Nu zonder geld op zak met de vliegtaxi van voordeur tot vertrekhal

'DOCdata' biedt meer betalingsgemak voor passagiers Vliegtaxi
Waalwijk, 07/02/2001

Het vervoer dat Schiphol Vliegtaxi luchthavenpassagiers aanbiedt, wordt voor de reiziger nu nòg eenvoudiger. Sinds kort kan hij - zonder geld op zak - van de nieuwe taxidienst gebruikmaken, doordat hij bij tijdig boeken een bevestiging ontvangen waaraan al een acceptgiro is meegeprint. Niet alleen beschikt de klant daarmee over een correcte bevestiging met exacte ophaaltijden; hij kan ook zijn hoeveelheid kasgeld beperken. Dat is een prettige bijkomstigheid, vooral als je nog op reis moet. Alle betrokkenen hopen door deze vereenvoudigde betalingswijze, de mobiliteit rondom de luchthaven nog verder te bevorderen.

Voor het printen en de distributie van de gespecificeerde bevestigingen met acceptgiro's maakt Schiphol Vliegtaxi gebruik van DOCdata e-commerce fulfillment. Deze organisatie is in staat dagelijks meer dan 20.000 gepersonaliseerde zendingen te versturen met bijvoorbeeld een bijgesloten acceptgiroformulier.

Schiphol Vliegtaxi is gecombineerd besteld vervoer. Met busjes, die plaats bieden aan maximaal acht personen en hun bagage, worden reizigers vanaf hun huisadres naar Schiphol gebracht. Schiphol Vliegtaxi kan geboekt worden via 0900-SCHIPHOL (0900-72447465, 22 cent per minuut). De service kan ook tegelijkertijd met het boeken van de vlucht worden besteld bij een reisbureau, ook voor de terugrit.

Van boek tot bevestiging: flexibiliteit is voor ons doorslaggevend. , 'Hier is eigenlijk sprake van persoonlijke brieven en een financiële afhandeling waar eens geen pakje bij zit' zegt Oscar van der Horst, algemeen directeur van DOCdata e-commerce fulfillment, 'kijken we naar het recente nieuws, waarbij wij voor Bol.Com ruim 700.000 Engelstalige boeken binnen twee tot vijf dagen afleveren bij de besteller, dan vervullen we daar natuurlijk een heel ander rol. 'Het is de daadwerkelijke flexibiliteit van onze organisatie, die deze grote verschillen kan opvangen. Of het nu om softwarepakketen, boeken of bevestigingsbrieven gaat; onze organisatie kan een grote verscheidenheid aan zendingen snel, correct en kostenbewust verwerken. Zo dragen we bij aan het succes voor onze klanten' | END |

Over DOCdata e-commerce fulfillment
Met klanten als Bol.com en PeopleSoft is DOCdata e-commerce fulfillment marktleider in Europa op gebied van fijnmazige logistiek en gepersonaliseerde distributie van goederen voor e-commerce bedrijven, retailketens, direct marketing en internet service providers. Het gaat hierbij veelal om kleine elektronica, boeken, CD's, DVD's, videobanden, software, games, premiums en aanverwante producten.
'DOCdata' is in staat grote pieken in volumes op te vangen; ze werkt met een volledig geautomatiseerd sorteersysteem dat gemiddeld zo'n 20.000 zendingen per dag naar individuele consumenten kan afhandelen. Naast distributie biedt 'DOCdata' ondersteuning op gebied van financiële afhandeling van transacties, volledige transparantie in de verwerking van orders en de mogelijkheid voor on-line tracking & tracing van zendingen.
DOCdata e-commerce fulfillment is gevestigd in Waalwijk en is een divisie van DOCdata N.V., een beursgenoteerde onderneming aan de Euronext Exchanges Amsterdam (AEX). Informatie:
DOCdata e-commerce fulfillment
Aart Hille Ris Lambers, tel. 0416 674 210, e-mail hillerislambers@docdata.nl
NewsEngine PR Nederland
Co Gersen, tel 020 5672170, e-mail
co.gersen@newsenginepr.com
Ref.:DOC0004-1288BA