Gemeente Amstelveen

Nieuws

Personeel Afvalzorg pakt tijdelijke achterstand aan!

In de zomerperiode heeft de directie Afvalzorg te maken met een tijdelijke onderbezetting van personeel. Na de zomerperiode hopen wij u weer volledig van dienst te kunnen zijn.

Prioriteiten
Het tekort aan medewerkers inzameling houdt in dat er prioriteiten gesteld worden aan de werkzaamheden van de directie Afvalzorg. De eerste prioriteit van de directie Afvalzorg is het ophalen van uw huisvuil en dat zal dan ook gewoon volgens schema bij u opgehaald worden. Overige werkzaamheden van de medewerkers inzameling zijn: het schoonspoelen van de duobakken en het ophalen van zwerfvuil bij papier- en glasbakken. In deze zomerperiode kan het helaas incidenteel voorkomen dat uw vuilnisbakken niet volgens het wasschema schoongespoeld worden en dat het vuil bij glas- en papierbakken incidenteel niet wordt opgehaald.

Inhaalprogramma´s
Om de overlast voor u zoveel mogelijk te beperken, wordt er door de medewerkers Afvalzorg met inhaalprogramma´s gewerkt, zodat uw duobak alsnog wordt gereinigd. Het reinigen van de duobakken gebeurt dan op dezelfde dag als waarop het huisvuil bij u in de wijk wordt opgehaald.