Nu zonder geld op zak met de vliegtaxi van voordeur tot vertrekhal
'DOCdata' biedt meer betalingsgemak voor passagiers
Vliegtaxi
Waalwijk, 07/02/2001
Het vervoer dat Schiphol Vliegtaxi luchthavenpassagiers aanbiedt, wordt
voor de reiziger nu nòg eenvoudiger. Sinds kort kan hij - zonder geld
op zak - van de nieuwe taxidienst gebruikmaken, doordat hij bij tijdig
boeken een bevestiging ontvangen waaraan al een acceptgiro is
meegeprint. Niet alleen beschikt de klant daarmee over een correcte
bevestiging met exacte ophaaltijden; hij kan ook zijn hoeveelheid
kasgeld beperken. Dat is een prettige bijkomstigheid, vooral als je nog
op reis moet. Alle betrokkenen hopen door deze vereenvoudigde
betalingswijze, de mobiliteit rondom de luchthaven nog verder te
bevorderen.
Voor het printen en de distributie van de gespecificeerde bevestigingen met
acceptgiro's maakt Schiphol Vliegtaxi gebruik van DOCdata e-commerce
fulfillment. Deze organisatie is in staat dagelijks meer dan 20.000
gepersonaliseerde zendingen te versturen met bijvoorbeeld een bijgesloten
acceptgiroformulier.
Schiphol Vliegtaxi is gecombineerd besteld vervoer. Met busjes, die plaats
bieden aan maximaal acht personen en hun bagage, worden reizigers vanaf hun
huisadres naar Schiphol gebracht. Schiphol Vliegtaxi kan geboekt worden via
0900-SCHIPHOL (0900-72447465, 22 cent per minuut). De service kan ook
tegelijkertijd met het boeken van de vlucht worden besteld bij een
reisbureau, ook voor de terugrit.
Van boek tot bevestiging: flexibiliteit is voor ons doorslaggevend. ,
'Hier is eigenlijk sprake van persoonlijke brieven en een financiële
afhandeling waar eens geen pakje bij zit' zegt Oscar van der Horst,
algemeen directeur van DOCdata e-commerce fulfillment, 'kijken we naar het
recente nieuws, waarbij wij voor Bol.Com ruim 700.000 Engelstalige boeken
binnen twee tot vijf dagen afleveren bij de besteller, dan vervullen we
daar natuurlijk een heel ander rol. 'Het is de daadwerkelijke flexibiliteit
van onze organisatie, die deze grote verschillen kan opvangen. Of het nu om
softwarepakketen, boeken of bevestigingsbrieven gaat; onze organisatie kan
een grote verscheidenheid aan zendingen snel, correct en kostenbewust
verwerken. Zo dragen we bij aan het succes voor onze klanten'
| END |
Over DOCdata e-commerce fulfillment
Met klanten als Bol.com en PeopleSoft is DOCdata
e-commerce fulfillment marktleider in Europa op gebied van
fijnmazige logistiek en gepersonaliseerde distributie van
goederen voor e-commerce bedrijven, retailketens, direct
marketing en internet service providers. Het gaat hierbij
veelal om kleine elektronica, boeken, CD's, DVD's,
videobanden, software, games, premiums en aanverwante
producten.
'DOCdata' is in staat grote pieken in volumes op te
vangen; ze werkt met een volledig geautomatiseerd
sorteersysteem dat gemiddeld zo'n 20.000 zendingen per dag
naar individuele consumenten kan afhandelen. Naast
distributie biedt 'DOCdata' ondersteuning op gebied van
financiële afhandeling van transacties, volledige
transparantie in de verwerking van orders en de
mogelijkheid voor on-line tracking & tracing van
zendingen.
DOCdata e-commerce fulfillment is gevestigd in Waalwijk en
is een divisie van DOCdata N.V., een beursgenoteerde
onderneming aan de Euronext Exchanges Amsterdam (AEX).
Informatie:
DOCdata e-commerce fulfillment
Aart Hille Ris Lambers, tel. 0416 674 210, e-mail
hillerislambers@docdata.nl
NewsEngine PR Nederland
Co Gersen, tel 020 5672170, e-mail
co.gersen@newsenginepr.com
Ref.:DOC0004-1288BA