Nieuwe Staffware 'Ordermanagement & Provisioning' oplossing: end-to-end procesautomatisering voor telecom- en nutsmarkt
Alkmaar, juli 2001 - - Staffware, toonaangevend in business process
automatisering, introduceert de Staffware Order Management and Provisioning
oplossing die specifiek is ontwikkeld voor de telecom- en nutssector. De
oplossing automatiseert, beheert en controleert de 'end-to-end' processen van
het beheren en het afhandelen van orders tot aansluitingen. Aan de flexibele,
nieuwe oplossing ligt de zeer schaalbare, regelgebaseerde technologie voor
procesautomatisering ten grondslag.
Het gebruik van Staffware maakt op eenvoudige wijze systeemintegratie en
-communicatie mogelijk over de functionele en (inter-)organisatorische
grenzen heen. Organisaties kunnen met deze applicatie hun marktaandeel
veiligstellen, want Staffware biedt namelijk de aspecten die essentieel zijn
voor beide markten, te weten: snelheid, inzichtelijkheid, voorspelbaarheid en
consistentie in het order- en aansluitingsproces.
Rob Glenn, business unit director, Utilities, Telecoms & Commercial Divisie
bij Staffware, stelt: "In de telecom-sector is al enorm geïnvesteerd in
operationele supportsystemen, customer care- en factureringsystemen. Het
vervangen van bestaande systemen is echter niet langer nodig, omdat Staffware
op eenvoudige wijze integreert met de bestaande applicaties die controle
bieden over de elementen binnen een businessproces, zoals CRM, workforce
management en order- en netwerkmanagement."
Voordelen
Staffware garandeert dat alle delen van deze complexe bedrijfsprocessen
gespecificeerd en consistent zijn. Het volgt elke stap en identificeert
vertragingen en problemen voordat de klant ze zelfs opmerkt. Tevens meet de
oplossing de belangrijkste performance-indicatoren. Operators en service
providers staan onder druk om deze indicatoren te bereiken en om aan de
regelgeving te voldoen. Daarom is voor deze organisaties een effectieve
procescontrole van groot belang. Andere voordelen zijn: aanzienlijk verlaagde
verwerkingstijden, kostenbesparing in elk verwerkingsstadium, verbeterde
marges en omzet, kortere time-to-market, sneller genereren van omzet,
verbeterde klantenservice, hogere klanttevredenheid, investeringen in
bestaande systemen worden verbeterd en behouden, flexibele proceswijziging,
het voldoen aan regelgeving, snellere en beheerste verschaffing, met
consistente levering van orders.
Mogelijkheden
In de zeer concurrentiegevoelige telecom-markt zijn het winnen van nieuwe
klanten en het behouden van bestaande klanten erg belangrijk. Operators
moeten dan ook niet alleen controle hebben over hun eigen processen, maar ook
pro-actief bezig zijn met de marktontwikkelingen, zoals beschikbaarheid van
het netwerk bij derden. Gebruikers kunnen met de nieuwe applicatie alle
complexe links volgen naar bijvoorbeeld facturering, klantengegevens,
marketing, front-office ondersteuning, service-implementatie, workflowbeheer,
netwerkbronnen en modificatie. De nieuwe oplossing kan ook worden verbonden
met andere service providers. Staffware zorgt ervoor dat deze afzonderlijke
functies worden gecombineerd, waardoor operators uiteindelijk profiteren van
end-to-end procesbeheersing en de ontwikkeling van een toekomstgericht
architectuurplatform.
"Het automatiseren van bedrijfsprocessen biedt een algemene oplossing voor
het verplaatsen en beheren van informatie binnen elke supply chain. De
Staffware-oplossing maakt het mogelijk deze informatiestromen te
synchroniseren. Het biedt de 'lijm' die de afzonderlijke hoeveelheden aan
informatie integreert, beheert en controleert. Hierdoor kan de gehele keten -
van klantbestelling tot service provider en terug naar de klant - in stappen
worden uitgevoerd", aldus Glenn. Klanten van deze nieuwe oplossing zijn: C&W,
Optus, Ipsaris, KPN, NTL, Essent Kabelcom en Viag Intercom GmbH.
Staffware BV, Robijnstraat 2, 1812 RB, Alkmaar.
Tel.: 072 - 5120728, www.staffware.com
Over Staffware
Staffware is de grondlegger van de business process automatisering en
uitgegroeid tot marktleider op dit gebied. De organisatie is gespecialiseerd
in workflow automatisering software en e-bussinessoplossingen. De
Staffware-software automatiseert, beheert en stroomlijnt de bedrijfsprocessen
binnen organisaties volledig. Momenteel zijn er 1,3 miljoen officiële
Staffware-gebruikers wereldwijd in het bank- en verzekeringswezen, de
telecom, nutsvoorziening en overheid voor de ondernemingsbrede applicaties.
Staffware beheert met haar oplossingen het eBusiness-process, maar ontwikkelt
ook geïntegreerde oplossingen op het gebied van eCRM, eBanking, eProcurement
en New Product Development. Klanten en partners behalen aanzienlijke
bedrijfsvoordelen door de Staffware-oplossingen die uiteenlopen van
organisatiebrede applicaties tot en met internetapplicaties wereldwijd. De
organisatie is de afgelopen vijf jaar verzesvoudigd en heeft nu meer dan 400
medewerkers, verdeeld over verschillende vestigingen in zeventien landen.
Mede door de ondersteuning van een uitgebreid partnernetwerk bestrijkt
Staffware wereldwijd de belangrijkste business regio's. Nadere informatie
over Staffware is beschikbaar op: www.staffware.com
Redactionele informatie: Pb1001 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn Tel.: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: prinflux@cs.com
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn.
Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: PRInflux@cs.com
Http://www.Influx-pr.com