Chordiant breidt Marketing Director Suite uit voor effectievere marketingcampagnes

Hoofddorp, 14 juni 2001 - Chordiant Software, Inc. (NASDAQ:CHRD) breidt haar Marketing Director Suite uit. De Chordiant Marketing Director Suite biedt nu een geautomatiseerde oplossing voor complexe, multi-channel en meervoudige relatiemarketingcampagnes. De mogelijkheid om verschillende aanbiedingen binnen één communicatietraject te doen en te volgen, biedt uitgebreide cross-sell- en up-sellmogelijkheden.

Met Chordiant Marketing Director Suite 3, voorheen Prime@Vantage, kunnen bedrijfsmarketeers gepersonaliseerde, meervoudige, multi-channel-campagnes opzetten en uitvoeren.De uitgebreide encryptie en nauwe integratie met databasebeveiliging bieden geavanceerd wachtwoordbeheer en e-mail-encryptiefunctionaliteit. Zo stroomlijnt het systeem het business-to-individual-marketingproces. Met Marketing Director Suite kan responsedata, bijvoorbeeld informatie over kooppatronen, real time gevolgd worden. De gegevens die hieruit voort komen, bieden de mogelijkheid acties direct aan te scherpen.

"Door vast te stellen welke campagnes succesvol zijn, kunnen marketeers de interactie met individuele klanten optimaliseren en de effectiviteit van marketingactiviteiten vergroten", zegt Sam Spadafora, Chairman and CEO van Chordiant.

Marketing Director Suite 3 bestaat uit Marketing Director, Online Marketing Director, Mobile Marketing Director en Marketing Optimizer. Met deze complete productreeks kunnen gepersonaliseerde marketingacties voor traditionele (direct mail, print en broadcast advertenties) en electronische (e-mail, web en wireless) kanalen ontwikkeld, uitgevoerd en gevolgd worden. Marketing Director Suite 3 biedt een open, flexibel systeem dat eenvoudig te integreren is met bestaande database-architecturen en schaalbaar is tot meer dan 100 miljoen unieke klantenbestanden.

Deze oplossing is onderdeel van de Unifying CRM Solution van Chordiant en is eenvoudig te integreren met haar Intelligent Customer Interaction Management-platform (ICIM). Dit geldt ook voor alle bestaande applicaties en back-end-systemen voor een bedrijfsbrede CRM.

Over Chordiant Software
Chordiant Software biedt een Unifying Customer Relationship Management-oplossing (CRM) op basis van haar Intelligent Customer Interaction Managment-platform. Het ICIM-platform van Chordiant biedt schaalbare bouwstenen voor de ontwikkeling en integratie van flexibele CRM-oplossingen met de bestaande bedrijfssytemen van klanten.

Ongeacht de manier van communiceren - via regiokantoren, web, e-mail, telefoon of draadloze verbindingen - biedt de Unified CRM Solution van Chordiant real time een eenduidig beeld van elke klant en een gepersonaliseerd proces voor elke interactie. Het platform bevat een complete business process engine, waarmee voor verschillende contactmogelijkheden hoogwaardige oplossingen worden geboden. Op basis van de geavanceerde Marketing Automation Business Services kunnen marketeers de ROI voor direct marketing-initiatieven verbeteren, door de ontwikkeling, uitvoering en aanscherping van acties via traditionele en on line-kanalen.

Chordiant Software heeft haar hoofdkantoor in Cupertino, Californië en heeft regionale kantoren in Londen, Melbourne, Chicago, München, Dallas, New York, Parijs, Frankfurt en Hoofddorp.

Meer informatie over Chordiant is te vinden op de website: www.chordiant.com.