De meest schaalbare oplossing van eRM toepassingen stelt bedrijven in staat om via verschillende communicatiekanalen snelle en efficiënte service te leveren
Breda, 5 juni 2001 - Kana Communications, Inc. (NASDAQ: KANA), toonaangevend leverancier van enterprise relationship management (eRM) oplossingen, heeft Kana Service 7* EJB (Enterprise Java Beans) gelanceerd. Dit is het eerste op web-architectuur gebaseerde customer service systeem dat verschillende communicatiekanalen, waaronder telefoon, e-mail en internet, samenbrengt in een compleet eCRM-systeem. Tevens heeft Kana aanzienlijke verbeteringen doorgevoerd in haar customer service product voor een Microsoft-omgeving, Kana Service 7 COM.
Kana heeft in de Service 7 producten verschillende communicatiekanalen samen gevoegd. Door efficiënt beheer van het groeiende aantal telefonische contacten, effectieve afhandeling van gecompliceerde vragen en betere, rendabele klanteninteracties, kunnen contactcenters van kostenpost een winstgevend onderdeel van de organisatie kunnen worden. Kana Service 7 helpt bedrijven om op intelligente en winstgevende manier hun klanten- en partnercontacten te beheren met een self, proactive en assisted service, waardoor tegen afnemende kosten een groeiende klanttevredenheid ontstaat.
"De introductie van Kana 7 Service is een fantastisch middel voor Global 2000 bedrijven die naarstig op zoek zijn naar verbetering van hun serviceniveau, de mogelijkheid om accuraat te reageren op veranderingen en die lagere service en IT kosten nastreven", aldus Jay Wood, CEO van Kana. "Kana Service 7 EJB is de eerste applicatie voor het in de afgelopen herfst aangekondigde Kana eBusiness Platform EJB van Kana dat met zijn open architectuur de werkwijze van vele contactcenters zal veranderen. Klanten en handelspartners zullen profiteren van de mogelijkheden die Kana Service biedt voor efficiëntere, gepersonaliseerde interacties en relaties."
Prijs en verkrijgbaarheid
Kana Service 7 EJB zal vanaf het derde kwartaal beschikbaar zijn voor gebruik met BEA-, IBM- en Sun-servers en systemen. Het systeem biedt gebruiksmogelijkheden met Intelligent Contact Management (ICM)-software van Cisco voor contactcenters die van meerdere kanalen gebruikmaken. Kana Service 7 EJB is als nieuw product (niet als upgrade) verkrijgbaar vanaf USD 200.000.
Kana Service 7 EJB
Kana Service 7 EJB is de eerste volledig op Java*/J2EE* architectuur gebaseerde, webgebaseerde serviceoplossing die mogelijkheden biedt voor self, proactive and assisted service, comprehensive call management, computer telephony integration en integrated knowledge and case management. De contactcenteroplossing is gebaseerd op toonaangevende webtechnologieën waarmee bedrijven op snellere, flexibelere en betrouwbaardere manier gegevens, applicaties en service kunnen integreren, dan met het traditionele client-server-CRM-aanbod mogelijk is. Global 2000-organisaties kunnen nu optimaal voordeel halen uit EJB (Enterprise Java Beans)-technologie om een serviceoplossing in te zetten die is gebaseerd op thin-client architectuur. Alle interactie met en van klanten, handelspartners en werknemers via diverse communicatiekanalen, waaronder telefoon, e-mail en internet, kunnen worden samengebracht in een compleet eCRM-systeem. Bovendien kan Service 7 EJB van Kana gemakkelijk twee miljoen interacties per dag aan, met een responstijd van minder dan 1 seconde en een bijna lineaire-horizontale schaalbaarheid.
"In de huidige competitieve zakenwereld moeten bedrijven constant, tegen minimale kosten, buitengewoon goede klantenservice leveren," zegt Sheryl Kingstone, program manager van het analistenbureau Yankee Group. "Door haar mogelijkheden om verschillende vormen van klantencontact zoals self, proactive and assisted service te gebruiken, biedt Kana Service 7 EJB een oplossing voor al deze punten."
Kana Service 7 EJB maakt gebruik van toonaangevende application server platforms zoals IBM WebSphere en BEA Web Logic. Bedrijven kunnen hun e-commerce-activiteiten daarmee naadloos in hun serviceactiviteiten inbouwen, zodat ze een betere servicekwaliteit kunnen leveren en meer mogelijkheden voor hogere inkomsten creëren. Bovendien is Kana Service 7 EJB geïntegreerd in de computer telephony integratie (CTI) oplossingen van Cisco Systems, die skill-based telephone routing, geautomatiseerde screen pops en geïntegreerd beheer van communicatiekanalen mogelijk maakt.
Kana Service 7 COM
Kana introduceerde eveneens de onlangs verbeterde versie van haar door het bedrijfsleven veel geprezen Kana Service 7 COM voor Global 2000-organisaties die in een Microsoft-omgeving werken. Dit Kana serviceproduct bevat onder meer opties voor meervoudige telefonie- en IP-communicatie op basis van geavanceerde serveertechnologieën, waarmee contactcenters snellere, betrouwbaardere service via gecombineerde communicatiekanalen kunnen bieden. Kana Service 7 COM integreert nu gemakkelijk op internet gebaseerde kanalen met Aspect® Contact Server customer CTI-software, in aanvulling op CTI-software van Genesys en Cisco. Service 7 COM van Kana biedt bovendien de nieuwste Microsoft-technologie, met ondersteuning voor Windows 2000, SQL 2000 en Oracle-databases en browserondersteuning voor Windows ME.
Prijs en verkrijgbaarheid
Kana Service 7 COM is momenteel reeds verkrijgbaar vanaf USD 150.000 en
is ook voor bestaande klanten met een geldig onderhoudscontract als
upgrade te krijgen.
Over Kana Communications Inc.
Kana Communications, Inc. (NASDAQ: KANA), is een vooraanstaande
leverancier van op internet gebaseerde enterprise relationship
management (eRM) oplossingen. Kana levert een uitgebreid pakket aan
geïntegreerde e-business en interactie applicaties van wereldklasse met
een modulair en schaalbaar platform voor zowel Internet als Global 2000
bedrijven. Kana software wordt onder andere gebruikt door internationals
zoals Chase Manhattan, Dow Jones, KPMG, Compaq, Hewlett-Packard,
Microsoft, Lycos, Fort, eSteel, Shell, Time Warner, Sprint PCS, Canadian
Airlines en Northwest Airlines. In Nederland werken onder meer Robeco,
OHRA, Spaarbeleg. Airmiles, Wehkamp, KPN, Informatie Beheer Groep, KLM
en Belastingdienst Particulieren met Kana oplossingen.
De oplossingen van Kana maken persoonlijke webportals mogelijk waarmee
klanten, partners en het bedrijfsleven een overall-beeld kunnen krijgen
van hun communicatie en hun relaties. Dit stelt bedrijven in staat om
alle mogelijke communicatiekanalen te beheersen, zoals e-mail, web,
chat, instant message, VOIP, telefoon en persoonlijke communicatie, maar
ook e-business en communications applicaties, om marketing, sales en
service te integreren. Met Kana's full-service software suite kunnen
e-businesses concurreren en successen behalen in de consumentgestuurde
economie van vandaag. Kijk voor meer informatie op: www.kana.com.
'Safe-harbour'-verklaring
Kana Communications, Kana en het Kana logo zijn geregistreerde
handelsmerken van Kana Communications, Inc. Alleandere bedrijfs- en
productnamen kunnen geregistreerde handelsmerken zijn van de
respectievelijke eigenaren. De informatie die in dit bericht en tijdens
de presentatie is verschaft met betrekking tot financiële prognoses,
ramingen, verwachtingen, plannen, voornemens of strategieën van Kana
voor de toekomst, bestaat uit vooruitblikkende verklaringen die risico's
en onzekerheden met zich meebrengen. Deze verklaringen gaan onder meer
in op de markstrategieën, marktpositie en klantenrelaties van Kana. Alle
toekomstgerichte verklaringen in dit bericht zijn gebaseerd op de
informatie waarover Kana beschikt op de datum van publicatie, informatie
die mogelijk inmiddels is gewijzigd. We aanvaarden geen enkele
verplichting tot actualisering van dergelijke verklaringen. De
verklaringen bieden geen enkele garantie ten aanzien van de toekomst en
daadwerkelijke resultaten kunnen aanzienlijk verschillen van de huidige
verwachtingen. Factoren die (mede) voor dergelijke verschillen kunnen
zorgen, zijn onder meer de risico's verbonden aan de voorgenomen fusie
met Broadbase Software Inc. en de voltooiing daarvan, concurrentie op de
markt, risico's verbonden aan de veranderende vraag naar software voor
onder meer eRM, eCRM en klantencommunicatie, onze mogelijkheden voor het
beheer van liquide middelen en uitgaven, onze voorgeschiedenis van
verliezen, onze mogelijkheden voor uitbreiding van de verkoop en het
bedrijfsbeheer na de recente veranderingen in de directie en personele
inkrimpingen, toenemend gebruik van e-mail en internet als
communicatiemedia, procesvoering ten aanzien van eigendomsrechten, en
algemene economische factoren, vooral wanneer die van invloed zijn op de
uitgaven die potentiële klanten doen aan software zoals de onze. Deze
factoren en andere die de risico's vormen die inherent zijn aan ons
bedrijf, en onze resultaten kunnen beïnvloeden, worden besproken in de
rapportages die het bedrijf heeft ingediend bij de Securities and
Exchange Commission (SEC), met inbegrip van het recentste jaarverslag in
Form 10-K, het kwartaaloverzicht in Form 10-Q en de
registratieverklaring in Form S-4.
___
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Eric Verhelst Willem
Buitelaar, senior consultant
Kana Benelux Paul Kok
Consultants voor KANA
Telefoon: 076 524 46 23 Telefoon: 0346
217 117
E-mail: everhelst@kana.com E-mail:
willembuitelaar@pkc.nl
Hans Bothmann
Marketing Manager Northern Europe
Telefoon: +45 26 145 691
E-mail: hcbothmann@kana.com