PERSBERICHT - 13 JULI 2001

VacanceSelect:
Spectaculaire groei boekingen via Internet

Directseller VacanceSelect maakt dit jaar een spectaculaire groei van het aantal internetboekingen door. De website Vacanceselect.nl genereert inmiddels 50% van het totale aantal boekingen, terwijl dit een jaar geleden nog circa 20% was.

VacanceSelect is gespecialiseerd in autovakanties met diverse soorten accommodaties binnen Europa. De accommodaties variëren van appartementen tot compleet ingerichte comfortabele bungalowtenten en van kampeerplaatsen tot luxe villa's met zwembad. De huismerken zijn: ItaliaSelect (marktleider), FranceSelect, CroatiaSelect, Interlux Dicht Bij Huis en Selectcamp

Voortgaande groei
Directieleden Rob Nolting en Henk Klamer verwachten dat de groei zich ook de komende jaren zal doorzetten, waarbij zij zich baseren op drie elementen:

de uitstekende kwaliteit van het product de makkelijke boekbaarheid
de vroege beschikbaarheid

Over dat laatste punt: "In tegenstelling tot veel andere touroperators hebben wij in september op onze website het nieuwe programma inclusief de prijzen al rond. Dan kan dus ook definitief worden geboekt en zeker voor het hoogseizoen is dat een pré, die door onze klanten wordt gewaardeerd. De boekingen via onze website kosten verder maar een fractie van de tijd die andere boekingen met zich mee brengen. We zullen de komende jaren dan ook vooral blijven investeren in steeds verdere verbetering van onze website. Ook starten wij binnenkort op de Duitse markt met de verkoop van onze reizen onder de naam Selectravel, waarbij uitsluitend gebruikt zal worden van een boekbare website", zeggen zij.

Noot voor de redactie (