Berichten van de gemeente Lopik
Document het laatst veranderd op: 29-06-2001
Raadscommissie Grondgebied.
De raadscommissie Grondgebied komt bijeen op 10 juli 2001. Voorzitter: wethouder Scheffer - Versluis
A G E N D A :
Commissie GRONDGEBIED d.d. 10 juli 2001.
Aanvang te 20:00 uur.
Taakvelden Openbare Werken, Ruimtelijke Ordening en Verkeer en Vervoer:
1. Opening.
2. Vaststelling verslag van de vergadering d.d. 19 juni 2001.
3. Ingekomen stukken en mededelingen:
* Verslag van de openbare voorbereidingsprocedure op grond van Afdeling 3:4 van de Algemene Wet Bestuursrecht i.v.m. het voornemen vrijstelling te verlenen voor het bouwen van een vrijstaande woning op het perceel tussen Dorp 132 en Dorp 134 te Benschop;
* Verslag van de openbare voorbereidingsprocedure op grond van Afdeling 3:4 van de Algemene Wet Bestuursrecht i.v.m. het voornemen vrijstelling te verlenen voor het uitbreiden van de kantoorruimte aan de voorzijde op het perceel aan de Handelsweg 9 te Lopik;
* Verslag speeltuinoverleg 7 juni 2001;
* Vervanging graflift en grafbekisting;
* Jaarverslag Natuur & Milieu over 2000 ( voor dit punt, dat behoort tot de taakvelden Milieu en Volkshuisvesting, is wethouder Kooijman aanwezig voor het beantwoorden van eventuele vragen of het geven van een toelichting).
4. Gemeenschappelijke regelingen.
- Geen.
5. Artikel 19 WRO uitbreiding bedrijfsgebouw Vermond aan de Lopikerweg oost te Lopik.
6. Weigering verbouw pand ( De Groot) tot woning aan de Lekdijk west 18 te Lopik.
7. Financiering inrichting 30 km-gebieden (Duurzaam veilig).
8. Bebouwing Jaarsveld.
9. Beeldkwaliteitsplan voor noordelijke uitbreiding bedrijventerrein ( onder voorbehoud).
10. Takenpakket van de sector Grondgebied ( Nieuw voor Oud).
11. Rondvraag.
12. Sluiting.
NB.: Indien u de in de portefeuille ter inzage gelegde gegevens buiten kantooruren wilt inzien, kunt u daarover contact opnemen met de gemeentebode.
Abonnementhouders, die prijs stellen op kosteloze toezending van de in de agenda vermelde bijlagen kunnen deze telefonisch opvragen bij het bureau Facilitaire Zaken.