Persbericht d.d. 10/24/2001
24-10-2001: 'Aan tafel' titel nieuwe tv-commercial Vleeskeurmerk PVE/IKB
Op 29 oktober a.s. om 19.31 op Nederland 3 is de première van de
nieuwe commercial Aan tafel van het Vleeskeurmerk PVE/IKB op de
Nederlandse televisie. De tv-commercial, die in opdracht van het
Voorlichtingsbureau Vlees is gemaakt, komt in de plaats van de
verouderde Hai Mam, dit is Willem commercial.
Na drie jaar trouwe dienst heeft de Hai Mam, dit is Willem commercial
zijn werk meer dan uitstekend gedaan. De commercial is vanaf april
1998 door het Voorlichtingsbureau Vlees ingezet om de herkenning van
het Vleeskeurmerk PVE/IKB bij de consument te vergroten. Mede dankzij
de commercial is de herkenning van 12 procent ( in 1998) gestegen tot
70 procent in augustus 2000.
Om de geholpen herkenning van het Vleeskeurmerk op peil te houden bij
de doelgroep van consumenten tussen 20 tot 49 jaar, is het van groot
belang om hen ook in de toekomst frequent met het keurmerk te
confronteren. Deze rol is nu weggelegd voor de nieuwe commercial Aan
tafel, die vanaf 29 oktober op diverse tv-zenders te zien zal zijn. De
commercial duurt 30 seconden, speelt zich af in de keuken van een boer
en is gemaakt door reclamebureau BBCW te Amsterdam.
De tijdstippen van uitzending alsmede het volledige uitzendschema
gedurende dit jaar zijn te vinden op de website van het
Voorlichtingsbureau Vlees www.vlees.nl