BroadVision Business Commerce 6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0 biedt bedrijven maximalisering van e-commerce succes
Houten, 21 juni 2001 -BroadVision Inc. (Nasdaq: BVSN), 's werelds
toonaangevende aanbieder van gepersonaliseerde e-business applicaties,
lanceert vandaag haar nieuwste applicaties; BroadVision Business Commerce
6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0. Beide applicaties draaien onder
BroadVision's One-to-One Enterprise 6.0, dat tevens J2EE geschikt is.
Hiermee biedt BroadVision 's werelds meest complete, geïntegreerde
B2Be-commerce applicatie suite aan. De producten bieden organisaties de
flexibiliteit om ondersteuning te bieden aan een aantal methoden om B2B
commerce vorm te geven. Inclusief gepersonaliseerde B2B commerce sites, het
opzetten van open en gesloten markten en virtual demand networks, die alle
processen binnen een organisatie ondersteunen.
"Het ontwikkelen van een succesvolle B2B commerce site of marktplaats, is
meer dan alleen automatisering van transacties," aldus Dr. Pehong Chen,
president en CEO van BroadVision. "Deze nieuwe versies van BroadVision
Business Commerce en BroadVision MarketMaker hebben een aantal mogelijkheden
die organisaties in staat stellen cliënten- en partnerrelaties maximaal te
benutten en de waarde van elke interactie te maximaliseren. We hebben het
B2B model van zaken doen naar een hoger niveau gebracht, door het toevoegen
van ondersteuning voor virtual demand networks."
Zowel BroadVision's Business Commerce 6.0 als ook BroadVision MarketMaker
6.0 hebben het voordeel van de J2EE mogelijkheden van One-to-One Enterprise
6.0. Daarnaast zijn de producten ontwikkeld om JavaServerPages (JSP) te
gebruiken. Dit product kent een grote verscheidenheid aan JSP templates en
workflows. Hierdoor kunnen organisaties de applicatie snel en eenvoudig
configureren en verder uit bouwen om marketingmogelijkheden te vergroten en
integratiekosten te verlagen.
BroadVision's B2B commerce applicaties bieden de meest geavanceerde
personalisatiemogelijkheden. Door de rol-, regel-, en contextgebaseerde
personalisering, dynamische pageviews, en de mogelijkheid om informatie op
intelligente wijze naar gebruikers over te brengen, stellen organisaties in
staat een-op-een relaties met een wijde kring van businesspartners en
cliënten te onderhouden. Door gebruik van informatie over cliënten en de
mogelijkheid tot gepersonaliseerde interactie, geeft BroadVision
organisaties de mogelijkheid om verkopen te vergroten en de waarde van elke
zakelijke relatie te maximaliseren.
Value Chain
Door gebruik te maken van BroadVision's geïntegreerde applicatie suite, is
het eenvoudig traditionele off-line business modellen naar een online model
te kopiëren. BroadVision's ontwikkelde account management systeem
ondersteunt de diverse typen van accounts die terug te vinden zijn in
hedendaagse organisaties, zowel binnen de organisatie als bij haar inkopers,
leveranciers, distributeurs, groothandelaren en retailers. Het systeem kan
ook rollen vervullen die vaak voorkomen in deze accounts zoals inkoper,
service medewerker, binnendienst medewerker, content manager of marketing
manager.
BroadVision Business Commerce 6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0 brengen B2B
commerce een stap verder dan het web met een allesomvattende ondersteuning
voor wireless- en callcentertechnologieën. De eindgebruiker krijgt door de
wireless capaciteit toegang tot BroadVision-based B2B commerce sites door
middel van mobiele telefoons en andere mobiele apparaten zoals palmtops.
Krachtige online samenwerkingsmogelijkheden en callcenter functionaliteiten
maken het mogelijk data te delen tussen de callcentra en de online site,
waardoor een 360º blikveld van cliënten en zakenpartners ontstaat.
System to System Connectivity
BroadVision Business Commerce 6.0 en BroadVision MarketMaker 6.0 leveren
uitgebreide system-to-system connectivity mogelijkheden die er voor zorgen
dat informatie is uit te wisselen binnen verschillende handelsnetwerken.
De BroadVision trading connector en BroadVision B2B Gateway (ontwikkelt in
samenwerking met partner webMethods) geven kopers toegang tot andere
handelsnetwerken met content en routeren transactie-informatie tussen kopers
en leveranciers. BroadVision B2B commerce applicaties maken het mogelijk
XML-gebaseerde communicatie met andere systemen op te zetten door middel van
de industriestandaarden zoals OAG, RosettaNet, EDI, OBI en andere
variëteiten van XML.
"BroadVision heeft ons geholpen om één van de eerste sites met een echte
end-to-end e-business te laten ontwikkelen. Al onze systemen - inclusief
inkoop, verwerking, uitvoering, ERP en callcenter - zijn geïntegreerd en
levereren informatie in real time via onze site aan onze businesspartners en
cliënten," verteld Paul Fulchino, voorzitter, president en CEO van Aviall
Inc., 's werelds grootste onafhankelijk aanbieder van nieuwe luchtvaart
onderdelen. "Door het verplaatsen van onze diensten naar een online
self-service model, besparen wij substantieel op de kosten. Orders die via
onze site geplaatst zijn, kosten ons nog geen 40 dollarcent om af te
handelen. Orders die daarentegen behandeld worden door ons callcenter kosten
ons 6 dollar. Belangrijker is eigenlijk het feit, dat de klanttevredenheid
significant vergroot is.
Over BroadVision
BroadVision (Nasdaq: BVSN, Neuer Market: BDN) biedt een geïntegreerde suite
van gebundelde applicaties voor het ondersteunen van e-commerce transacties
en interactie. Grote ondernemingen en overheidsinstanties gebruiken deze
applicaties voor inkoop, verkoop en informatie-uitwisseling via draadloze en
vaste Internet-verbindingen. De BroadVision e-commerce applicatiesuite kan
de concurrentiepositie en de winstgevendheid van een organisatie verbeteren
doordat het deze organisatie in staat stelt om vruchtbare relaties te leggen
en te onderhouden met klanten, leveranciers en personeel. De service
professionals van BroadVision, die zich gesteund weten door 100
partnerorganisaties wereldwijd, garanderen dat de implementatie van de
applicaties zich vertaalt in waarde voor de klant door middel van
consulting, educatie en support in meer dan 34 landen.
BroadVision is opgericht in 1993 en ging in 1996 naar de beurs (Nasdaq).
BroadVision ondersteunt wereldwijd meer dan 1.200 klanten. IDC rangschikt
BroadVision als 's werelds toonaangevende leverancier van e-commerce
softwareapplicaties. (International Data Corp., E-commerce Software
Applications Market Forecast and Analysis, 2000-2004). Het hoofdkantoor van
BroadVision is gevestigd in Redwood City, Californië. Voor meer informatie
zie: www.broadvision.com.