Donderdag 14 juni 2001, Aanvang: 11.00 uur
Hotel Crowne Plaza Hoofddorp
Beste redactie,
Customer Relationship Management is een relatief nieuwe, maar inmiddels wel essentiele factor in menige bedrijfsstrategie. Selligent is als leverancier van CRM-systemen in de afgelopen 13 jaar uitgegroeid tot de Europese marktleider op dit gebied. Met ruim 100 klanten in Nederland is vorig jaar de geopende vestiging
gekozen als uitvalsbasis voor verdere Europese expansie.
Tijdens een persbijeenkomst op 14 juni in Hotel Crowne Plaza in
Hoofddorp licht André Le Jeune, CEO van Selligent S.A., de Europese
strategie en toekomstverwachtingen van het bedrijf toe. Country Manager
Selligent Nederland Herman Heller schetst vervolgens de betekenis van
Selligent op de Nederlandse
CRM-markt en de plaats die het bedrijf op termijn in ons land zal
innemen.
Monique Dellemijn, projectleider CRM bij Alfa Laval Nederland, geeft tot
slot een impressie van de praktijk van CRM binnen haar bedrijf. Alfa
Laval past de systemen van Selligent al sinds 1993 toe in alle (16)
vestigingen over de hele wereld en is daarmee één van de meest ervaren
gebruikers ter wereld.
De bijeenkomst begint om 11.00 uur (ontvangst vanaf 10.30 uur) in de
Amaryllis zaal van het Crowne Plaza aan de Planeetbaan 2 te Hoofddorp.
Als wij op uw komst mogen rekenen, stellen wij het zeer op prijs dit
vooraf te vernemen. U kunt ons bellen via nummer 030 - 6051415 of deze
email retourneren naar L.T.Vrugt@inter.NL.net.
Met vriendelijke groet, mede namens Selligent,
Presscom PR & Markting B.V.,
Theo Vrugt