- PERSBERICHT-
Recordaantal bezoekers op Heineken Trophy
Traditionele communicatie leidt tot digitaal succes
Den Bosch, 27 juni 2001 - Het grastennistoernooi van Rosmalen heeft dit jaar een recordaantal bezoekers getrokken. Een recordaantal van 47.000 toeschouwers hebben tijdens het regenvrije toernooi de talentvolle spelers zien strijden voor de Heineken Trophy bokaal. Lleyton Hewitt en Justine Henin gingen er met de prijs en met het prijzengeld vandoor: respectievelijk 54.000 en 27.000 dollar.
Ook de populariteit van de site (
De overweldigende aandacht voor de Heineken Trophy werd deels opgeroepen door de inzet van meerdere communicatiemiddelen in een zogenaamde multi-channel mix. Zo werd de reclamespot veelvuldig op televisie uitgezonden, met de URL enkele seconden in beeld. Ook advertenties in dagbladen zoals het Brabants Dagblad, eveneens voorzien van de URL, brachten de Heineken Trophy onder de aandacht. Met traditionele middelen als televisie en dagbladen werd niet alleen een recordaantal bezoekers op het toernooi bereikt, maar werd ook digitaal traffic gegenereerd. Dit resulteerde in een recordaantal bezoekers op de site.
Over Apex
Apex ontwikkelt en implementeert internet- en marketingcommunicatie-strategieën voor middelgrote en grote organisaties. Met een sterke expertise in advertising, one to one marketing, media en contentdevelopment behoort Apex tot één van de meest toonaangevende internet-communicatiebureaus van Nederland. Apex werkt voor aansprekende klanten als AKD Prinsen van Wijmen, Danka Nederland, Codis, Crescendo, Mars, Neways Electronics International, Rabobank, Software AG, Toshiba Information Systems Benelux, Van Tilburg mode, VDO Dayton, Worldcom en Zelder.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Apex
Katrien van Casteren
Public relations
06 17 24 00 16