Amsterdam, 5 juni 2001
KLM richt zich via CNN Airport Network op internationale zakenreizigers
De Nederlandse luchtvaartmaatschappij KLM is gestart met een Europese
advertentiecampagne die te zien is op zowel CNN International als CNN
Airport Network -via 80 monitoren in de wachtruimtes bij de gates op
Schiphol- en het grote Astrovision-scherm voor de aankomsthal van de
luchthaven.
KLM heeft gekozen om via het systeem van CNN Airport Network op de
Luchthaven Schiphol zowel de internationale reiziger als Nederlandse
passagiers te kunnen bereiken.
"CNN biedt met haar vele multimediale platforms adverteerders de
mogelijkheid om via CNN een miljoenenpubliek te bereiken en op de Luchthaven
Schiphol via CNN Airport Network een markt aan te boren van enkele
tientallen miljoenen internationale reizigers. Hierbij werken wij samen met
het Nederlandse mediabureau Media Choice. We zijn zeer verheugd dat wij KLM
als adverteerder aan boord hebben gehaald", aldus Kevin Henry, Account
Director Advertising Sales van CNN
CNN Airport Network biedt de Europese adverteerder de mogelijkheid via het
Ad-Insertion platform specifieke commercials uit te zenden die naadloos
aansluiten op de internationale uitzendingen van CNN en te zien zijn op
internationale luchthavens. Schiphol is de eerste Europese luchthaven waar
CNN Airport Network haar uitzendingen is begonnen.
Voor informatie:
Matthijs Spits, 020-3553143 of 06 53 277138 of matthijs.spits@turner.com