THE FRAGRANCE COMPANY
Eindelijk een parfumlijn die aansluit op individuele beleving
Yane verandert de parfumwereld
's-Hertogenbosch, 25 juni 2001 - Yane doorbreekt het traditionele
geurdenken in merken en ingrediënten. Eindelijk is er een parfumlijn
die aansluit bij de individuele behoefte van de gebruikers. Deze
unieke geurlijn bestaat uit verschillende eaux de parfums voor
uiteenlopende momenten en stemmingen. Een frisse basisgeur laat zich
uitstekend combineren met een parfum voor bijvoorbeeld romantische
momenten of juist formele ontmoetingen. In een zich individualiserende
maatschappij ligt dit concept zo voor de hand, dat je je haast
afvraagt waarom in deze keuzevrijheid niet eerder werd voorzien. Met
Yane staan nu ook in de parfum wereld eindelijk de gebruikers
centraal.
Tot nu toe bleef de parfumkeus beperkt tot een geur van een bepaald
merk; en vaak laat die ene geursensatie zich moeilijk combineren met
een ander parfum. Yane heeft daarom een frisse basis eau-de-toilette
ontwikkeld, 'New Day' voor dagelijks gebruik, dat op ieder gewenst
moment is aan te vullen met een geur die past bij de eigen stemming.
Op weg naar een officiële receptie bijvoorbeeld, ligt de geur
'Dressing Up' voor de hand; voor een ontspannen avondje uit, is
'Lounging' een betere keus. Wil je echt uit je dak gaan op een party
dan kies je voor 'Boundless'. en voor de romantische gelegenheden is
'Whispering' het meest geschikt.
- Voel je in je element met de goede geur op het juiste moment.
De verschillende geuren zijn uitstekend vlak na elkaar, gecombineerd,
of gewoon los van elkaar te dragen. De gebruikers kunnen zo te allen
tijde zelf beslissen wat zij uit willen stralen. Daarmee speelt Yane
in op de nieuwste ontwikkelingen in de geurenmarkt. Net als
bijvoorbeeld in de modewereld, verschuift het accent steeds meer naar
de individuele beleving en een toenemende behoefte aan variatie. De
Yane-parfumeurs hebben hier goed naar geluisterd. De nieuwe geurlijn
biedt consumenten keuzevrijheid zonder beperkingen.
Dat de gebruikers centraal staan, blijkt ook uit de slimme
tasverstuiver waarin de geur geleverd wordt. Deze compacte verstuiver
is makkelijk overal mee naar toe te nemen. Zo is er ook de speciaal
voor mannen ontwikkelde eau de toilette, die natuurlijk prima
harmonieert met de dames-geuren. Voor de vormgeving van de producten
is gekozen voor een originele en eigentijdse uitstraling die
terugvoert naar de Afrikaanse cultuur. De naam Yane komt uit Afrika en
betekent letterlijk: eigen geurbeleving. De verschillende verpakkingen
dragen de geurbeleving bij specifieke momenten op originele wijze
uit.
- Verkrijgbaar bij aLaParfumerie
De exclusieve verkooprechten van de geurlijn van Yane zijn in handen
van The Fragrance Company, een jong bedrijf dat zich richt op
marketing en distributie van exclusieve parfums aan consumenten. The
Fragrance Company is onder andere bekend van aLaParfumerie
-www.alaparfumerie.nl-, de bekende web-winkel die vorig jaar furore
maakte door parfums via internet aan te bieden. Uitgerekend via dit
geurloze medium, wist aLaParfumerie een prachtig hulpmiddel te
ontwikkelen bij het vinden van geschikte parfums. De winkel heeft een
breed assortiment met luxe kwaliteitsgeuren van gerenommeerde
modehuizen en- ontwerpers en werd een groot succes. aLaParfumerie kan
zich de grootste internet-parfumerie van Nederland noemen en is
veelvuldig bejubeld.
De Yane geuren zijn verkrijgbaar bij aLaParfumerie.