Op woensdag 20 juni 2001 organiseert NetEvents het congres Corporate Communication Online te Amsterdam. Het congres biedt communicatieprofessionals nieuwe inzichten en methoden op het gebied van online communicatie met de stakeholders. Klanten, personeel, investeerders, overheden en milieuorganisaties zijn tegenwoordig dermate goed georganiseerd dat ze grote invloed kunnen hebben op het reilen en zeilen van een onderneming. De corporate identiteit is daarom voor veel bedrijven van groot belang. Tijdens het congres leert men de mogelijkheden kennen die internet kan bieden bij het opbouwen en onderhouden van het gewenste imago.

Door de komst van internet zijn er fundamentele wijzigingen ontstaan in het traditionele denken over corporate communicatie. De early adopters hebben inmiddels met online corporate communicatie geëxperimenteerd. Er zijn fouten gemaakt, nieuwe technieken ontworpen en inzichten verworven. Het is tijd deze nieuwe inzichten en technieken daadwerkelijk en doeltreffend in te zetten.

In het programma staan onder andere Campina Melkunie (www in de communicatie mix van alledag), KPN Valley (kan interne communicatie 100% online?), Hill & Knowlton (Online corporate branding: het moet wel kloppen) en internetjournalist Peter Olsthoorn (internet, de ontvanger de baas). De dagvoorzitter is Dig Istha, die met zijn scherpe blik op communicatie een verassende wending aan het congres geeft.

Mensen die geïnteresseerd zijn in dit congres kunnen voor meer informatie en om in te schrijven terecht op de website http://www.netevents.nl/cco of kunnen contact opnemen met NetEvents op 023-5112100.

Noot voor de redactie,