Bellen in het buitenland nu nog makkelijker voor Telfort
PrePaid-klanten
Amsterdam, 7 juni - Prepaid-klanten van Telfort (Pak&Bel en Q) kunnen
vanaf nu met hun beltegoed in het buitenland bellen en gebeld worden.
Aanmelden voor deze service is niet nodig en de klant ontvangt geen
rekeningen achteraf. Telfort introduceert deze nieuwe, makkelijke
manier van prepaid bellen in het buitenland nog voor de zomerperiode,
zodat prepaid-klanten tijdens hun vakantie in het buitenland direct
gebruik kunnen maken van deze dienst.
In het buitenland bellen was voor Telfort-klanten met een
prepaid-telefoon al ruim een jaar mogelijk. Hiervoor gold een
aanmeldingsprocedure, en kreeg de prepaid-beller achteraf een rekening
voor de gevoerde gesprekken in het buitenland. Deze regeling is
voortaan niet meer nodig. Met de nieuwe manier van prepaid bellen over
de grens sluit Telfort aan bij de behoefte van zijn prepaid-klanten,
om zelf zoveel mogelijk overzicht en controle te houden over de
telefoonkosten.
De nieuwe, makkelijke manier van prepaid bellen in het buitenland
werkt met een terugbelcode. Na het intoetsen van de code
(*123*telefoonnummer# ) wordt binnen enkele seconden vanuit Nederland
de verbinding tot stand gebracht. De klant betaalt alleen voor het
bellen tegen het desbetreffende internationale tarief. De
telefoonkosten worden direct automatisch van het beltegoed van de
klant afgetrokken. Deze service is nu al beschikbaar in meer dan 60
landen. Het bellen vanuit het buitenland is de afgelopen jaren in de
zomermaanden zeer toegenomen in populariteit.
Telfort Pak&Bel
Mobiel bellen zonder abonnement: met Telfort Pak&Bel kunnen klanten in
vrijwel heel Nederland en het buitenland bellen en gebeld worden. In
alle vrijheid, zonder vaste maandelijkse kosten, dus geen verrassingen
achteraf.
Q prepaid, developed by Telfort
Geavanceerde mobiele technologie voor innovaters, kenners die mobiel
willen telefoneren zonder abonnement. De unieke tariefstructuur is
afgestemd op het levenspatroon van de doelgroep. Q is met name gericht
op jongeren die van verschillende communicatie-mogelijkheden gebruik
willen maken, zoals SMS, WAP, mobiel internet én de Q-website:
www.qspace.nl.
Telfort
Telfort helpt consumenten en zakelijke klanten bij het vinden van hun
weg in de vele nieuwe mogelijkheden op het gebied van mobiele
telefonie en mobiele datacommunicatie. Daarvoor maakt Telfort gebruik
van de nieuwste technologieën, zoals nu GPRS en straks UMTS. Dit alles
wordt mogelijk gemaakt door meer dan 1100 enthousiaste medewerkers,
die elk voor zich verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van het
aanbod aan klanten. Telfort is 100 procent dochter van British
Telecommunications plc. Meer informatie is te vinden op de website van
Telfort: www.telfort.nl.
7-6-01
DISCLAIMER COPYRIGHT TELFORT B.V. 2000
Telfort persbericht