Persbericht: 04-07-01

AdLINK gaat pan-Europees partnership aan met AtomShockwave.

AdLINK Internet Media breidt haar portfolio uit met AtomShockwave, de in San Fransico gehuisveste onderneming verzorgt twee digitale uitgaves: www.shockwave.com en www.atomfilms.com, met de beste korte films, interactieve games, geanimeerde shows, en digitale media op het internet. Door deze pan-Europese overeenkomst kan AdLINK nu haar adverteerders een vooraanstaand platform aanbieden met een bereik van technisch onderlegde early adaptors met een hoge respons op internet advertising.

De samenwerking tussen AtomSchockwave and AdLINK Internet Media voorziet AdLINK van de exclusieve rechten om pan-Europees gerichte advertising inventory te verkopen op www.atomfilms.com and www.shockwave.com.

Gecombineerd hebben de sites meer dan 48 miljoen geregistreerde gebruikers wereldwijd en ruim 14 miljoen unieke bezoekers per maand.

Beide sites zijn 100% rich media gereed en geven toegang tot honderden tekenfilm series, sitcoms, korte films, games en downloads voor verschillende handhelds als Palm en Pocket PC.

Seth Levenson, AtomShockwave Vice President Sales: "Onze overeenkomst met AdLINK is een logische uitbreiding op andere partnerships met gevestigde Europese spelers als Chello and Italia. Europese adverteerders kunnen profiteren van deze overeenkomst door onze vooraanstaande content, distributie en vooral bereik."

Adverteerders:

AtomShockwave heeft o.a. als adverteerders:
BMW, Coca Cola, Ford, IBM, Intel, Levi's, Mazda, Sony, Swatch, en Volkswagen.