PERSBERICHT
Amstelveen, 15 mei 2001
MULTI CHANNELING CENTRAAL OP IPONT CONGRES
Onder de nieuwe naam Ipont houdt het KVGO in samenwerking met
IDP-gebruikersgroep op 7 juni a.s. een congres met als thema "Multi
Channeling als aanjager van organisatievernieuwing". Ipont staat voor
Informatie Programma over Nieuwe Technologie en wordt het merk,
waaronder het KVGO zich aan een veel bredere doelgroep dan de
traditionele grafische industrie gaat presenteren.
Multi Channeling
Uitgevers, DM-buraus, ontwerpstudio's, grafimediabedrijven e.a. zijn
onderdeel van de waardeketen van de marketingcommunicatie. In die
hoedanigheid krijgen ze steeds meer te maken met het integreren van
mediakanalen. Die mediakanalen zijn in toenemende mate digitaal.
Hierdoor kunnen nieuwe toeleveranciers een rol krijgen in deze markt
en verandert het concurrentiekrachtenveld. Bedrijven, die al langer in
deze markt opereren staan voor de vraag hoe met deze nieuwe
ontwikkelingen om te gaan en waarin zij moeten investeren.
Tijdens het congres komen ondernemers, leveranciers, consultants en
een marketing expert aan het woord over de invloed van multichanneling
op de marketing-communicatieketen.
Vorig jaar organiseerden KVGO en IDP een soortgelijk congres met als
thema "Digitaal printen: van hype naar big business". De circa 150
congresdeelnemers beoordeelden het congres en met name de bijdragen
van de ondernemers als zeer succesvol. Het Ipont congres wordt
gehouden op donderdag 7 juni van 9.00 tot 17.30 uur in Hotel Oud
London te Zeist.