Hoofd Bedrijfschap Ambachten

Volg je neus naar de warme bakker

Vanaf begin juni is bovenstaande slogan terug te vinden in advertenties in een aantal publiekstijdschriften en op 600 bussen. Het is de nieuwe collectieve promotiecampagne voor de zelfstandige brood- en banketbranche. Ook zijn er posters voor de winkels en stickers voor op de auto. Op 3 oktober vindt - evenals vorig jaar - de Dag van de warme Bakker plaats. De winkeliers ontvangen daarvoor te zijner tijd ondersteunend promotiemateriaal.

De promotiecampagne is een initiatief van de Commissie Detailhandel Brood & Banket, welke op 1 januari jl. is gestart als een gezamenlijke commissie van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het Hoofdbedrijfschap Ambachten. De commissie is in de plaats gekomen van het Bedrijfschap Brood en Banketbakkersbedrijf en bestaat uit leden van het NBOV, FNV Bondgenoten en Dienstenbond CNV.

(Redactie HBActueel)