Gemeente Heumen

05-06-2001

Regiodiek Week 23

Regiodiek Week 23

Wethouder Arts stapt op

Vorige week heeft John Arts, portefeuillehouder voor Welzijn en Onderwijs in het college van B&W, besloten met onmiddellijke ingang zijn wethouderschap neer te leggen. Hij heeft daarover de raadsleden per brief ingelicht.
De tekst van de brief luidt:
"Hierbij deel ik u mede dat ondergetekende per heden zijn wethouderszetel ter beschikking stelt.

Reden hiervoor is, dat de coalitieraadsfracties CDA/DGH enerzijds en de PvdA anderzijds geen consensus hebben weten te bewerkstelligen voor wat betreft de financiële paragraaf van de samenwerkingsovereenkomst tussen Stichting Initiatieven Winkelcentrum Malden en de Gemeente Heumen.
Hiermede is het onderlinge vertrouwen ernstig geschaad.

In deze ontstane situatie is het voor mij niet meer mogelijk als wethouder optimaal te kunnen blijven functioneren.

Tot slot de mededeling dat ik het continueren van mijn raadslidmaatschap in beraad houd."

Afgelopen donderdag woonde de afgetreden wethouder de raadsvergadering niet bij.



Informatie voor vrijwilligers

Deze keer in de rubriek over vrijwilligerswerk een herhaalde oproep van Tafeltje Dekje en vergoeding van kosten voor vrijwilligers.

vrijwilligers Tafeltje-dek-je
Tafeltje-dek-je is een vrijwilligersorganisatie in de gemeente, die vanuit de keuken van Malderburch warme maaltijden bezorgt bij ouderen en zieke mensen thuis. Die bezorging gebeurt dagelijks tussen 11.30 en 13.00 uur. Momenteel gaat het om ongeveer 35 adressen in Malden, 30 in Overasselt en een paar in Heumen en Nederasselt. De huidige groep vrijwilligers is een gezellig clubje dat met hart en ziel dat leuke en belangrijke werk doet. Ze hebben echter dringend behoefte aan meer collega´s die ook de maaltijden rond kunnen brengen. Er is een onkostenvergoeding in verband met het gebruik van de auto. Voor inlichtingen en aanmelding kan worden gebeld met coördinator Ton Peters, tel. 358 24 46. Hij kreeg op de oproep van een paar weken geleden één aanmelding, maar kan er nog verschillende gebruiken.

vergoeding kosten vrijwilligers
In de subsidie van organisaties en instellingen houdt de gemeente Heumen rekening met de kosten die vrijwilligers maken. Voor die kosten is subsidie mogelijk. In de praktijk blijkt zich een aantal onduidelijkheden voor te doen.
Sommige organisaties geven een vergoeding gebaseerd op de tijd die vrijwilligers aan hun werk besteden, of ze vergoeden onkosten zonder schriftelijke declaratie. Dat gebeurt meestal om een hoop administratief werk te vermijden. Dat is begrijpelijk, maar voor een verantwoorde subsidiëring moet de gemeente wel inzicht hebben in de gemaakte kosten. De subsidie wordt op basis van declaraties vastgesteld.
Voor de duidelijkheid hebben B&W daarom de volgende regels opgesteld:
- een vergoeding die aan een vrijwilliger wordt uitbetaald is subsidiabel, als het een vergoeding betreft voor onkosten die de vrijwilliger voor zijn/haar vrijwilligerswerk maakt, en die wordt afgerekend op basis van een declaratie;

- de hoogte van de vergoeding dient in verhouding te staan tot de gemaakte onkosten.
Nog vragen? Neemt dan contact op met Willem van Yperen (tel. 3588229) of Mieke Bosmans (tel. 3588251), beiden werkzaam. bij de cluster Welzijn en Onderwijs in het gemeentehuis.

vacature-service
In De Verbinding zullen in de toekomst vaker van dit soort berichten worden opgenomen. Organisaties op zoek naar nieuwe vrijwilligers kunnen daarvoor oproepen opgeven bij Mieke Bosmans in het gemeentehuis, telefoon 3588251.


---

Die verdient volgend jaar een lintje!!

Ter gelegenheid van Koninginnedag werden dit jaar in Heumen liefst zeven Koninklijke onderscheidingen toegekend aan inwoners die zich op een of andere manier bijzonder verdienstelijk hebben gemaakt. In veel gevallen zijn het tips van mensen uit de omgeving van de betrokkenen die de burgemeester op het idee hebben gebracht een voordracht te doen voor zo'n onderscheiding.
De decoratie wordt niet zomaar toegekend. Integendeel: er vindt een vrij uitvoerige afweging plaats waarbij meerdere instanties zijn betrokken. Zo moeten her en der gegevens worden nagetrokken en de Commissaris van de Koningin moet zijn oordeel geven. De procedure voor de toekenning van een onderscheiding start dan ook al vroeg. Voor degene aan wie we volgend jaar op Koninginnedag een lintje gunnen, moeten we nu al aan de slag.
Voor de indiening van een suggestie of aanvraag is een formulier te krijgen bij Mevrouw van Dam in het gemeentehuis. Haar doorkiesnummer is 358 83 35. Aan de hand van het formulier wordt duidelijk welke gegevens allemaal nodig zijn om de aanvraag goed te kunnen beoordelen. Al die gegevens moeten uiterlijk half augustus bij de burgemeester binnen zijn.
In het gemeentehuis is ook een folder te krijgen waarin meer te lezen is over de soorten onderscheidingen en de aanvraagprocedure.


---

Oefenalarm op 6 juni

Op woensdag 6 juni is er een oefenalarm voor als er echt een ramp gebeurt. Om 12.00 uur op die dag klinken in heel Nederland kort na elkaar drie keer de sirenes. Dat is geen reden om te schrikken want het is het jaarlijkse oefenalarm.
Als u de sirene op een ander tijdstip hoort is er wel wat aan de hand. In zo'n geval moet u in elk geval drie dingen doen: ga naar binnen, sluit deuren en ramen en zet de radio of de tv aan. Het is daarom toch goed om eens even bij u zelf na te gaan hoe u uw gezin en u zelf in veiligheid zou brengen als er echt een ramp gebeurt.

De gemeente heeft een rampenplan klaar liggen. Daarin staat onder andere hoe zo snel mogelijk mensen en materieel kunnen worden ingezet. Ook de gemeente kijkt periodiek haar rampenplan door om bijvoorbeeld te controleren of adressen en telefoonnummers van functionarissen die onmiddellijk dienen te worden gewaarschuwd nog wel kloppen en of apparatuur werkt en direct kan worden ingezet.
Zo kunt u er thuis voor zorgen dat u weet wat u te doen staat als er bij een ramp nauwelijks tijd is om na te denken. Zo is in tijden van een ramp Omroep Gelderland de zender die voor radioberichtgeving wordt ingezet. Het is handig als u weet hoe u daarop via de kabel (zie daarvoor de lijst van SKBG) of via de ether (495,25 Mhz) kunt afstemmen.

Voor meer informatie ligt een folder klaar op postkantoren en bibliotheken en in het gemeentehuis. Die informatie staat ook op www.postbus51.nl Vorige week kon u in De Verbinding al een uitgebreider bericht lezen.


---

Vergoeding schoolvervoer aanvragen voor 15 juni

De gemeente Heumen regelt onder bepaalde voorwaarden het vervoer voor leerlingen uit het basisonderwijs, speciaal basisonderwijs en (voortgezet) speciaal onderwijs. In beginsel is die vergoeding gebaseerd op de goedkoopste vorm van vervoer naar de dichtstbijzijnde (bereikbare) school. Dit is meestal het openbaar vervoer of de fiets. Ook aangepast vervoer, d.w.z. met een taxi of taxibusje, is mogelijk. Om hiervoor in aanmerking te komen, moet van één van de volgende gevallen sprake zijn:
a. de leerling is op grond van zijn / haar lichamelijk en / of geestelijk handicap niet in staat met het openbaar vervoer te reizen( zelfs niet onder begeleiding).
b. de leerling kan onder begeleiding wel met het openbaar vervoer reizen, maar geen van beide ouders of iemand anders is in staat de leerling te begeleiden. Dit moet uiteraard bij de aanvraag duidelijk kunnen worden aangetoond.
c. de reisduur met openbaar vervoer is meer dan één uur en kan met aangepast vervoer terug gebracht worden tot 50% of minder. d. er is geen openbaar vervoer.
e. het aangepast vervoer is goedkoper dan het openbaar vervoer.

Heumen
Gemeenten mogen een eigen beleid voeren als het gaat om de inning van een eigen bijdrage van de ouders. In Heumen ziet dat er zo uit:
- voor het vervoer naar reguliere basisscholen is een bedrag afgesproken, dat gelijk staat aan de kosten voor openbaar vervoer over 6 km. Voor komend schooljaar is dat f 667,--. Ouders met een belastbaar gezinsinkomen van f 42.000,-- of hoger (peiljaar 1999) zijn verplicht die bijdrage te betalen.

- voor het vervoer naar speciale scholen voor basis- en voortgezet onderwijs en voor andere scholen voor speciaal onderwijs wordt geen drempelbedrag geheven.

Als u in het schooljaar 2001/2002 voor een vergoeding in de vervoerskosten of voor aangepast vervoer in aanmerking denkt te komen, en u hebt geen aanvraagformulier van de gemeente Heumen ontvangen, kunt u contact opnemen met de cluster Onderwijs van de gemeente Heumen tel. 358 82 51. Ook bij de receptie in het gemeentehuis kan het formulier tijdens de openingstijden worden opgehaald. Aanvragen dienen liefst ingediend te zijn voor 15 juni 2001.


---

Een ton voor water

De gemeente Heumen gaat meedoen aan de landelijke campagne "Een ton voor water". In het kader van die campagne kunnen inwoners een regenton kopen om een bijdrage te leveren aan bewuster en zuiniger omgaan met water hier én aan watervoorzieningsprojecten in een ontwikkelingsland.

Waar te koop?
Vanaf 10 mei zijn regentonnen te koop op de gemeentewerkplaats. U kunt terecht gedurende de reguliere openingstijden: op maandagmiddag van 13.00 tot 16.00 uur en op dinsdagmorgen van 08.00 tot 12.00 uur. De regentonnen worden verkocht voor f 45,--. Van dit bedrag gaat f 5,-- naar watervoorzieningsprojecten in Tanzania. Bovenop uw f 5,-- legt de gemeente ook nog eens f 5,--, zodat per ton f 10,-- beschikbaar komt. Een regenton is te bezichtigen in de hal van het gemeentehuis.



B&W standpunt Verkeersplan ter inzage

De plannen voor de invoering van de 30-km gebieden in Heumen, Nederasselt en Kroonwijk, Molenwijk en Randwijk zijn door het college besproken.
Er is een aantal wijzigingen aangebracht in de plannen die zijn opgesteld door het bureau Goudappel Coffeng en al eerder ter visie hebben gelegen.
Die wijzigingen zijn gebaseerd op de volgende toegevoegde uitgangspunten:

1. Beperking van het aantal drempels rekeninghoudend met acceptatie
2. voorzieningen sober en functioneel uitvoeren.
3. fietsvriendelijkheid zo min mogelijk schaden of waar mogelijk bevorderen.

4. bereikbaarheid voor hulpverlening en functioneren van vuilophaaldienst en (buurt)bus zo min mogelijk belemmeren. Deze toegevoegde uitgangspunten leiden tot volgende consequenties voor de voorgestelde maatregelen:

- bij aansluiting van 30-km zones op ontsluitingswegen worden waar mogelijk en verantwoord geen uitritconstructies toegepast, maar wordt toegang tot de 30-km zone een tiental meters vanaf de ontsluitingsweg gerealiseerd met een eenvoudige drempelvoorziening. In een incidenteel geval kan de toegang worden beperkt tot uitsluitend een verkeersmaatregel: streep op de weg en het noodzakelijke zone-bord.
- waar mogelijk en verantwoord worden drempels achterwege gelaten of gewijzigd in andere remmende maatregelen

- als drempels worden toegepast dan worden ze sober uitgevoerd.
- wanneer bij drempels standaard drempelblokken worden gebruikt dan worden in principe lange blokken (2,4 m1) toegepast. De plannen zullen maandag 11 juni in de commissie OWV besproken worden. Deze vergadering is in het gemeentehuis, begint om 19.30 uur en is openbaar.
Het gewijzigde besluit ligt tot en met maandag 11 juni ter inzage op het gemeentehuis


-----

Uitvoering verkeersplan

De werkzaamheden in het kader van de uitvoering komen in de eindfase. Voor de vakantie zijn de uitvoeringsplannen gereed. Onderstaand een aantal data, waarop de aannemer denkt te kunnen starten. Voor meer informatie kunt u zoals gebruikelijk terecht in het gemeentehuis.

Jachthuis

5 juni: Aanleg kruisvlakverhoging Jachthoorn-Schutter. Bewoners van de Schutter kunnen via de parkeerplaats Schutter bij de woning komen. De bewoners van de Jachthoorn kunnen omrijden via de Stalmeesterslaan, waar de afsluiting tijdelijk zal worden weggehaald. 11 juni: Verwijderen inritconstructie Campenshof. 18 juni: Aanleg kruisvlakverhoging Grootveldschelaan-Stalmeesterslaan. De aansluiting naar de rotonde zal dan 2 weken dicht zijn. Omrijden via de Droogsestraat.

Maldensveld
5 juni: Aanleg kruisvlakverhoging de Horst, ter hoogte van de Woonvorm. De kantoren zijn bereikbaar vanaf de Rijksweg, via het pad achter autobedrijf Klaassen langs. Het werk duurt ongeveer 2 weken. 11 juni: Aanleg drempels Schoof-Garf, ter hoogte van Schoof 12-14 13 juni: aanleg drempels hoek Veldsingel-de Garf en verbinding Veldsingel-Schoof; ter hoogte van Veldsingel 210 en ter hoogte van Veldsingel 228.


------

Afval
In de maanden juni, juli en augustus wordt de groene container elke week geleegd.
Op woensdag 6, donderdag 7 en vrijdag 8 juni worden de huisvuilzakken opgehaald en wordt de groene container geleegd.

oud papier
Elke donderdag tijdens schooluren staat een papiercontainer bij basisschool Toermalijn aan de Gladiolenstraat 2a, behalve in de vakanties. Behalve papier kunt u ook batterijen inleveren. Op zaterdag 9 juni staat van 10.00 tot 12.00 uur een papiercontainer bij de St. Jozefschool aan de Raadhuisstraat 1.

huisraad
Herbruikbaar huisraad kunt u thuis laten ophalen door Kringloopbedrijf Het GOED. Het GOED dat is gevestigd aan de Burchtstraat 110 te Nijmegen, zamelt in onze gemeente al het herbruikbare huisraad in, zoals meubilair, boeken en platen, potten en pannen, snuisterijen, schilderijen, kleding, gordijnen en schoenen. Het bedrijf haalt ook alle hele apparaten op, zoals wasmachines, televisies, radio's, computers, lampen, fornuizen, boilers en kachels (wit- en bruingoed). Goederen worden op afspraak binnen een week opgehaald. De goederen moeten, zonodig verpakt in dozen of zakken, op de begane grond staan. Voor een afspraak kunt u bellen met telefoonnummer (024) 645 69 04, of zelf bij de kringloopwinkel langsbrengen kan ook. De chauffeur bepaalt uiteindelijk of het huisraad dat u aanbiedt nog bruikbaar is.

kleding
Nog bruikbare kleding kunt u brengen naar de Schakel aan de Eendenpoelseweg 6b, geopend op donderdag en vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 12.00 tot 15.00 uur. U kunt hier ook tweedehands kleding kopen. De opbrengst komt ten goede aan projecten in de derde wereld.

gereedschap
Op vrijdag 8 juni kunt u van 18.30 tot 20.30 uur gereedschap afgeven aan vertegenwoordigers van Milieudefensie in sociaal-cultureel centrum Maldensteijn en bij dhr. G. Kerkhoff, Dorpstraat 31c te Heumen.

grof vuil
In week 24 van 11 tot en met 15 juni wordt nog een extra grof vuil inzameling gehouden. U kunt zich daar nog voor aanmelden bij Burgers Afval Service, tel. 024-3482433, elke werkdag van 09.00 tot 12.00 uur. De laatste dag waarop u zich kunt aanmelden is vrijdag 8 juni. Daarna is aanmelden niet meer mogelijk.


------

Vergunningen

A. Kapvergunningen
Op 29 mei zijn de volgende kapvergunningen verzonden: 2 berken, achtertuin Triangel 11

1 acacia, achtertuin Stalmeesterslaan 33

2 esdoorns, naast achtertuin Bongerd 53
Voor de mogelijkheid bezwaar te maken, zie onder C.

B. Bouwvergunningen
De volgende bouwvergunningen zijn verleend:
Verzonden op 28 mei:
024/2001: verbouw woonhuis, Kuilstraat 7
010/2001: uitbreiden woning en plaatsen dakkapel, Kreytacker 23 069/2001: bouw woning met berging en carport, Steenacker 27 022/2001: plaatsen tijdelijk woonunit met opslagcontainer, Baron van Brakelstraat (ongenummerd)
Verzonden op 30 mei:
044/2000: bouw appartementengebouw, Grote Loef

C. Sloopvergunning
Op 30 mei is de volgende sloopvergunning verzonden: S004/2001: woning, Vosseneindseweg 22
Wie het niet eens is met een van de besluiten onder A, B of C kan daartegen binnen zes weken nadat het betreffende besluit is verzonden een bezwaarschrift indienen bij B&W.



Commissies

OWV
De commissie Openbare Werken en Verkeersveiligheid (OWV) vergadert op 11 juni om 19.30 uur. Op de agenda staan:
Onderhoud wegen
Uitwerking verkeersplan 2e fase
Haalbaarheid rotonde Rijksweg-Ludenlaan

ROV
De commissie Ruimtelijke Ordening en Volkshuisvesting (ROV) vergadert op 12 juni om 19.30 uur. Op de agenda staan onder andere de volgende punten:
Voorstellen verlenen planschadevergoedingen
Verlenen van vrijstelling op grond van artikel 19 WRO voor vestiging van de firma Austria Sport in de bedrijfsruimte van voormalige stomerij Polkamp en legalisering van een garage/berging Tempelstraat 11


-----

Nadere eisen Vierdaagse kampement Heumensoord

Burgemeester en wethouders van de gemeente Heumen maken ingevolge artikel 3.6 van de Algemene wet bestuursrecht bekend dat zij voornemens zijn nadere eisen te stellen aan de melding ingevolge het Besluit horeca-, sport- en recreatie-inrichtingen milieubeheer van Staatssecretaris van Defensie voor het Vierdaagse kampement Heumensoord, Beukenlaan ongenummerd te Heumen. De nadere eisen worden gesteld om de nadelige gevolgen voor het milieu te ondervangen.

Waar in te zien?
De ontwerpbeschikking en alle ter zake zijnde stukken liggen vanaf 6 juni 2001 gedurende twee weken ter inzage bij de sector Grondgebiedzaken van het gemeentehuis. Daar kunt u elke werkdag van 09.00 tot 12.00 uur en op maandag van 17.00 tot 18.30 uur terecht. De stukken zijn ook in te zien in de Openbare Bibliotheken, Kloosterhof 1 te Malden en Beatrixstraat 2 te Overasselt gedurende normale openingstijden.

Bedenkingen
Schriftelijke bedenkingen kunnen tot en met 20 juni 2001 worden ingebracht bij Burgemeester en wethouders van de gemeente Heumen, Postbus 200, 6580 AZ Malden. Diegenen die bedenkingen tegen de ontwerpbeschikking indienen kunnen verzoeken hun persoonlijke gegevens niet bekend te maken.
Eveneens kunnen mondelinge bedenkingen worden ingebracht tijdens een op verzoek te houden openbare zitting, waarbij gelegenheid wordt gegeven tot een gedachtenwisseling over het verzoek om vergunning en ontwerp-vergunning. Het verzoek voor het houden van een openbare zitting kan telefonisch of schriftelijk worden gericht aan de sectie milieu.

Malden, 5 juni 2001


------

Bouwplannen voor locaties gelegen aan de Schoolstraat, Promenade en Ericastraat (art. 19 WRO)

Burgemeester en wethouders van Heumen zijn voornemens om met toepassing van artikel 19 lid 1 van de Wet op de Ruimtelijke Ordening (WRO) een vrijstelling te verlenen van de bestemmingsplannen "Centrum-Malden" en "Centrum-Malden, herziening 1" voor:
- de bouw van een appartementencomplex aan de Schoolstraat/Promenade (locatie voormalige lagere school) bestaande uit 28 wooneenheden en
- een uitbreiding van het zuidoostelijk deel van het winkelcentrum te Malden , de bouw van een appartementencomplex bestaande uit 22 wooneenheden boven het zuidoostelijk deel van het (uitgebreide) winkelcentrum en de bouw van een ondergrondse parkeergarage met toebehoren onder een deel van de Schoolstraat en een deel van het daaraan grenzende plantsoen.

Ter visielegging bouwplannen
De bouwplannen, waarvoor burgemeester en wethouder vrijstelling willen verlenen, liggen van donderdag 7 juni t/m woensdag 4 juli 2001 ter visie bij de sector grondgebiedzaken van het gemeentehuis, iedere werkdag van 9.00 tot 12.00 uur en op maandagen bovendien van 17.00 tot 18.30 uur.

Relatie met bestemmingsplan "Malden winkelcentrum" De hiervoor genoemde bouwplannen zijn in overeenstemming met het ontwerpbestemmingsplan "Malden Winkelcentrum" dat eveneens van 7 juni t/m 4 juli ter visie ligt. Met het verlenen van een vrijstelling op grond van artikel 19 WRO wordt vooruitgelopen op het van kracht worden van dit bestemmingsplan. Alvorens een vrijstelling kan worden verleend, dienen Gedeputeerde Staten van Gelderland een zogenaamde verklaring van geen bezwaar te verlenen. Bij de aanvraag van deze verklaring worden eventuele ingediende zienswijzen (zie hieronder) met het commentaar van het gemeentebestuur daarop meegezonden, zodat Gedeputeerde Staten zich ook over de zienswijzen een oordeel kunnen vormen en dit oordeel mee kunnen laten wegen bij hun beslissing.

Zienswijzen
Ten aanzien van het voornemen vrijstelling te verlenen kan een ieder gedurende de hiervoor genoemde periode van tervisielegging een zienswijze indienen. Het indienen van een zienswijze kan naar keuze schriftelijk of mondeling. Schriftelijke zienswijzen dienen te worden gericht aan burgemeester en wethouders van Heumen, postbus 200, 6580 AZ Malden. Degenen die mondeling een zienswijze naar voren willen brengen kunnen daartoe een afspraak maken met de behandelend ambtenaar, die tijdens kantooruren bereikbaar is onder nummer 3588348.

Malden, 5 juni 2001.



Ontwerpbestemmingsplan 'Malden Winkelcentrum'

Het ontwerpbestemmingsplan "Malden Winkelcentrum" ligt met ingang van donderdag 7 juni t/m woensdag 4 juli 2001 voor een ieder ter inzage bij de sector grondgebiedzaken van het gemeentehuis.

Het hiervoor genoemde bestemmingsplan maakt onder andere een herstructurering en uitbreiding van het winkelcentrum in Malden mogelijk. Het plan heeft echter niet alleen betrekking op het winkelcentrum zelf, maar voorziet ook in de bouw van een tweetal appartementencomplexen aan de Schoolstraat; één op de locatie van de voormalige basisschool en één boven het uitgebreide winkelcentrum. Verder voorziet het plan in de bouw van een parkeergarage onder een deel van de Schoolstraat en het aan deze straat gelegen plantsoen, in een uitbreiding van de aan de Kloosterhof gelegen bibliotheek en in een uitbreiding van het aan de Schoolstraat gelegen gezondheidscentrum De Kroonsteen.

Aangezien uitvoering van de bouwplannen een herinrichting van de ruime omgeving noodzakelijk maakt, heeft het bestemmingsplan betrekking op het gehele gebied dat wordt ingesloten door de Rijksweg, de Kloosterstraat, de Schoolstraat, de Groesbeekseweg en een gedeelte van het aan de Schoolstraat gelegen plantsoen.

In juni en juli van het vorige jaar is het voorontwerp van het bestemmingsplan "Malden Winkelcentrum" overigens reeds onderwerp geweest van een inspraakprocedure. Het ontwerpbestemmingsplan zoals dat nu ter visie wordt gelegd wijkt op een aantal punten af van dit voorontwerp.

De sector grondgebiedzaken is op werkdagen van 9.00 tot 12.00 uur geopend en op maandagen bovendien van 17.00 tot 18.30 uur. Op verzoek kan het ontwerpbestemmingsplan tevens gedurende drie aaneengesloten uren per week buiten werkuren worden ingezien.

Alvorens de gemeenteraad tot vaststelling van het bestemmingsplan overgaat, kan een ieder gedurende voornoemde termijn van vier weken schriftelijk zijn zienswijze ten aanzien van het ontwerpplan bij de gemeenteraad (postbus 200, 6580 AZ Malden) kenbaar maken.

Dit is een bekendmaking zoals bedoeld in artikel 23 van de Wet op de Ruimtelijke Ordening.

Malden 5 juni 2001.