om kopers en leveranciers online te brengen
Aditel, een topleverancier van E-business integratie oplossingen en wereldwijd bekend door JCommerce Retail - http://www.jcommerceretail.com/ - de leidende e-marktplaats voor leveranciers aan de Europese retail industrie - kondigde vandaag aan dat Pinguin, de Belgische specialist in diepvriesvoedsel, Aditel's technologie heeft gekozen om elektronisch te communiceren met zijn Europese kopers en leveranciers en om via het Internet en een eigen bedrijfsportaal een nog betere klantenservice te kunnen leveren.
"Aditel heeft niet enkel een zeer efficient bedrijfsportaal geleverd
voor ons marketing- en communicatiedepartement, maar heeft ook gezorgd
voor een uitgebreide supply chain via het web waardoor wij in staat zijn
al onze handelspartners te bereiken via één enkel toegangspunt," aldus
Alexander Goethals, Marketing Manager at Pinguin. "Deze elektronische
communicatie tussen de verschillende belanghebbende bedrijven helpt ons
de kosten competitief te houden en de produkten te leveren zoals
beloofd. Kopers en leveranciers hebben één enkele toegangspoort voor al
hun zakentransacties. Onze klantenservices verbetert hierdoor en onze
operationele kosten verminderen ongelooflijk."
Pinguin koos voor Aditel's JCommerce Retail oplossing om zijn supply
chain online te plaatsen en op die manier wereldwijde zakentransacties
te vergemakkelijken en te verbeteren. Vandaag zijn op het portaal meer
dan veertig sales units in Duitsland en Frankrijk aangesloten, als ook
zes grote klanten in België en drie tranditionele EDI partners.
De Pinguin oplossing omvat een bedrijfsportaal Pinguin.be
http://www.pinguin.be/, een e-procurement oplossing voor Pinguin
kopers en sales organisaties, en een e-communication oplossing voor
Pinguin leveranciers, allen gebouwd op JCommerce. Het omvat een online
catalogus en een online shop, die de Pinguin kopers en verkopers toelaat
diepvriesgroenten online te bestellen.
De volledige e-business suite wordt beheerd door de JCommerce Site
Manager. Deze laat Pinguin toe alle content, gebruikers en produkten
online te beheren, inclusief de content van hun catalogus.
"Door een oplossing te kiezen die gebaseerd is op XML, zijn wij en onze
zakenpartners in staat elkaar te 'begrijpen' en ieder van ons kan nu de
zakendocumenten onmiddellijk integreren in zijn ERP systeem," zegt
Alexander Goethals, Marketing Manager bij Pinguin. "Het resultaat is dat
alle zakenpartners geconnecteerd worden via het Internet. Onze HQ zijn
hierdoor ook in staat de voorraadniveaus in elke opslagruimte te
monitoren. "
Filip Vranckx van Aditel vervolgt, "Deze oplossing overstijgt alle
netwerken, data formaten en applicatieleemtes in een organisatie, met
XML als belangrijkste informatiedrager waardoor Pinguin niet alleen meer
efficientie in zijn supply chain kan brengen, maar ook serieus kan
besparen aangezien het manueel verwerken van bestellingen geld en tijd
kost."
Voor meer informatie over Pinguin, check www.pinguin.be
http://www.pinguin.be of bel +32 51 78 82 00.
Voor meer informatie over Aditel en diens web-gebaseerde
verbindingsoplossing, JCommerce, check www.aditel.be
http://www.aditel.be, www.jcommerceretail.com
of bel +32 9 233 98 30.
PINGUIN ADITEL Alexander Goethals Michael Custers Marketing Manager Marketing & Communication Manager e-mail agoethal@pinguin.be e-mail michael.custers@aditel.be tel +32 51 78 82 31 tel +32 9 233 98 30 http://www.pinguin.be http://www.aditel.be