PERSBERICHT

Click Commerce en Automation Technology leveren serviceoplossing aan Alstom Power

ATI's EasyDOC integreert met Click Commerce' Channel Managementoplossing om reparatiehistorie en serviceactiviteiten inzichtelijk te maken

Hoofddorp, 22 juni 2001 - Click Commerce (Nasdaq: CKCM), vooraanstaand leverancier van Channel Managementsoftware en -diensten, en Automation Technology Incorporated (ATI) hebbeen ATI's EasyDOC succesvol geïntegreerd met Click Commerce' Channel Mangementsuite ten behoeve van hun gezamenlijke klant, Alstom Power. Alstom Power is een wereldwijde specialist in energie- en transportinfrastructuren. Klanten die Alstom Power's eService-website bezoeken, een implementatie van Click Commerce' Channel Managementsuite, kunnen ATI's EasyDOC gebruiken om een historisch profiel te bekijken van activiteiten, service en reparaties van Alstom's serviceorganisatie in het veld. Hierdoor kan Alstom samenwerken met haar klanten om vast te stellen welke onderdelen en service nodig zijn voor het onderhoud van de apparatuur die de beschikbaarheid van stroom moet garanderen tijdens de huidige Amerikaanse energiecrisis.

ATI's EasyDOC werkt binnen Click Commerce' Channel Managementoplossing om naadloos informatie over reparaties en service te bieden via de interface van Click Commerce' Relationship Manager. Gebruikers krijgen toegang tot deze informatie door in te loggen op Alstom Power's webportaal, van waaruit zij de volledige reeks applicaties van Click Commerce kunnen benaderen.

"De uitdaging van e-business is om klanten te helpen vaststellen wat ze nodig hebben, en het vervolgens aan ze te leveren," zegt Ken Estvanik van Alstom Power. "Door de integratie van onze door Click Commerce ontwikkelde klantenservice-website met ATI's EasyDOC, kunnen onze klanten en wij informatie over de conditie van hun apparatuur uitwisselen, waardoor we onze klanten betere service kunnen bieden en een hogere beschikbaarheid van hun apparatuur voor de opwekking van elektriciteit."

Alstom werkt via internet samen met haar leveranciers en andere distributiepartners om pre-sales, ordermanagement en after-sales transacties uit te voeren. Dankzij deze applicaties, die onderdeel zijn van de door Click Commerce geïmplementeerde Channel Managementoplossing, kan Alstom Power kosten verminderen, de merkherkenning verbeteren en de klanttevredenheid vergroten.

"Het geïntegreerde Click Commerce/ATI-aanbod vergroot de toegevoegde waarde die Alstom Power biedt: Alstom kan haar ondersteuning gedurende de complete productlevenscyclus uitbreiden en de efficiëntie van het plaatsen van orders verbeteren," zegt Stephen Cole, Vice President Product Marketing and Strategy bij Click Commerce. "After-sales service is een belangrijke bron van inkomsten voor alle fabrikanten van complexe apparatuur. Door de integratie van onze producten kan Alstom Power nog meer voordeel halen uit hun channel managementoplossing."

"EasyDOC helpt fabrikanten van complexe apparatuur om samen te werken met hun klanten om tijdige beslissingen te nemen, hetgeen een betrouwbaar functioneren van de apparatuur en dus tevreden klanten oplevert," zegt Matt Freeman, Director Business Development bij ATI. "Click Commerce' Channel Managementoplossing en ATI's EasyDOC stellen Alstom in staat om kennis over de apparatuur in real-time te delen met het distributiekanaal, hetgeen kosten vermindert en de klantentrouw vergroot."

Over Click Commerce

Click Commerce (Nasdaq: CKCM) is een toonaangevend aanbieder van Channel Managementsoftware en -diensten waarmee grote ondernemingen via internet in een besloten marktplaats kunnen samenwerken met hun handelspartners. Onder meer American Standard, Black & Decker, Delphi, Emerson Electric, Equistar, Kawasaki, Lubrizol, Mitsubishi, Motorola, Otis Elevator en Volvo gebruiken Click Commerce' oplossingen voor het beheren van hun complexe distributiekanalen. Met haar geïntegreerde e-business platform en bewezen reeks toepassingen, stelt Click Commerce grote ondernemingen in staat om hun merkloyaliteit, klantentevredenheid en financiële resultaten te verbeteren. Click Commerce' hoofdkantoor bevindt zich in Chicago. Het bedrijf heeft Europese kantoren in Amsterdam, Londen, München en Parijs. Meer informatie over het bedrijf is beschikbaar op www.clickcommerce.com.

Over ATI

ATI is een vooraanstaand leverancier van Collaborative Asset Managementoplossingen voor fabrikanten van hoogwaardige apparatuur. ATI's producten helpen deze fabrikanten om de kwaliteit van hun after-sales service te verbeteren en de verkoop van serviceonderdelen te vergroten, en helpt hun klanten om een betrouwbare 'uptime' van hun apparatuur te realiseren. Dankzij ATI's producten kan de fabrikant de kennis van de servicemedewerkers in het veld over de door hen geïnstalleerde apparatuur op effectieve wijze beheren. Ook kan de fabrikant de kenmerken van de vloot vaststellen om een proactieve klantenservice te bieden. Meer informatie over ATI is beschikbaar op www.equiphealth.com.