"Plus ONE" mogelijkheid voor Lotus Notes door TOPCALL
Zaltbommel, 12 juni 2001 - - Ondernemingen die hun Lotus berichten- en
bedrijfsapplicaties willen verbeteren tot "Unified Communications" kunnen dat
nu doen met "Lotus plus ONE" van TOPCALL. Het Plus ONE aanbod biedt de
mogelijkheid elke bedrijfstoepassing (SAP, Siebel enzovoort) te integreren
met TOPCALL inclusief (dus zonder extra kosten) de Lotus Notes Link. Met dit
aanbod onderstreept TOPCALL het belang dat zij hecht aan "Bedrijfs
Communicatie Processen".
Communication Server ONE combineert zowel Unified Messaging, netwerk- en
faxoplossingen, mobiele communicatie als CTI/IVR-toepassingen binnen een
totaalconcept. Het systeem biedt een zeer hoge betrouwbaarheid en een
beschikbaarheidspercentage van 99,99 procent. Daardoor is het bij uitstek
geschikt voor veilige en snelle, kritische communicatieprocessen.
Het feit dat gebruikers geen aanpassingen binnen Lotus Notes zelf hoeven te doen is een sterk argument voor de integratie van het TOPCALL Unified Messaging productaanbod, zoals met Communication Server ONE. De toonaangevende technologie geeft gebruikers daarnaast de mogelijkheid de meest complexe communicatiestructuren centraal te beheren. Standaard installaties, inclusief een geïntegreerde PBX-structuur, kunnen snel - binnen enkele uren - worden gerealiseerd. Daarbij is de TOPCALL-oplossing sterk schaalbaar en heeft makkelijke upgrademogelijkheden.
Continuïteit
Kortgeleden maakte Lotus bekend dat haar ondersteuning van Lotus Domino
faxdiensten per 31 december 2001 zal worden beëindigd. Dit is een extra reden
om het Unified Messaging systeem van TOPCALL in te zetten. De Communication
Server ONE, met de bewezen stabiliteit van alle TOPCALL-systemen, zorgt voor
twee specifieke voordelen die deel uitmaken van een geïntegreerde
faxoplossing voor Lotus Notes. Ten eerste worden alle binnenkomende stem,
fax- en sms-berichten via DID (Direct Inward Dialing) rechtstreeks toegewezen
aan de desktop of mailbox van de ontvanger. De oplossing zorgt er ten tweede
voor dat alle berichtsoorten gedurende vele jaren betrouwbaar en eenvoudig
worden gearchiveerd. Het Unified Messaging-systeem is ook erg makkelijk omdat
het berichtenarchief te allen tijde kan worden gebruikt vanaf bijna elke
locatie. Gebruikers kunnen alle opgeslagen stem-, fax- en emailberichten via
mobiele communicatieapparatuur - zoals mobiele telefoons, PDA's of laptops -
benaderen.
TOPCALL Nederland B.V., Hogeweg 39, 5301 LJ Zaltbommel. Telefoon:
0418-570400,
fax: 0418-570401, e-mail: info@topcall.nl, website: www.topcall.nl.
TOPCALL Communication Server ONE
De TOPCALL Communication Server ONE is een toonaangevend Unified
Communication Platform. De ONE architectuur is modulair opgebouwd en biedt
daardoor het hoogste niveau kwaliteits- en systeemintegriteit, ondersteund
door een hoogwaardig service- en supportnetwerk. Standaardoplossingen zijn
beschikbaar voor Unified Messaging, Network and Enterprise Faxing, Mobile
Messaging en CTI/IVR-toepassingen. De TOPCALL-oplossing biedt klanten - in 40
landen wereldwijd - de breedste keuze in klantspecifieke, bedrijfskritieke
Unified Communications.
TOPCALL Nederland B.V.
TOPCALL is specialist in het leveren van totaaloplossingen voor
berichtenverkeer en telefonie (fax, voicemail, CTI, e-mail en SMS). Al meer
dan 12 jaar biedt TOPCALL Nederland producten en consultancy aan organisaties
die de communicatie met de buitenwereld willen stroomlijnen en verbeteren.
TOPCALL richt zich op de markt van logistieke applicaties, CRM-applicaties en
kantoorautomatisering.
Voor redactionele informatie:
PB0501
Influx PR, Jakob Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon:
055-3663034,
fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com.