2001 2000
Met de Shell Helix F1 Game in de race voor fraaie prijzen
08-06-2001
Fiat Seicento, bezoek Ferrari-fabrieken en Grand Prix-tickets te
winnen
Met de Shell Helix F1 Game is heel Nederland nu in de race voor een
fraai prijzenpakket. Iedereen kan eenvoudig meedoen aan dit spel van
Shell, Lotto, Radio 538 en het Rotterdamse reclamebureau Data Gold
Slootweg & Smidt. De Shell Helix F1 Game is een spannend spel waarbij
de deelnemers kans maken op Formule 1 gerelateerde prijzen. Het spel
wordt gespeeld op Radio 538 en gepresenteerd door Jeroen van Inkel.
Die is, zoals bekend, een echte Formule 1 gek en heeft hiermee een
perfect alibi om tussen nu en half oktober veel en vaak over z'n
grootste passie te kunnen praten.
De hoofdprijs van de Shell Helix F1 Game valt in het finalespel in
oktober: een Fiat Seicento. Tot die tijd worden er Shell Helix
pakketten weggegeven, maken deelnemers kans op een weekendje in een
Ferrari, en staan er trips naar de Ferrari-fabrieken op de rol. En als
extra prijs gaan er nog twee gelukkigen naar de Grand Prix in
Hongarije (19 augustus). Daar krijgen ze een VIP-behandeling in de
pits van Ferrari.
Deelnemen is simpel. Iedereen kan tussen nu en half oktober 0909-0001
(55 cnt/min, 0,25 Euro/min) bellen. Daar wordt gevraagd om een
voorspelling: op welke plaatsen eindigen Barrichello en Schumacher in
de eerstvolgende Formule 1-race? Wie dat goed voorspelt, kan door
Jeroen van Inkel gebeld worden. Die vraagt hem of haar dan ter plekke
het hemd van het lijf. Live op Radio 538. Over Formule 1, uiteraard.
Of over Shell Helix. De programmatijden van Jeroen van Inkel zijn
maandag, woensdag en donderdag 16.00 - 19.00 uur.
De actie wordt met diverse middelen gecommuniceerd. Jeroen van Inkel sprak commercials in. Er is een speciale website ontwikkeld (www.shellhelixf1game.nl). Er hangt reclamemateriaal in de Shell stations en alle garages die Shell Helix gebruiken. En in deelnamefolders wordt de actie precies beschreven. Jeroen van Inkel is er klaar voor. Nu maar kijken wat Schumacher en Barrichello doen.
Shell Persdienst