4C Consulting organiseert 3 seminars

CRM in de praktijk, CRM & de waarde van informatie en CRM@Work Hiring

Nieuwegein, 05/29/2001

In juni organiseert 4C Consulting, gespecialiseerd in CRM (Customer

Relationship Management)-consultancy en -implementatie, drie seminars

in Oegstgeest. Op 12 juni vindt het seminar "CRM in de praktijk" plaats

en op 19 juni staat het seminar "CRM & de waarde van informatie"

geprogrammeerd. De seminars richten zich op algemene directie en hoger

management binnen de divisies IT, sales & marketing en customer

services. 4C Consulting wil tijdens beide seminars de geïnteresseerde

doelgroepen op de hoogte houden van de laatste ontwikkelingen en ze

bewust maken van de mogelijkheden van CRM voor hun onderneming. Voorts

organiseert het bedrijf op 18 juni het werving en selectie seminar

CRM@Work Hiring.

Henk Bulthuis, Partner bij 4C Consulting, zal de seminars "CRM in de

praktijk" en "CRM & de waarde van informatie" leiden. De gastsprekers -

afkomstig van succesvolle ondernemingen zoals Océ, Fortis Bank Nederland,

Mobistar, SAS en Business Objects - lichten in hun presentaties de

implementatie en waarde van CRM voor hun bedrijf toe.

Tijdens het "CRM in de praktijk"-seminar op 12 juni spreken Willem

Meulenbeld (Manager Information Management Services, Océ), Ward van Keep

(Hoofd Database Marketing, Fortis Bank) en Alain Glickman (Business

Intelligence Manager, Mobistar).

Een week later, op 19 juni, tijdens het "CRM & de waarde van informatie"


-seminar, spreken Gert Renes (Sales Manager, SAS) en Martin van der Togt
(Directeur Marketing, Business Objects).

Op 18 juni wordt in de presentaties tijdens het CRM@Work Hiring-seminar

uitgelegd wie 4C Consulting is en wat het bedrijf doet. Bovendien krijgen

de deelnemers een beeld van hoe een werkweek als 4C-consultant eruitziet.

Het CRM@Work Hiring-seminar is vooral toegespitst op universitair

geschoolde mensen, vaak met een aanvullende MBA-opleiding en ruime

ervaring. 4C Consulting wil met het rekruteringsseminar nieuwe potentiële

werknemers aantrekken om zijn groei te ondersteunen. Het bedrijf is sinds

de oprichting in 1997 gegroeid tot 70 mensen en wil vóór het einde van dit

jaar doorgroeien tot 100 medewerkers wereldwijd.

Inschrijven voor de seminars op 12 en 19 juni kan via de website van het

bedrijf (www.4Cconsulting.com) of per e-mail (register@4Cconsulting.com).

Inschrijven voor het CRM@Work Hiring-seminar op 18 juni kan ook op dezelfde

website of via het e-mailadres jobs@4Cconsulting.com. Alledrie de seminars

zijn gratis en gaan door in het Landgoed Oud Poelgeest, Poelgeesterweg 1 te

Oegstgeest.

Volledig programma

12 juni: CRM in de praktijk

08.15 uur: ontbijtbuffet

09.00 uur: introductie

(Henk Bulthuis, Partner, 4C Consulting)

09.15 uur: service- en supportsystemen als ondersteuning voor een

waardestrategie

(Willem Meulenbeld, Manager Information Management Services, Océ)

10.00 uur: Customer Knowledge Based Marketing: The quick scan - Fortis Bank

Nederland

(Ward van Keep, Hoofd Database Marketing, Fortis Bank)

10.45 uur: koffiepauze

11.00 uur: Integration of a market survey and data warehouse figures into a

powerful market performance measurement tool: case study of a successful

project

(Alain Glickman, Business Intelligence Manager, Mobistar)

11.45 uur: afsluiting

19 juni: CRM & de waarde van informatie

08.15 uur: ontbijtbuffet

09.00 uur: introductie

(Henk Bulthuis, Partner, 4C Consulting)

09.15 uur: Going from strategy into implementation of a multichannel

customer interaction approach

(Henk Bulthuis, Partner, 4C Consulting)

10.00 uur: Direct Line verhoogt winstgevendheid met Intrinsic

(Gert Renes, Sales Manager, SAS)

10.45 uur: koffiepauze

11.00 uur: It's all about the customer experience

(Martin van der Togt, Directeur Marketing, Business Objects)

11.45 uur: afsluiting

18 juni: CRM@Work Hiring

18.30 uur: begin van het CRM@Work Hiring-seminar

| END |

Over 4C Consulting
4C Consulting levert CRM-oplossingen (Customer Relationship Management) en is actief in 14 landen. 4C Consulting is ervaren in het implementeren van CRM in diverse sectoren. Het bedrijf focust op de volgende verticale markten: financiële dienstverlening, telecommunicatie, media, hightech business-to-business en de automobiel- en farmaceutische industrie. Binnen die markten richt 4C Consulting zich op klanten die beantwoorden aan de volgende 3 kenmerken: veel klanten, verschillende distributiekanalen en meetbaar
klantengedrag. Enkele referenties: ADP, BBL, Belgacom, CGU, DHL, EHPT, Electrabel, Euroclear, Europay International, Fortis, Intergraph, IP Globalnet, KBC Securities, KPN, Mobistar, MultiChoice, Océ, Optimus, Proximus, RVS Verzekeringen, Syvox, Telfort, Ubizen, UPC, Versatel Telecom, Volvo en WorldCom. 4C Consulting helpt 4P-ondernemingen (Philip Kottler's product, price, place en promotion) evolueren naar 4C-ondernemingen (customer, cost, convenience en communication). 4C Consulting is product- en leveranciersonafhankelijk, heeft CRM als enige focus, werkt tegen vaste tarieven en staat garant voor een snelle oplevering van CRM-projecten. Partners zijn BroadVision, Business Objects, data 4s, Data Distilleries, Norkom, Nortel, Oracle, PeopleSoft, Prime Response, SAS, Siebel en Synes. 4C Consulting is opgericht in april 1997, is gegroeid tot 59 mensen (voornamelijk burgerlijk en handelsingenieurs met een bijkomende graad in marketing) en heeft vestigingen in Vilvoorde, Nieuwegein (Utrecht) en Johannesburg. De onderneming wil op korte termijn uitbreiden met afdelingen in Spanje en Scandinavië en wil vóór het einde van dit jaar groeien tot 100 werknemers wereldwijd. 4C Consulting sloot het boekjaar 1999 (01/01/1999-31/12/1999) af met een omzet van 110 miljoen frank en heeft in 2000 229 miljoen frank omzet geboekt. Voor het lopende boekjaar heeft 4C Consulting een omzetverwachting van 350 miljoen frank.

Voor meer informatie
4C Consulting (www.4Cconsulting.com), Newtonbaan 2, 3439 NK Nieuwegein
Henk Bulthuis, Partner, tel: 030 630 67 90, fax: 030 630 67 91
E-mail: Henk.Bulthuis@4Cconsulting.com

NewsEngine PR (www.newsenginepr.com), Paasheuvelweg 26, 1105 BJ Amsterdam
Sanjay Korteweg, tel: 020 567 21 70
E-mail: sanjay.korteweg@newsenginepr.com

Ref.:4CC0010-115B22