PERSBERICHT
Click Commerce en Automation Technology leveren serviceoplossing aan Alstom Power
ATI's EasyDOC integreert met Click Commerce' Channel Managementoplossing om reparatiehistorie en serviceactiviteiten inzichtelijk te maken
Hoofddorp, 22 juni 2001 - Click Commerce (Nasdaq: CKCM), vooraanstaand
leverancier van Channel Managementsoftware en -diensten, en Automation
Technology Incorporated (ATI) hebbeen ATI's EasyDOC succesvol geïntegreerd
met Click Commerce' Channel Mangementsuite ten behoeve van hun gezamenlijke
klant, Alstom Power. Alstom Power is een wereldwijde specialist in energie-
en transportinfrastructuren. Klanten die Alstom Power's eService-website
bezoeken, een implementatie van Click Commerce' Channel Managementsuite,
kunnen ATI's EasyDOC gebruiken om een historisch profiel te bekijken van
activiteiten, service en reparaties van Alstom's serviceorganisatie in het
veld. Hierdoor kan Alstom samenwerken met haar klanten om vast te stellen
welke onderdelen en service nodig zijn voor het onderhoud van de apparatuur
die de beschikbaarheid van stroom moet garanderen tijdens de huidige
Amerikaanse energiecrisis.
ATI's EasyDOC werkt binnen Click Commerce' Channel Managementoplossing om
naadloos informatie over reparaties en service te bieden via de interface
van Click Commerce' Relationship Manager. Gebruikers krijgen toegang tot
deze informatie door in te loggen op Alstom Power's webportaal, van waaruit
zij de volledige reeks applicaties van Click Commerce kunnen benaderen.
"De uitdaging van e-business is om klanten te helpen vaststellen wat ze nodig hebben, en het vervolgens aan ze te leveren," zegt Ken Estvanik van Alstom Power. "Door de integratie van onze door Click Commerce ontwikkelde klantenservice-website met ATI's EasyDOC, kunnen onze klanten en wij informatie over de conditie van hun apparatuur uitwisselen, waardoor we onze klanten betere service kunnen bieden en een hogere beschikbaarheid van hun apparatuur voor de opwekking van elektriciteit."
Alstom werkt via internet samen met haar leveranciers en andere
distributiepartners om pre-sales, ordermanagement en after-sales
transacties uit te voeren. Dankzij deze applicaties, die onderdeel zijn van
de door Click Commerce geïmplementeerde Channel Managementoplossing, kan
Alstom Power kosten verminderen, de merkherkenning verbeteren en de
klanttevredenheid vergroten.
"Het geïntegreerde Click Commerce/ATI-aanbod vergroot de toegevoegde waarde
die Alstom Power biedt: Alstom kan haar ondersteuning gedurende de complete
productlevenscyclus uitbreiden en de efficiëntie van het plaatsen van
orders verbeteren," zegt Stephen Cole, Vice President Product Marketing and
Strategy bij Click Commerce. "After-sales service is een belangrijke bron
van inkomsten voor alle fabrikanten van complexe apparatuur. Door de
integratie van onze producten kan Alstom Power nog meer voordeel halen uit
hun channel managementoplossing."
"EasyDOC helpt fabrikanten van complexe apparatuur om samen te werken met
hun klanten om tijdige beslissingen te nemen, hetgeen een betrouwbaar
functioneren van de apparatuur en dus tevreden klanten oplevert," zegt Matt
Freeman, Director Business Development bij ATI. "Click Commerce' Channel
Managementoplossing en ATI's EasyDOC stellen Alstom in staat om kennis over
de apparatuur in real-time te delen met het distributiekanaal, hetgeen
kosten vermindert en de klantentrouw vergroot."
Over Click Commerce
Click Commerce (Nasdaq: CKCM) is een toonaangevend aanbieder van Channel
Managementsoftware en -diensten waarmee grote ondernemingen via internet in
een besloten marktplaats kunnen samenwerken met hun handelspartners. Onder
meer American Standard, Black & Decker, Delphi, Emerson Electric, Equistar,
Kawasaki, Lubrizol, Mitsubishi, Motorola, Otis Elevator en Volvo gebruiken
Click Commerce' oplossingen voor het beheren van hun complexe
distributiekanalen. Met haar geïntegreerde e-business platform en bewezen
reeks toepassingen, stelt Click Commerce grote ondernemingen in staat om
hun merkloyaliteit, klantentevredenheid en financiële resultaten te
verbeteren. Click Commerce' hoofdkantoor bevindt zich in Chicago. Het
bedrijf heeft Europese kantoren in Amsterdam, Londen, München en Parijs.
Meer informatie over het bedrijf is beschikbaar op www.clickcommerce.com.
Over ATI
ATI is een vooraanstaand leverancier van Collaborative Asset
Managementoplossingen voor fabrikanten van hoogwaardige apparatuur. ATI's
producten helpen deze fabrikanten om de kwaliteit van hun after-sales
service te verbeteren en de verkoop van serviceonderdelen te vergroten, en
helpt hun klanten om een betrouwbare 'uptime' van hun apparatuur te
realiseren. Dankzij ATI's producten kan de fabrikant de kennis van de
servicemedewerkers in het veld over de door hen geïnstalleerde apparatuur
op effectieve wijze beheren. Ook kan de fabrikant de kenmerken van de vloot
vaststellen om een proactieve klantenservice te bieden. Meer informatie
over ATI is beschikbaar op www.equiphealth.com.