APS: SNT en Fortis gaan op Europees niveau samenwerken
Afzender: SNT GROUP N.V.
Rubriek: BIN
Prioriteit: 4
Datum en tijd: 06-07-2001 09:01
Dit is een origineel persbericht.
Zoetermeer, 06 juli 2001. SNT en Fortis werken sinds 1 juli jl. samen op
Europees niveau op het gebied van direct marketing. Direct marketing
neemt binnen de groeistrategie van Fortis een belangrijke plaats in. SNT
gaat voor Fortis opvolging geven aan direct marketing campagnes.
SNT en Fortis hebben begin dit jaar bij wijze van proef samengewerkt aan
een direct marketing campagne in Frankrijk en Spanje. De resultaten van
deze samenwerking waren aanleiding tot het aangaan van een contract met
een looptijd tot en met 2003.
Bij SNT werken native speakers in achttien verschillende talen. De
komende twee jaar gaan zij voor Fortis bedrijven in Frankrijk, Spanje,
Italie, Duitsland en Portugal benaderen.
'SNT heeft inmiddels vestigingen in zeven Europese landen. Die
aanwezigheid in verschillende taalgebieden maakt SNT tot een
aantrekkelijke partner voor internationale opdrachtgevers.De samenwerking
met Fortis is hier opnieuw een bewijs van', aldus Tobias Walraven, CEO
van SNT Group N.V.
Over Fortis
Fortis is een internationale financiele dienstverlener op het terrein van
verzekeren, bankieren en beleggen. Met een marktkapitalisatie van EUR
44,6 miljard en circa 70.000 medewerkers behoort zij tot de vijftien
grootste financiele instellingen van Europa.
In haar thuismarkt, de Benelux, neemt Fortis een toonaangevende positie
in met een breed pakket financiele diensten voor particulieren, bedrijven
en publieke instellingen. Buiten haar thuismarkt richt Fortis zich op
geselecteerde marktsegmenten.
Fortis is genoteerd aan de beurzen van Amsterdam, Brussel, Londen en
Luxemburg en heeft een gesponsord ADR-programma in de Verenigde Staten.
Over SNT
SNT participeert in de ontwikkeling van CRM-concepten voor
opdrachtgevers. In haar customer contact centers geeft SNT uitvoering aan
deze concepten door opdrachtgevers via telefoon, e-mail, chat,
co-browsing en SMS bereikbaar te maken voor hun klanten. Uit deze
klantcontacten wordt met behulp van datamining technieken
managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers kunnen aanwenden om
hun marketingstrategie verder in te vullen en duurzame relaties met
klanten op te bouwen. De strategie van SNT is gebaseerd op vier
fundamenten, te weten groei door strategic sourcing, verbreding naar
CRM-dienstverlening, internationalisering door overnames en investering
in mensen.
Over 2000 realiseerde SNT een omzet van Euro 99,4 miljoen. Met ruim 5500
medewerkers verleent SNT vanuit 26 vestigingen in Nederland, Belgie,
Duitsland, Noorwegen, Denemarken, Zweden en Finland jaarlijks goede
service aan miljoenen consumenten. Op 20 april j.l. is de beursgang van
SNT in Nederland uitgeroepen tot IPO van het jaar 2000.
Einde bericht
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Anne de Graaf, tijdens
kantooruren op telefoon: (079) 368 69 00, fax 368 51 94. U kunt ook
e-mailen naar adegraaf@snt.com. Onze adresgegevens zijn: Koraalrood 70,
2718 SC Zoetermeer, Postbus 182, 2700 AD Zoetermeer, www.snt.com.
ANP Pers Support, het ANP is niet verantwoordelijk voor de inhoud van
bovenstaand bericht.
Indien u vragen of wijzigingen heeft over de wijze van ontvangst of de
adressering dan kunt u contact opnemen met ANP Pers Support via
faxnummer: +31 (0)70 3989478 of via email: perssupport@anp.nl.
(vergeet niet het betreffende e-mailadres of faxnummer te vermelden)