Keywords: "ONLINE
country
hp nederland producten & diensten onderhoud oplossingen kopen
spacer
hp invent
corner persberichten corner
zoek zoek
neem contact op neem contact op
persberichten
persberichtenarchief
perscontacten
corner corner
spacer
hp nederland persbericht
Print Arrow print versie
ONLINE SUPPORT VOOR HP OPENVIEW-GEBRUIKERS
Amstelveen, 13 juni 2001 -- Hewlett-Packard heeft de HP eCare-site
uitgebreid met support voor HP OpenView-gebruikers. Gebruikers kunnen
nu snel en eenvoudig online informatie vinden over producten en zelf
problemen oplossen.
HP OpenView-gebruikers waren tot nog toe grotendeels afhankelijk van
de telefonische hulp van customer service. HP OpenView eCare biedt
toegang tot een enorme bron online HP OpenView-supportkennis.
Gebruikers kunnen hun calls zelf elektronisch aanmelden. Op HP
OpenView eCare vinden gebruikers een brede reeks supportlinks,
krachtige zoek-functionaliteit en een groot aantal kennis-documenten
waarmee gebruikers zelf hun supportvragen online kunnen oplossen.
Gebruikers kunnen zoeken naar content van verschillende leveranciers
voor verschillende platforms. Het aantal beschikbare kennisdocumenten
op de eCare-site is de afgelopen zes maanden verdubbeld.
HP OpenView Customer Care Premier-klanten hebben daarnaast toegang tot
persoonlijke webtrainingen, accountinformatie, en kunnen deelnemen aan
interne chatsessies over HP OpenView. Ze hebben toegang tot de inhoud
van de exclusieve HP OpenView knowledge management database via de
nieuwe mypremier sectie van de eCare site.
Welke functionaliteit via de eCare-site beschikbaar is, hangt af van
het HP OpenView-supportniveau van de gebruiker. De volgende niveaus
zijn hierbij te onderscheiden:
HP OpenView eCare. Alle gebruikers hebben toegang tot de uitgebreide
kennisdatabase van eCare en kunnen gebruikmaken van de verbeterde
zoekfunctionaliteit met Bayesian zoektechnieken.
HP OpenView Customer Care. Gebruikers met dit supportniveau hebben
toegang tot hot docs (documenten over populaire onderwerpen) en
ontvangen automatisch een e-mailbericht wanneer nieuwe patches
beschikbaar komen of problemen worden ontdekt die van toepassing zijn
voor hun omgeving (vanaf juli 2001).
HP OpenView Customer Care Premier. Deze gebruikers kunnen via de
mypremier-afdeling van de eCare-site persoonlijke evenementen en
trainingen plannen en meedoen aan privé chatsessies met
supportpersoneel van HP OpenView. Ze hebben toegang tot een
persoonlijke opslagkast voor accountinformatie, zoals online
rapportages over call-trends en een korte beschrijving van hun
omgeving. Daarnaast hebben ze toegang tot speciaal geselecteerde
documenten in de kennisdatabase (eind 2001).
HP OpenView
HP OpenView is één van de grootste leveranciers van geïntegreerde
beheer-oplossingen voor internet en e-services. De geïntegreerde
oplossingen en diensten maken het internetorganisaties mogelijk snel
en betrouwbaar diensten te leveren. De oplossingen van HP OpenView
worden wereldwijd gebruikt in meer dan 135.000 gedistribueerde,
heterogene IT-omgevingen. Samen met meer dan 200 partners biedt HP
OpenView een complete portfolio diensten en beheeroplossingen voor
alle belangrijke platforms.
Meer informatie over HP OpenView is te vinden op
http://www.openview.hp.com .
Hewlett-Packard is toonaangevend leverancier van oplossingen en
diensten voor computing en imaging. HP maakt technologieën
toegankelijk voor individuen en organisaties. Hiervoor ontwikkelt HP
gebruikersvriendelijke apparaten, nuttige e-services en oplossingen
voor een always-on internetinfrastructuur.
HP behaalde in 2000 een omzet van circa 48,8 miljard dollar. In
Nederland heeft HP vijf vestigingen waar zo'n 3000 mensen werken. De
omzet van Hewlett-Packard Nederland bedroeg in 2000 ruim 2,2 miljard
gulden.
Print Arrow print versie
Privacy verklaring Juridische voorwaarden © 1994-2001 Hewlett-Packard
Company