AutoRai

31-10-2001

Mercedes-Benz Airport Service

Vorige week is op Schiphol een unieke, nieuwe manier van serviceverlening gestart: Mercedes-Benz Airport Service.

Met deze nieuwe dienst kunnen Mercedes-Benz rijders die voor één of meerdere dagen gaan vliegen hun auto vòòr de vertrekhal afgeven, waarna de auto wordt geparkeerd en naar wens gepoetst en/of onderhouden.

Klanten kunnen kiezen uit vier mogelijkheden, allen met als doel optimaal gemak en tijdbesparing. De eerste mogelijkheid is het laten parkeren van de auto door VIP Valet Parking. Met deze service kan de auto pal vòòr de vertrekhal van Schiphol worden afgegeven en weer opgehaald. Een tweede mogelijkheid is om naast het parkeren de auto van binnen en buiten professioneel te laten poetsen. Een derde optie is om behalve parkeren ook een onderhoudsbeurt laten uitvoeren. Tot slot is ook een combinatie van parkeren, poetsen en onderhoud mogelijk.

De tarieven voor parkeren en onderhoud zijn overigens gelijk aan de reguliere kosten van respectievelijk VIP Valet Parking en de all-in prijzen voor onderhoud van Mercedes-Benz. Er worden geen extra kosten berekend voor de Mercedes-Benz Airport Service. Reserveren kan heel eenvoudig via een centraal telefoonnummer, 0800-8456456.

Alle Mercedes-Benz personenwagenrijders kunnen gebruik maken van de nieuwe service. Wanneer de klant servicewerkzaamheden door de Mercedes-Benz Airport Service laat uitvoeren, worden deze gedaan door officiële Mercedes-Benz dealers in de regio. Is dit een ander dan de eigen Mercedes-Benz dealer van de klant, dan wordt deze uiteraard op de hoogte gesteld van de uitgevoerde werkzaamheden.