Gemeente verbetert Servicelijn Stadsbeheer
Burgers in Nieuwegein kunnen de gratis Servicelijn Stadsbeheer van de
gemeente bellen met klachten, vragen om informatie en het doen van
meldingen over gebreken in de openbare ruimte. Bij de evaluatie van
het functioneren van de Servicelijn is gebleken, dat er op een aantal
punten verbetering nodig is. Op piekmomenten ontstaan er wachttijden
en de druk op medewerkers van de Servicelijn is erg hoog.
Om de Servicelijn beter te laten functioneren, de wachttijden te
verkorten en zo de klantvriendelijkheid te verhogen, treft de gemeente
de komende maanden een aantal maatregelen. De door de Servicelijn
gebruikte software wordt aangepast, zodat een snellere invoer van
meldingen mogelijk wordt. Hiernaast krijgen de medewerkers van de
Servicelijn extra scholing in het gebruik van de software, zodat ze
meldingen sneller kunnen invoeren en verwerken. De snellere invoer
leidt tot een verkorting van de wachttijden. De gemeente bekijkt
momenteel nog andere mogelijkheden om de klantvriendelijkheid van de
Servicelijn verder te verbeteren.
Het gratis nummer van de Servicelijn Stadsbeheer is 0800-0230258. De
Servicelijn is op doordeweekse dagen te bereiken van 08.30 uur tot
17.00 uur.
Invoerdatum 25-7-2001
Copyright © Gemeente Nieuwegein Martinbaan 2
3439 NN Nieuwegein