Ingezonden persbericht


Persbericht

Amsterdam - 19 juli 2001

VERONICA GOES FINANCIAL!

Vind jouw info over geldzaken

Veronica Digitaal B.V. introduceert in samenwerking met Cashcow.nl een nieuwe rubriek over geldzaken. Naast thema s over babes, uitgaan en film wordt Veronica.nl voorzien van het nieuwe thema Ik ga waarin alle financiële consequenties behandeld worden van grote stappen in het leven zoals samenwonen, trouwen of het maken van een wereldreis.

Ik ga zal onderdeel uitmaken van active.veronica.nl, de op lifestyle gerichte themasite van het Veronica Digitaal netwerk.

Ik ga

Ik ga plaatst het dagelijks leven in financieel perspectief variërend van actualiteiten, praktische tips, slimme weetjes , complete productoverzichten, handige checklijsten en rekenmodellen tot tips om minder belasting te betalen. Ik ga is de informatiebron voor iedereen die op een leuke en gemakkelijke manier z n geldzaken wenst te regelen.

Jongeren

Steeds meer bedrijven hebben interessante aanbiedingen en proberen zoveel mogelijk jongeren binnen te halen. Veronica heeft een groot bereik gericht op de jongeren doelgroep variërend van 15 tot 35 jaar. Steeds vaker krijgen zij te maken met financiële zaken en worden zij verleid tot aantrekkelijke aanbiedingen. Veronica.nl biedt de gebruiker een handig overzicht met de meest voordelige oplossingen.

Simpel

Alles op de site http://active.veronica.nl/ikga/opvakantie is helder en simpel uitgelegd. Iedereen wenst tenslotte bruikbare en eenvoudige financiële informatie!

Einde bericht

Indien u meer informatie wenst kunt u contact opnemen met Jantien van Tol, marketing coördinator Veronica Digitaal. Telefoon: 020-5305800 of e-mail: jantien.van.tol@veronica.nl .