Connect-IT versterkt management met Europese salesmanager
Nieuwe manager werkte eerder bij Siemens, Olivetti en
Philips
Weert, 21/08/2001
Het computertelefoniebedrijf Connect-IT heeft Koen Prikken (37)
aangesteld als salesmanager Europe. Prikken werkt sinds februari voor
Connect-IT. Vóór zijn promotie was hij er area manager Benelux.
Koen Prikken is ingenieur elektronica, vakgebied telecommunicatie. Hij
behaalde zijn diploma aan de Technologische Hogeschool Leuven (Groep T).
Hij volgde ook een bachelor-opleiding bedrijfseconomie aan de K.U.Leuven.
In 1989 startte hij zijn carrière bij Siemens. Hij werkte er als sales
engineer voor de Hicom 100, een ISDN-communicatiesysteem voor kleine en
middelgrote ondernemingen. Ook was hij er accountmanager voor de
telefooncentrale Hicom 300. In 1993 ging Prikken aan de slag bij Olivetti,
waar hij werkte als accountmanager voor "third party maintenance"-diensten.
In 1995 stapte hij over naar Philips Business Communication Systems. Hij
werd er sales- en realisatiemanager voor België en Luxemburg.
"Koen is een versterking voor ons team", zegt Filip De Geijter, managing
director van Connect-IT. "Hij zal meehelpen aan de Europese doorbraak van
Oké Communicator, ons softwareproduct voor contactcenters. De
verkoopmogelijkheden zijn groot omdat wij de bijkomende markt van kleinere
interne en externe contactcenters aanboren. Ons product is ook voor hen
geschikt en bevat functionaliteiten die ze zich tot nu toe niet konden
veroorloven."
Koen Prikken: "Oké Communicator heeft de nodige troeven in de Benelux,
Duitsland en de UK, de markten waar we ons het eerst op concentreren. Onze
out-of-the-box-toepassing onderscheidt zich doordat ze al binnen twee dagen
geïnstalleerd en geïntegreerd wordt met bestaande bedrijfssoftware.
Daarnaast zijn het pakket en de upgrades ook betaalbaar voor kleinere
contactcenters vanaf 25 agenten. Oké Communicator biedt enkel
functionaliteiten die nodig zijn en daadwerkelijk gebruikt worden. Veel
bedrijven en contactcenters kampen met een overvloed aan binnenkomende en
uitgaande informatie. Met onze software kunnen ze die managen en krijgen ze
er een globale kijk op. Ik kijk dus met vertrouwen uit naar mijn opdracht
om met onze jonge applicatie de Europese markt te bewerken."
| END |
Over Connect-IT
Connect-IT, een 100%-dochter van Telematica International,
is een computertelefoniebedrijf. Zijn softwaretoepassing
Oké Communicator optimaliseert de communicatie in interne
en externe contactcenters met 25 tot 150 agenten. De
applicatie automatiseert en integreert de inkomende en
uitgaande communicatie via verschillende kanalen
(telefoon, fax, e-mail, voicemail). Oké Communicator
transformeert een Windows NT-systeem tot een
multimedia-contactcenter en integreert traditionele PBX
(Private Branch Exchange)-, ACD (Automatic Call
Distributor)-, IVR (Interactive Voice Response)-,
voicemail-, Unified Messaging- en faxsystemen. De
toepassing maakt on-linetoezicht en real-time-rapportering
en -bijsturing mogelijk. Ze is schaalbaar en
geoptimaliseerd voor een snelle installatie, configuratie
en integratie met andere systemen door value-added
resellers (VARs). Interelectra, Rabobank, Manpower en NBBS
Reizen gebruiken de applicatie van Connect-IT in hun
contactcenters.
Voor meer informatie
Connect-IT (www.oke-communicator.com), Schatbeurderlaan
10, Postbus 109, NL-6000 AC Weert
Filip De Geijter, Managing Director, tel: +31 (0)495 584
800, fax: +31 (0)495 547 711
E-mail: f.d.geijter@connect-it.ti.nl
NewsEngine PR (www.newsenginepr.com), Museumstraat 12, bus
31, B-2000 Antwerpen
Bart Inslegers, tel: +32 (0)3 260 96 48, fax: +32 (0)3 237
23 25
E-mail: bart.inslegers@newsenginepr.com
Ref.:CIT0001-1876C2