best Consumer Website.

Bij beide awards is AGENCY.COM : Amsterdam genomineerd vanwege de website die ze ontwikkeld heeft in het kader van de adidas Be Better (2) campagne. Deze site was een vervolg op de vorig jaar bekroonde en door AGENCY.COM ontwikkelde adidas Be Better (1) website. De site van adidas Be Better (2) bestond dit jaar uit een online campagne waarbij bezoekers in staat werden gesteld om zelf ambassadeur voor adidas te worden en daarmee deel te nemen aan het adidas Research & Development proces, gratis sportartikelen te ontvangen, of adidas topatleten te ontmoeten.

Vorig jaar sleepte AGENCY.COM : Amsterdam al meerdere awards in de wacht. De website van de Nederlandse Opera werd bij de Awards of Montreux met goud beloond, terwijl adidas Be Better (1) bij de vorige jaargang van de LIAA al goud won. Voor hetzelfde project behaalde AGENCY.COM : Amsterdam zilver bij de NY Festivals. Een website voor Blue Band won brons bij de vorige @d:tech awards.

Op 12 november aanstaande wordt bekend of AGENCY.COM : Amsterdam wederom in de prijzen valt bij de LIAA, die dit jaar 18.580 inzendingen uit 74 landen ontving. Op 4 december wordt in New York aangekondigd welke @d:tech Award is gewonnen. Met meer dan 450 inzendingen kennen de @d:tech Awards dit jaar een van de meest succesvolle edities ooit.

Over AGENCY.COM
AGENCY.COM is een wereldwijd toonaangevende aanbieder van e-business oplossingen en biedt services op het gebied van strategie, branding en technologie waarmee onze klanten hun interactieve business kunnen op- en uitbouwen. We zorgen voor de probleemloze integratie van meerdere digitale technologieën - Web, mobiel, interactieve televisie en meer - om onze klanten in staat te stellen initiatieven op het gebied van knowledge sharing, online commerce en marketing communications te ontplooien. We maken hierbij gebruik van teams met toonaangevende Internetstrategen, technologen van wereldklasse en online brand marketing specialisten die zorgen voor het bouwen en herstructureren van wereldwijde interactieve ondernemingen. We hebben ruim 800 mensen in dienst verspreid over 12 locaties in de Verenigde Staten en Europa. Meer informatie op: www.agency.comEDIA.

###

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Text 100 BV
Dennis Doodeman
Tel: 020 530 43 45
E-mail: dennisd@text100.nl