Ingezonden persbericht


Wehkamp haakt verrassend in op week van lingerie

Actie op www.wehkamp.nl
De retailkalender vermeldt ook dit jaar weer 'de Week van de Lingerie'. Deze week wordt gehouden van 27 oktober tot en met 3 november 2001. Wehkamp haakt op een verrassende wijze op deze lingerieweek in met voor klanten aantrekkelijke acties, die al op 20 oktober van start gaan op www.wehkamp.nl. Klanten die een Lovable 'Extreem'-lingerie-set bestellen en houden, maken kans op het winnen van een Polaroid camera. Er zijn vijf camera's te winnen.
De voorwaarden van deze actie staan vermeld op de site. In december wordt de uitslag bekendgemaakt.
Klanten die een Marylin-lingerie-artikel bestellen kunnen rekenen op een extraatje bij hun bestelling in de vorm van bodylotion.

Bodyfashion bij Wehkamp
Wehkamp is onder de homeshoppingbedrijven in Nederland de belangrijkste aanbieder van lingerie en foundation. "Tot de meest gekozen artikelen uit dit segment behoren slips en bh's" zo meldt inkoopster lingerie Gerrie Rietberg.

Ondersteuning actie met tv-campagne
De Wehkamp-lingerieweek wordt ondersteund door een uitgebreide TV-campagne in de weken 43, 44 en 45.

Site zeer succesvol
Wehkamp's inspanningen om de internetwinkel onder de aandacht te brengen van de consument voor wie het motto 'gemak' hoog in het vaandel staat, blijft niet zonder resultaat:
dit jaar verwacht Wehkamp via het internetkanaal www.wehkamp.nl een omzet van ca. 130 miljoen te halen bij een bezoekersaantal van 700.000 per maand.

Zwolle, 11 oktober 2001

Voor verdere informatie:
Joke Vrolijk, public relations, telefoon (038) 497 33 55, EMAIL jvrolijk@wehkamp.nl