Seagull Holding NV
Kia Motors accelereert E-Business met SEAGULL
Directe toegang tot beschikbaarheid van auto's resulteert in
uitstekende klantenservice
Bremen, Duitsland en Atlanta - 24 juli, 2001 - SEAGULL, marktleider in
software oplossingen voor host toegang ten behoeve van
internetinfrastructuur, kondigt vandaag aan dat Kia Motors Europa
GmbH, een divisie van Kia Motors Co.Ltd, haar dealer informatiesysteem
nieuw leven geeft met SEAGULL technologie en directe internettoegang
tot haar voorraad- en distributieapplicatie biedt voor meer dan 500
dealers in Duitsland.
SEAGULL's J Walk(TM) software oplossing stelt Kia Motors in staat om
bestaande business logic en applicatie intelligentie te gebruiken ten
behoeve van het beschikbaar stellen van kritieke automobiel- en
onderdelenvoorraadinformatie via een beveiligd intranet. Dealers
kunnen nu direct toegang krijgen tot Kia Motors' iSeries host systeem
voor zowel actuele verkrijgbaarheid van auto's, garantie
administratie, onderhoud , verkoop updates, als voor het plaatsen van
orders voor specifieke voertuigen via een intuïtieve browser
interface. Voorheen waren dealers afhankelijk van wekelijkse geprinte
verslagen met deze kritieke en tijdsgevoelige informatie.
"SEAGULL stelt ons in staat om ons huidige systeem te evolueren naar
een echte e-business infrastructuur," aldus Harald Poppe, manager data
processing van Kia Motors Europa GmbH. "Kwaliteitsverbetering is een
wezenlijk onderdeel van onze bedrijfsvisie en geeft ons de
mogelijkheid om onze dealers internettoegang te geven tot ons host
systeem. Kia Motors kan op deze manier haar voorraad efficiënter
managen en uitstekende klantenservice bieden."
Het verbeterde dealer informatiesysteem biedt ook betere management
informatie voor Kia Motors executives doordat geconsolideerde
informatie voor elke regio en dealerprofielen in een grafische vorm
beschikbaar is.
"Kia Motors zocht een oplossing voor het vernieuwen van haar huidige
dealer informatiesysteem zonder nieuwe uitgebreide programmering en
tijdsinvestering," aldus Sigurd Neumann, SEAGULL's regio manager voor
Duitsland. "SEAGULL technologie geeft Kia Motors de mogelijkheid om
haar activiteiten drastisch te verbeteren door het uitschakelen van
papier afhankelijke processen en vertragingen in de distributie te
voorkomen. Met e-business heb je de kracht om efficiëntie te verhogen
en klantenservice te verbeteren. Wij hebben het genoegen om Kia Motors
te helpen bij het implimenteren van strategische oplossingen die
zullen resulteren in significante zakelijke voordelen."