2 augustus 2001
CyberLan introduceert helpdesk en servicedesk software voor MKB
CyberLan introduceert Powerdesk. CyberLan toonaangevend leverancier van de
geautomatiseerde helpdeskoplossing HEATsos en de CRM applicatie GoldMine
brengt exclusief het Amerikaanse softwareproduct Powerdesk op de Nederlandse
markt.
Powerdesk is de help- en servicedesk oplossing speciaal ontwikkeld voor
middelgrote en kleine organisaties en door de Gartner Group al meerdere
malen uitgeroepen als Best in Class Helpdesksolution. Powerdesk is de
light-versie van het Pink Verify ITIL-certified HEATsos en ondersteund
organisaties tot circa 200 werkplekken. Met het ITIL ondersteunende
Powerdesk zijn deze organisaties in staat de IT dienstverlening volledig te
automatiseren. Powerdesk is een efficiënte en complete oplossing om alle
voorkomende klachten/vragen (intern en extern) te registreren en structureel
te behandelen en op te lossen, zodat de IT-afdeling zich alleen hoeft te
concentreren op het daadwerkelijk oplossen van de vraagstukken. Powerdesk
garandeert 80% klachtafhandeling tijdens het eerste contact.
Powerdesk is ontwikkeld door het Amerikaanse softwareconcern FrontRange Solutions. Deze organisatie heeft inmiddels wereldwijd honderdduizenden tevreden gebruikers. Gezien de jarenlange ervaring met FrontRange producten, en met help- en servicedesk systemen in het bijzonder, heeft FrontRange Solutions wederom gekozen voor de gecertificeerde leverancier CyberLan om dit nieuwe product exclusief te introduceren op de Nederlandse markt. Andere softwareoplossingen van FrontRange Solutions zoals HEATsos en GoldMine FrontOffice worden in de Benelux reeds aangeboden door CyberLan.
Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar onze website
(www.cyberlan.nl
Michiel de Bruijn
Product Marketing Manager
CyberLan B.V.
Rijnzathe 7a
3454 PV De Meern
Tel : 030-6664277
Fax: 030-6665341
E-Mail: mdebruijn@cyberlan.nl
www.cyberlan.nl