- Persbericht BVA/Associatie Nederlandse Adverteerders 9 mei 2001

BVAcademy organiseert seminar over de (on)mogelijkheden van eCommunicatie

Geen goeroe-verhalen, maar heldere inleidingen en een boeiende discussie over de convergentie van oude en nieuwe media.

Internet maakt het niet makkelijker, maar juist ingewikkelder om klanten te bereiken. Het is immers niet alleen een medium, maar óók een kanaal. En... eigenlijk is het ook niet één medium, maar een vehikel dat tal van media (teksten, beelden, geluiden, data, functionaliteiten) 'draagt'.

Tijdens het openings-seminar van de BVAcademy-serie over eCommunicatie zal er dieper ingegaan worden op de (on)mogelijkheden van eCommunicatie. Ook zal er gekeken worden naar de noodzaak van een weloverwogen communicatie strategie en naar de planning van een gezonde mediamix in de digitale wereld.

Het seminar zal worden gehouden op 12 juni van 15.30 tot 20.00 uur in Media Plaza te Utrecht. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mevr. A. Dencker (BVA) tel: 020-661.4066 of kijken op www.bva.nl/e-communicatie.

Dag voorzitter
Prof. Dr. Martijn Hoogeveen

Sprekers/ onderwerpen
Pim Koldenhof - Chief Commercial Officer RTL iMedia § De nieuwe rolverdeling tussen oude en nieuwe media Jeroen de Bakker - Managing Director Qi
§ De effectiviteit van Internet Advertising ten opzichte van adverteren via traditionele kanalen Derde spreker in afwachting op bevestiging
§ Effectieve doelgroepmarketing door een optimaal gebruik van kanalen

Er zal afgesloten worden met een discussie onder leiding van Prof. Dr. Martijn Hoogeveen

Prijs (ex BTW)
§ BVA leden 200 Euro
§ DMSA/GVR leden 300 Euro
§ Overig 400 Euro

Programma kan worden opgevraagd bij:

Angelique Dencker
Projectmanager
BVA/Associatie Nederlandse Adverteerders
Postbus 75257
1070 AG Amsterdam
Bezoekadres:
Weerdestein 21
1083 GA Amsterdam
T: 020-661 40 66
F: 020-661 40 56