Amsterdam, 12 juni 2001

- Persbericht -

@MSTERDAM LANCEERT CANONCANHELP.COM

In opdracht van TBWA\Hakuhodo\Europe en Canon Europa N.V. lanceerde @MSTERDAM (Apenstaartje-Amsterdam) afgelopen week de canoncanhelp.com Internetpresentatie. @MSTERDAM is een hooggespecialiseerde Application Service Provider en Content Enabler en ontwikkelde de Canoncanhelp presentatie speciaal voor het Business Solutions segment in de pan-Europese business-to-business-markt. De Internetpresentatie heeft als doelstelling het creëren van één meeting point voor alle 15 deelnemende landen van de Canoncanhelp campagne. @MSTERDAM is tevens verantwoordelijk voor de hosting van de canoncancanhelp.com presentatie.

Bij binnenkomst op de canoncanhelp.com presentatie heeft de gebruiker de mogelijkheid een keuze te maken tussen de vijftien verschillende talen. Hierbij is het grafisch ontwerp van de presentatie consequent doorgevoerd in alle talenversies en is de presentatie geheel schaalbaar. Voor elk land bestaat de hoofdnavigatie uit maximaal zes items, waarin een korte omschrijving wordt gegeven van de relevante business units van Canon. Mocht de gebruiker na het lezen van deze teksten nog nadere informatie willen, kan hij/zij het antwoordformulier invullen met de zakelijke gegevens van het bedrijf.

Voor het onderhouden van de presentatie is er door @MSTERDAM een Content Management Tool (CMT) ontwikkeld waarbij de verschillende Europese Canon-divisies, zogenaamde National Sales Organizations (NSOs) zelf hun content kunnen invoeren en wijzigen. Naast de opties om de content voor 15 landen te onderhouden, beschikt Canon tevens over de mogelijkheid om de opmaak van de gehele Internetpresentatie binnen het vastgestelde formaat te houden. Dit wil zeggen dat de opmaak van de site kan op basis van de verschillende talen worden aangepast waarbij alle grafische elementen (waarin taal voorkomt) dynamisch gegenereerd worden.

De NSOs zijn hierbij onderverdeeld in zes verschillende gebruikers met acht verschillende autorisaties. Zo kan de algemene site manager gebruik maken van de volledige functionaliteit van het CMT, de sales afdeling de ingevulde formulieren lezen en beantwoorden en kan het management alleen de statistieken van de presentatie bekijken. Er is voor deze onderverdeling gekozen met het oog op veiligheid van de presentatie alsmede de categorisatie van de verschillende expertises ten behoeve van een consequent gebruik van het CMT.


Einde bericht


Mocht u na het lezen van dit persbericht vragen hebben of nadere informatie willen, dan kunt u contact opnemen met Maaike Groen, Marketing Manager @MSTERDAM. Zij is tijdens kantooruren te bereiken op telefoonnummer: 020-6755140 of per e-mail: maaikegroen@apenstaartje.nl.