Telfort persbericht


Bellen in het buitenland nu nog makkelijker voor Telfort PrePaid-klanten

Amsterdam, 7 juni - Prepaid-klanten van Telfort (Pak&Bel en Q) kunnen vanaf nu met hun beltegoed in het buitenland bellen en gebeld worden. Aanmelden voor deze service is niet nodig en de klant ontvangt geen rekeningen achteraf. Telfort introduceert deze nieuwe, makkelijke manier van prepaid bellen in het buitenland nog voor de zomerperiode, zodat prepaid-klanten tijdens hun vakantie in het buitenland direct gebruik kunnen maken van deze dienst.

In het buitenland bellen was voor Telfort-klanten met een prepaid-telefoon al ruim een jaar mogelijk. Hiervoor gold een aanmeldingsprocedure, en kreeg de prepaid-beller achteraf een rekening voor de gevoerde gesprekken in het buitenland. Deze regeling is voortaan niet meer nodig. Met de nieuwe manier van prepaid bellen over de grens sluit Telfort aan bij de behoefte van zijn prepaid-klanten, om zelf zoveel mogelijk overzicht en controle te houden over de telefoonkosten.

De nieuwe, makkelijke manier van prepaid bellen in het buitenland werkt met een terugbelcode. Na het intoetsen van de code (*123*telefoonnummer# ) wordt binnen enkele seconden vanuit Nederland de verbinding tot stand gebracht. De klant betaalt alleen voor het bellen tegen het desbetreffende internationale tarief. De telefoonkosten worden direct automatisch van het beltegoed van de klant afgetrokken. Deze service is nu al beschikbaar in meer dan 60 landen. Het bellen vanuit het buitenland is de afgelopen jaren in de zomermaanden zeer toegenomen in populariteit.

Telfort Pak&Bel
Mobiel bellen zonder abonnement: met Telfort Pak&Bel kunnen klanten in vrijwel heel Nederland en het buitenland bellen en gebeld worden. In alle vrijheid, zonder vaste maandelijkse kosten, dus geen verrassingen achteraf.

Q prepaid, developed by Telfort
Geavanceerde mobiele technologie voor innovaters, kenners die mobiel willen telefoneren zonder abonnement. De unieke tariefstructuur is afgestemd op het levenspatroon van de doelgroep. Q is met name gericht op jongeren die van verschillende communicatie-mogelijkheden gebruik willen maken, zoals SMS, WAP, mobiel internet én de Q-website: www.qspace.nl.

Telfort
Telfort helpt consumenten en zakelijke klanten bij het vinden van hun weg in de vele nieuwe mogelijkheden op het gebied van mobiele telefonie en mobiele datacommunicatie. Daarvoor maakt Telfort gebruik van de nieuwste technologieën, zoals nu GPRS en straks UMTS. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door meer dan 1100 enthousiaste medewerkers, die elk voor zich verantwoordelijk zijn voor de kwaliteit van het aanbod aan klanten. Telfort is 100 procent dochter van British Telecommunications plc. Meer informatie is te vinden op de website van Telfort: www.telfort.nl.

7-6-01

DISCLAIMER COPYRIGHT TELFORT B.V. 2000