Ingezonden persbericht


Persbericht
voor onmiddellijke publicatie

Fortis Bank catalogus van producten met merknaam voortaan "powered by Paspartoo"

Vernieuwend internet/intranet-gebaseerd tool helpt bank dienstverlening verbeteren en kosten drukken.

Brussel, juli 2001 - Paspartoo laat weten bijna klaar te zijn met de integratie van zijn web-gebaseerde PL@N applicatie binnen Fortis Bank. Fortis Bank maakt deel uit van de Fortis-groep en behoort tot de top 15 van de financiële dienstverleners in Europa. In België biedt Fortis Bank haar diensten aan via 23.000 medewerkers in meer dan 2.000 bankkantoren en bedrijfslokaties. Weldra zal het communicatienetwerk van de bank kunnen terugvallen op een bedrijfsoverkoepelende intranet-toepassing die de werknemers niet alleen in staat zal stellen om snel en makkelijk gepersonaliseerd drukwerk te bekijken en te bestellen, maar ook een keuze te maken uit een catalogus van 500 producten met merknaam.

Dit alles is voor Paspartoo, dat inmiddels algemene bekendheid geniet voor zijn print-on-demand internetdiensten, meteen ook een mijlpaal op het vlak van het facility management.

"Paspartoo beschikt over een beproefde oplossing voor de hele corporatemarkt. Onze ASP-oplossing is voor middelgrote bedrijven een uitermate rendabel model om hun documentbeheer in goede banen te leiden, terwijl grotere bedrijven vooral ingenomen zijn met ons License-model, dat geïntegreerd en ondergebracht wordt in hun eigen interne IT-omgeving. Paspartoo heeft een oplossing uitgewerkt die het volledige verwervingsproces bestrijkt voor alle drukwerk en producten met merknaam (alle denkbare soorten), letterlijk van aan het bureau van de klant tot in de ruimte waar het drukwerk aangemaakt wordt", zegt David Amir, CEO van Paspartoo. "Dit globale integratiesysteem biedt grote voordelen aan beide zijden van de bevoorradingsketen, en komt uiteraard ook de klantenbinding ten goede."

Dankzij de modulaire structuur is Paspartoo PL@N een perfecte oplossing voor elke klant. "Fortis Bank legt zeer hoge uitvoeringsnormen op en eist een naadloze integratie met haar computeromgeving. Met Paspartoo hebben wij een snelle, innovatieve partner gevonden", aldus Eddy Declerck, Director Global Rebranding. "De deadline was kort, het budget zeer beperkt. Het is nog te vroeg om het gebruik te evalueren. Maar hoe dan ook, wie de service nodig heeft, krijgt een vlotte toegang tot de nieuwste producten met merknaam, posters, brochures, etc. Mensen 'zien' nu voor het eerst ook wat ze bestellen. Onze managers zijn opgetogen over de mogelijkheden qua consequentie en kostenbesparing. Kom over een jaar nog eens terug", zo voegt hij er nog aan toe.

Paspartoo streeft voortdurend naar oplossingen die de relaties tussen de drukwerkproducenten en hun klanten verbeteren en die het verwervingsproces voor drukwerk stroomlijnen. Paspartoo PL@N laat grote bedrijven aanzienlijk besparen, door het volledige verwervingsproces van drukwerk en producten met merknaam te optimaliseren.

"We krijgen bijzonder positieve reacties van bedrijven die de directe toegevoegde waarde van onze oplossing naar waarde weten te schatten. We bieden hen een gespecialiseerde toepassing voor drukwerkconsumptie, inclusief tal van extra's zoals ontwerptools voor gepersonaliseerd briefpapier, automatische verzending naar leveranciers, een controlemechanisme voor alle processen en gebruikers, een directe koppeling met een lokaal IT-systeem enzovoort. Deze brede waaier van diensten en de bijzonder intuïtieve interface zorgen ervoor dat het systeem snel ingeburgerd raakt bij de gebruikers", zegt Daniel Van Kerckhove, Paspartoo Director of European Operations. "Ze zijn vooral in de wolken over het feit dat we hen binnen de paar weken on line hebben en dat we hen oplossingen aanbieden die met hun behoeften meegroeien", zo besluit hij.

Over Paspartoo
Paspartoo werd opgericht in juli 1999 en is de Europese marktleider in het aanbieden van drukinfrastructuur via Internet. Het hoofdkantoor van Paspartoo bevindt zich in Brussel (België), met afdelingen in Groot-Brittannië, Italië, Frankrijk, Duitsland, Nederland, en R&D-activiteiten in Israël. Het bedrijf wil de verwerving van kwaliteitsdrukwerk via Internet vereenvoudigen door tegemoet te komen aan de behoeften van grote drukwerkverbruikers (bedrijven) en -producenten over heel Europa.

Foto's/dia's zijn op aanvraag beschikbaar bij Communications for Genial Products NV (CGP). U kunt deze informatie en alle afbeeldingen bij onze persberichten ook downloaden op onze home page: www.cgp.be - fotobibliotheek.

CGP SA - Communications for Genial Products
European Public Relations for Hi-Tech Companies since 1991 Tel.: +32/2-375.21.00
Fax.: +32/2-375.91.62
mailto:marianne@cgp.be
mailto:marianne_gutman_cgp@hotmail.com
http://www.cgp.be