Speciale uitvoering van Daewoo Matiz: Starstyle
(22 oktober 2001)
Daewoo Motor Benelux heeft uitsluitend voor de Nederlandse markt een
speciale versie van de Matiz uitgebracht, die in een gelimiteerde
versie tot het einde van het jaar verkrijgbaar zal zijn, de Starstyle.
De speciale Matiz is voorzien van een pushbar onder de voorbumper,
vloermatten met Starstyle emblemen en een in de kleur van de auto
uitgevoerd dashboard. De prijs van het Starstyle pakket bedraagt fl
1.500,- maar aan de klant wordt slechts fl 750,- doorberekend. Het
concept van de Starstyle is gebaseerd op de samenwerking van Daewoo
met het nieuwe lifestyle magazine Starstyle, dat op 13 september is
geïntroduceerd. Starstyle is een glossy voor levenslustige, jonge
vrouwen tussen 18 en 35 jaar die geïnteresseerd zijn in sterren, mode,
uitgaan, winkelen en cosmetica. Starstyle is een uitgave van de
Telegraaf Tijdschriften Groep.
Pieter Stokman, Manager Public Relations van Daewoo Motor Benelux: De
Matiz is een belangrijk model binnen ons modelprogramma en kan zich
verheugen in een grote belangstelling. Niet alleen van privé-rijders
maar ook in de zakelijke markt. Want onlangs hebben wij 300 autos
afgeleverd aan Budget Rent a Car en ook de thuiszorgvereniging Take
Good Care heeft een groot aantal Matizs in gebruik voor haar
medewerksters. Ter gelegenheid van de lancering van het nieuwe
magazine Starstyle hebben wij nu in samenwerking met de uitgeverij
deze speciale uitvoering ontwikkeld.
Daewoo staat voor een belangrijke fase in haar bestaan, nu met General
Motors een Memo Of Understanding is getekend voor de overname.
Nogmaals Stokman: Daewoo is springlevend, met een uitdagende toekomst.
Volgend jaar wordt de Kalos op de markt gebracht, een opmerkelijke
vormgegeven auto. En er staan meer ontwikkelingen op het programma,
waarvan de opname in het GM-concern uiteraard de belangrijkste is.
Acties zoals deze met de Starstyle benadrukken de uiterst positieve
toekomstverwachting van Daewoo!
Carros