Nieuws
Personeel Afvalzorg pakt tijdelijke achterstand aan!
In de zomerperiode heeft de directie Afvalzorg te maken met een
tijdelijke onderbezetting van personeel. Na de zomerperiode hopen wij
u weer volledig van dienst te kunnen zijn.
Prioriteiten
Het tekort aan medewerkers inzameling houdt in dat er prioriteiten
gesteld worden aan de werkzaamheden van de directie Afvalzorg. De
eerste prioriteit van de directie Afvalzorg is het ophalen van uw
huisvuil en dat zal dan ook gewoon volgens schema bij u opgehaald
worden. Overige werkzaamheden van de medewerkers inzameling zijn: het
schoonspoelen van de duobakken en het ophalen van zwerfvuil bij
papier- en glasbakken. In deze zomerperiode kan het helaas incidenteel
voorkomen dat uw vuilnisbakken niet volgens het wasschema
schoongespoeld worden en dat het vuil bij glas- en papierbakken
incidenteel niet wordt opgehaald.
Inhaalprogramma´s
Om de overlast voor u zoveel mogelijk te beperken, wordt er door de
medewerkers Afvalzorg met inhaalprogramma´s gewerkt, zodat uw duobak
alsnog wordt gereinigd. Het reinigen van de duobakken gebeurt dan op
dezelfde dag als waarop het huisvuil bij u in de wijk wordt opgehaald.