BroadVision lanceert Next-Generation B2B Commerce Solutions

BroadVision Business Commerce 6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0 biedt bedrijven maximalisering van e-commerce succes

Houten, 21 juni 2001 -BroadVision Inc. (Nasdaq: BVSN), 's werelds toonaangevende aanbieder van gepersonaliseerde e-business applicaties, lanceert vandaag haar nieuwste applicaties; BroadVision Business Commerce 6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0. Beide applicaties draaien onder BroadVision's One-to-One Enterprise 6.0, dat tevens J2EE geschikt is. Hiermee biedt BroadVision 's werelds meest complete, geïntegreerde B2Be-commerce applicatie suite aan. De producten bieden organisaties de flexibiliteit om ondersteuning te bieden aan een aantal methoden om B2B commerce vorm te geven. Inclusief gepersonaliseerde B2B commerce sites, het opzetten van open en gesloten markten en virtual demand networks, die alle processen binnen een organisatie ondersteunen.

"Het ontwikkelen van een succesvolle B2B commerce site of marktplaats, is meer dan alleen automatisering van transacties," aldus Dr. Pehong Chen, president en CEO van BroadVision. "Deze nieuwe versies van BroadVision Business Commerce en BroadVision MarketMaker hebben een aantal mogelijkheden die organisaties in staat stellen cliënten- en partnerrelaties maximaal te benutten en de waarde van elke interactie te maximaliseren. We hebben het B2B model van zaken doen naar een hoger niveau gebracht, door het toevoegen van ondersteuning voor virtual demand networks."

Zowel BroadVision's Business Commerce 6.0 als ook BroadVision MarketMaker 6.0 hebben het voordeel van de J2EE mogelijkheden van One-to-One Enterprise 6.0. Daarnaast zijn de producten ontwikkeld om JavaServerPages (JSP) te gebruiken. Dit product kent een grote verscheidenheid aan JSP templates en workflows. Hierdoor kunnen organisaties de applicatie snel en eenvoudig configureren en verder uit bouwen om marketingmogelijkheden te vergroten en integratiekosten te verlagen.

BroadVision's B2B commerce applicaties bieden de meest geavanceerde personalisatiemogelijkheden. Door de rol-, regel-, en contextgebaseerde personalisering, dynamische pageviews, en de mogelijkheid om informatie op intelligente wijze naar gebruikers over te brengen, stellen organisaties in staat een-op-een relaties met een wijde kring van businesspartners en cliënten te onderhouden. Door gebruik van informatie over cliënten en de mogelijkheid tot gepersonaliseerde interactie, geeft BroadVision organisaties de mogelijkheid om verkopen te vergroten en de waarde van elke zakelijke relatie te maximaliseren.

Value Chain
Door gebruik te maken van BroadVision's geïntegreerde applicatie suite, is het eenvoudig traditionele off-line business modellen naar een online model te kopiëren. BroadVision's ontwikkelde account management systeem ondersteunt de diverse typen van accounts die terug te vinden zijn in hedendaagse organisaties, zowel binnen de organisatie als bij haar inkopers, leveranciers, distributeurs, groothandelaren en retailers. Het systeem kan ook rollen vervullen die vaak voorkomen in deze accounts zoals inkoper, service medewerker, binnendienst medewerker, content manager of marketing manager.

BroadVision Business Commerce 6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0 brengen B2B commerce een stap verder dan het web met een allesomvattende ondersteuning voor wireless- en callcentertechnologieën. De eindgebruiker krijgt door de wireless capaciteit toegang tot BroadVision-based B2B commerce sites door middel van mobiele telefoons en andere mobiele apparaten zoals palmtops. Krachtige online samenwerkingsmogelijkheden en callcenter functionaliteiten maken het mogelijk data te delen tussen de callcentra en de online site, waardoor een 360º blikveld van cliënten en zakenpartners ontstaat.

System to System Connectivity
BroadVision Business Commerce 6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0 leveren uitgebreide system-to-system connectivity mogelijkheden die er voor zorgen dat informatie is uit te wisselen binnen verschillende handelsnetwerken.

De BroadVision trading connector en BroadVision B2B Gateway (ontwikkelt in samenwerking met partner webMethods) geven kopers toegang tot andere handelsnetwerken met content en routeren transactie-informatie tussen kopers en leveranciers. BroadVision B2B commerce applicaties maken het mogelijk XML-gebaseerde communicatie met andere systemen op te zetten door middel van de industriestandaarden zoals OAG, RosettaNet, EDI, OBI en andere variëteiten van XML.

"BroadVision heeft ons geholpen om één van de eerste sites met een echte end-to-end e-business te laten ontwikkelen. Al onze systemen - inclusief inkoop, verwerking, uitvoering, ERP en callcenter - zijn geïntegreerd en levereren informatie in real time via onze site aan onze businesspartners en cliënten," verteld Paul Fulchino, voorzitter, president en CEO van Aviall Inc., 's werelds grootste onafhankelijk aanbieder van nieuwe luchtvaart onderdelen. "Door het verplaatsen van onze diensten naar een online self-service model, besparen wij substantieel op de kosten. Orders die via onze site geplaatst zijn, kosten ons nog geen 40 dollarcent om af te handelen. Orders die daarentegen behandeld worden door ons callcenter kosten ons 6 dollar. Belangrijker is eigenlijk het feit, dat de klanttevredenheid significant vergroot is.

Over BroadVision
BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) biedt een geïntegreerde suite van gebundelde applicaties voor het ondersteunen van e-commerce transacties en interactie. Grote ondernemingen en overheidsinstanties gebruiken deze applicaties voor inkoop, verkoop en informatie-uitwisseling via draadloze en vaste Internet-verbindingen. De BroadVision e-commerce applicatiesuite kan de concurrentiepositie en de winstgevendheid van een organisatie verbeteren doordat het deze organisatie in staat stelt om vruchtbare relaties te leggen en te onderhouden met klanten, leveranciers en personeel. De service professionals van BroadVision, die zich gesteund weten door 100 partnerorganisaties wereldwijd, garanderen dat de implementatie van de applicaties zich vertaalt in waarde voor de klant door middel van consulting, educatie en support in meer dan 34 landen.

BroadVision is opgericht in 1993 en ging in 1996 naar de beurs (Nasdaq). BroadVision ondersteunt wereldwijd meer dan 1.200 klanten. IDC rangschikt BroadVision als 's werelds toonaangevende leverancier van e-commerce softwareapplicaties. (International Data Corp., E-commerce Software Applications Market Forecast and Analysis, 2000-2004). Het hoofdkantoor van BroadVision is gevestigd in Redwood City, Californië. Voor meer informatie zie: www.broadvision.com.