SNT Belgium (voorheen SNT Marien en Gybels)
Uitbreidingstraat 392
B 2600 Antwerpen, België
Telefoon +32 (0)3 285 48 48
Fax +32 (0)3 285 48 49
E-mail: info@be.snt.com
11-06-2001- SNT Marien & Gybels wordt SNT Belgium
Antwerpen, 11 juni 2001 - Marien & Gybels verandert van naam en wordt
SNT Belgium. Dit is het gevolg van de overname van Marien & Gybels
Teleservices door SNT Group N.V. in juli vorig jaar. SNT Group behoort
tot de top in Europa op gebied van contactcenters. Dit omvat onder
meer callcenterdiensten en CRM-oplossingen.
Door de overname door SNT Group van het voormalige Marien & Gybels kan
SNT Belgium nu bogen op 15 jaar ervaring in de sector. De overname
door SNT Group kadert in haar verdere internationaliseringsplannen.
SNT Belgium zorgt enerzijds voor een Vlaamse aanpak in het Nederlandse
taalgebied. Anderzijds is het een prima uitvalsbasis voor service naar
het Franstalige taalgebied. Dit is zowel Wallonië als Frankrijk.
Bij SNT Belgium werken ruim 300 medewerkers, goed voor ruim 200
werkplekken. Momenteel worden de nieuwe bedrijfskantoren in de
Lamorinièrestraat in Antwerpen gebouwd. Op termijn groeit de
werkgelegenheid daar tot 700 mensen. De nieuwe kantoren zorgen voor
een optimale werkomgeving voor deze medewerkers. Daarnaast wordt er
zwaar geïnvesteerd in technologie die SNT Belgium in staat stelt
nieuwe diensten aan te bieden.
Met customer contact services en CRM-oplossingen ondersteunt SNT
Belgium haar opdrachtgevers bij het op- en uitbouwen van duurzame
relaties met hun klanten. Deze klanten worden steeds mondiger en
wensen op alle ogenblikken van de dag informatie te bekomen via het
kanaal - telefoon, fax, SMS, chat, co-browsing, & - dat zij verkiezen.
Uit deze klantcontacten wordt, met behulp van datamining-technieken,
managementinformatie gedestilleerd die opdrachtgevers in staat stellen
hun (direct)marketingstrategie verder aan te scherpen, zodat zij hun
klanten service op maat kunnen bieden.
SNT Belgium biedt zijn klanten zowel business-to-business als
business-to-consumer oplossingen aan. De opdrachtgevers komen uit de
meest diverse sectoren, gaande van fabrikanten en retailers tot
banken, overheidsinstanties en nutsinstellingen. Topklanten zijn onder
meer KPN Orange, Uitgeversbedrijf Tijd en Promedia.
"Met de naamswijziging schrijven wij ons definitief in de
internationaliseringspolitiek van SNT Group in. SNT Belgium kan nu
zijn ambities waarmaken en zijn klanten een ruimer dienstenpakket
aanbieden," aldus Philippe Schillebeeckx, sinds 1 februari van dit
jaar de nieuwe CEO van SNT Belgium.
SNT Group is één van de snelst groeiende Europese leveranciers van
customer relationship managementdiensten (CRM). Sinds 3 maart 2000 is
SNT Group genoteerd aan Euronext Amsterdam. Het leverde meteen de
prijs van IPO van het Jaar op. SNT Group werd daarmee benoemd tot best
renderende beursnieuweling van 2000. In dat jaar realiseerde SNT Group
een geconsolideerde omzet van 99,4 miljoen euro, een stijging met 22%
ten opzichte van 1999. Na de overname van 7 centra in Scandinavië in
maart van dit jaar heeft SNT Group nu 26 vestigingen in 7 landen. Dit
zijn Nederland, België, Duitsland, Noorwegen, Denemarken, Zweden en
Finland. In totaal heeft SNT Group ruim 5500 medewerkers.
Voor meer informatie over SNT Belgium en SNT Group kan u terecht op de
website, www.snt.com.
(Einde persbericht)
Noot aan de redactie: voor meer informatie, gelieve contact op te
nemen met:
*
SNT BELGIUM: Philippe Schillebeeckx, tel. +32/3/285.48.48, e-mail:
philippe.schillebeeckx@be.snt.com of
*
SNT GROUP: Anne de Graaf, tel. +31/79/368 69 00,
e-mail: adegraaf@snt.com of
*
ANTHONISSEN & ASSOCIATES: Werner Keeris of Nele Leclercq, tel.
0032/3/286.77.77, e-mail: werner.keeris@anthonissen.be of
nele.leclercq@anthonissen.be.
Copyright © 2001 SNT Group NV (Disclaimer)