PERSBERICHT - 13 JULI 2001
VacanceSelect:
Spectaculaire groei boekingen via Internet
Directseller VacanceSelect maakt dit jaar een spectaculaire groei van
het aantal internetboekingen door. De website Vacanceselect.nl
genereert inmiddels 50% van het totale aantal boekingen, terwijl dit
een jaar geleden nog circa 20% was.
VacanceSelect is gespecialiseerd in autovakanties met diverse soorten
accommodaties binnen Europa. De accommodaties variëren van
appartementen tot compleet ingerichte comfortabele bungalowtenten en
van kampeerplaatsen tot luxe villa's met zwembad. De huismerken zijn:
ItaliaSelect (marktleider), FranceSelect, CroatiaSelect, Interlux
Dicht Bij Huis en Selectcamp
Voortgaande groei
Directieleden Rob Nolting en Henk Klamer verwachten dat de groei zich
ook de komende jaren zal doorzetten, waarbij zij zich baseren op drie
elementen:
de uitstekende kwaliteit van het product
de makkelijke boekbaarheid
de vroege beschikbaarheid
Over dat laatste punt: "In tegenstelling tot veel andere touroperators
hebben wij in september op onze website het nieuwe programma inclusief
de prijzen al rond. Dan kan dus ook definitief worden geboekt en zeker
voor het hoogseizoen is dat een pré, die door onze klanten wordt
gewaardeerd. De boekingen via onze website kosten verder maar een
fractie van de tijd die andere boekingen met zich mee brengen. We
zullen de komende jaren dan ook vooral blijven investeren in steeds
verdere verbetering van onze website. Ook starten wij binnenkort op de
Duitse markt met de verkoop van onze reizen onder de naam Selectravel,
waarbij uitsluitend gebruikt zal worden van een boekbare website",
zeggen zij.
Noot voor de redactie (