PERSBERICHT

Amsterdam, 5 juni 2001

KLM richt zich via CNN Airport Network op internationale zakenreizigers

De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM is gestart met een Europese advertentiecampagne die te zien is op zowel CNN International als CNN Airport Network -via 80 monitoren in de wachtruimtes bij de gates op Schiphol- en het grote Astrovision-scherm voor de aankomsthal van de luchthaven.
KLM heeft gekozen om via het systeem van CNN Airport Network op de Luchthaven Schiphol zowel de internationale reiziger als Nederlandse passagiers te kunnen bereiken.

"CNN biedt met haar vele multimediale platforms adverteerders de mogelijkheid om via CNN een miljoenenpubliek te bereiken en op de Luchthaven Schiphol via CNN Airport Network een markt aan te boren van enkele tientallen miljoenen internationale reizigers. Hierbij werken wij samen met het Nederlandse mediabureau Media Choice. We zijn zeer verheugd dat wij KLM als adverteerder aan boord hebben gehaald", aldus Kevin Henry, Account Director Advertising Sales van CNN

CNN Airport Network biedt de Europese adverteerder de mogelijkheid via het Ad-Insertion platform specifieke commercials uit te zenden die naadloos aansluiten op de internationale uitzendingen van CNN en te zien zijn op internationale luchthavens. Schiphol is de eerste Europese luchthaven waar CNN Airport Network haar uitzendingen is begonnen.



Voor informatie:
Matthijs Spits, 020-3553143 of 06 53 277138 of matthijs.spits@turner.com