Strategische samensmelting biedt eerste contactcenterapplicatie op basis van J2EE en COM Hoofddorp, 03/07/2001
Kana Communications, Inc., een leverancier van e-CRM-oplossingen en Broadbase Software, Inc., een leverancier van software die een intelligente interactie met klanten mogelijk maakt, hebben hun aangekondigde fusie succesvol afgerond. De nieuwe onderneming, KANA, biedt e-CRM-oplossingen aan de 2000 belangrijkste bedrijven ter wereld en noteert op Nasdaq onder 'KANA'.
"We zijn nu de enige leverancier op de markt met een reeks toepassingen op basis van J2EE ", zegt Chuck Bay, president en CEO van KANA. "Dankzij ons productaanbod - een vooruitstrevende e-CRM Architecture en bedrijfs-toepassingen - kunnen gebruikers onafhankelijk van plaats, tijd en wijze, zaken doen met andere bedrijven via het internet, e-mail en telefoon." Java 2 Platform Enterprise Edition (J2EE) is een leveranciers-onafhankelijk platform voor de ontwikkeling van grote internettoepassingen op basis van Java; Component Object Model (COM) is een binaire code ontwikkeld door Microsoft).
KANA's J2EE en COM-contactcentertoepassingen automatiseren de dienstverlening en het marketingbeleid op een intelligente manier, waardoor een onderneming de relatie met haar klanten en partners efficiëter kan beheren, hetgeen een snelle ROI oplevert.
| END |
Over Kana
KANA (NASDAQ: KANA) levert vooruitstrevende
e-CRM-oplossingen aan de grootste bedrijven ter wereld
waardoor deze hun klanten en partners beter en efficiënter
van dienst kunnen zijn. De oplossingen drukken bovendien
de kosten voor contactcenters en marketingafdelingen en
verhogen het resultaat. Dankzij een compleet aanbod van
customer relationship management-oplossingen - een
combinatie van KANA's e-CRM Architecture en
bedrijfstoepassingen - is KANA vandaag de snelstgroeiende
e-CRM-leverancier ter wereld. Dankzij het aanbod kunnen
gebruikers hun relatie met partners en klanten verbeteren
aangezien de interactie onafhankelijk is van plaats, tijd
en wijze - via alle kanalen, inclusief internet, e-mail of
telefoon. Een greep uit KANA's belangrijkste klanten: ADP,
Chase, E-Trade, GAP, General Motors, Hewlett-Packard,
Kodak, Sony Europe, TechTeam Europe, United Airlines,
Verizon, en Williams Sonoma. KANA is opereert wereldwijd
in 22 landen en kan rekenen op een uitgebreid netwerk van
tientallen partners. Voor meer informatie, surf naar
www.kana.com
Journalisten
Kris Bogaerts, Regional Manager Benelux, tel: + 32 3 491
98 55, fax: + 32 3 491 98 88, e-mail:
kbogaerts@broadbase.com
Co Gersen, NewsEngine PR Nederland, tel +31 20 567 2170,
e-mail:co.gersen@newsenginepr.com
Ref.:BBSW0017-13FBA6