Persbericht

CRMexpert.nl

Nieuw online CRM-platform

Amersfoort, 5 juni 2001 -- Tijdens de beurs CRM2001, die morgen en overmorgen plaatsvindt in Ahoy Rotterdam, lanceert F&G Publishing haar nieuwe CRM-internetplatform: CRMexpert.nl. Deze complete portal over Customer Relationship Management biedt bezoekers uit het bedrijfsleven - met name diegenen die dagelijks met CRM te maken hebben - informatie over de nieuwste ontwikkelingen op dit gebied. Tevens schept deze specifiek Nederlandse portal helderheid in dit complexe en snel veranderende speelveld.

Op of via CRMexpert.nl kan de bezoeker alles over CRM vinden. Een greep uit de rubrieken: dagelijks nieuws, vacatures, onderzoek, agenda, boeken, wie levert wat (producten- en dienstengids), FAQ's en een 'leestafel' met tijdschriften en artikelen. Uniek is de mogelijkheid om rechtstreeks een vraag te stellen aan één van de acht Experts van CRMexpert.nl. Naast de portal kan de CRM-geïnteresseerde op de hoogte te blijven via een tweewekelijkse nieuwsbrief. De doelgroep voor het nieuwe platform bestaat onder andere uit ICT-managers, marketingmanagers, databasespecialisten, customer servicemanagers en consultants/adviseurs.

CRMexpert.nl is een initiatief van F&G Publishing en powered by Oracle, Getronics Business Solutions en Compaq.

F&G Publishing, Postbus 1633, 3800 BP, Amersfoort. Telefoon: 033 - 4224070, fax: 033 - 4224 088, e-mail: info@fngpubli.com of internet: www.fngpubli.com.

F&G Publishing
F&G Publishing maakt onderdeel uit van Koninklijke Boom uitgevers en geeft boeken, vaktijdschriften en interactieve media uit. Dit doet zij op de volgende gebieden: customer contact (call centers en customer relationship management) en ICT management (document- en kennismanagement). Tevens organiseert zij op deze vakgebieden congressen, workshops en masterclasses. Bekende titels zijn Call Center Magazine, CustomerBase, Business Consultant, KM vakblad over kennismanagement en VIP vakblad voor documentmanagement. Enkele bekende evenementen zijn Nationaal Call Center Congres, Call Center Café, CustomerBase Jaarcongres en de VIP Businessclub. Tenslotte heeft F&G Publishing naast een eigen website, www.fngpubli.com, internetplatforms voor de genoemde vakgebieden: www.callcenterplaza.com, www.business-consultant.nl en www.viponline.nl. Tijdens de beurs CRM2001 (www.crm2001.nl) wordt www.CRMexpert.nl gelanceerd. Voor redactionele informatie: PB0801 Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: PRInflux@cs.com of web: www.influx-pr.com.