Volg je neus naar de warme bakker
Vanaf begin juni is bovenstaande slogan terug te vinden in
advertenties in een aantal publiekstijdschriften en op 600 bussen. Het
is de nieuwe collectieve promotiecampagne voor de zelfstandige brood-
en banketbranche. Ook zijn er posters voor de winkels en stickers voor
op de auto. Op 3 oktober vindt - evenals vorig jaar - de Dag van de
warme Bakker plaats. De winkeliers ontvangen daarvoor te zijner tijd
ondersteunend promotiemateriaal.
De promotiecampagne is een initiatief van de Commissie Detailhandel
Brood & Banket, welke op 1 januari jl. is gestart als een gezamenlijke
commissie van het Hoofdbedrijfschap Detailhandel en het
Hoofdbedrijfschap Ambachten. De commissie is in de plaats gekomen van
het Bedrijfschap Brood en Banketbakkersbedrijf en bestaat uit leden
van het NBOV, FNV Bondgenoten en Dienstenbond CNV.
(Redactie HBActueel)