Bijgaand treft u een persbericht aan de introductie van aanvullingen op de i2 Customer Relationship Management Solution van i2 Technologies. De tekst van dit persbericht kunt u tevens vinden op http://www.persinfo.nl
Met vriendelijke groet,
Renée Reijers
Brodeur Worldwide
Overschiestraat 55
1062 HN Amsterdam
Tel: 020 346 20 00
Fax: 020 669 72 65
internet: http://www.brodeurnl.com
Voor de meest recente persinformatie: http://www.persinfo.nl
i2 introduceert geavanceerde Customer Relationship Management-suite Applicaties voor orderbeheer en decision support completeren uitgebreide suite
Zaltbommel, 30 mei 2001 ? i2, leverancier van oplossingen voor Supply Chain
Management en marktplaatsen, introduceert aanvullingen op de i2 Customer
Relationship Management Solution (i2 CRM), waaronder krachtige applicaties voor
orderbeheer en decision support. i2 CRM biedt een geïntegreerde suite
applicaties voor de planning en uitvoering van klantgerichte bedrijfsfuncties en
het beheer van orders gedurende het hele proces. Ondernemingen over de hele
wereld zoals Sun Microsystems, Cypress Semiconductor, Siemens, Loma Negra,
Integrated Device Technologies en MetalSpectrum maken gebruik van de
CRM-oplossingen van i2.
Nieuwe generatie
De uitbreiding van i2 CRM markeert de introductie van een nieuwe generatie
CRM-oplossingen.
Traditionele CRM-applicaties voorzien in automatisering van handmatige
marketing-, verkoop- en servicetaken door het verstrekken van uitgebreide
klantgegevens aan werknemers, onder andere met applicaties voor geautomatiseerde
verkoop. i2 heeft de oplossingen voor CRM uitgebreid met applicaties voor
planning en uitvoering van klantgerichte bedrijfsprocessen zoals marketing,
verkoop, afhandeling en service. i2 CRM is ontworpen voor het beheer van alle
transacties die met een order samenhangen zoals de aanmaak, het vastleggen en
het toezeggen van orders, bemiddeling ten behoeve van fulfillment, logistieke
uitvoering, financiële afhandeling en service.
Decision support
i2 CRM biedt verder decision support-oplossingen om de vraag te voorspellen, de
prijsstelling te optimaliseren, leverdata na te komen en serviceplanningen te
maken. Daarnaast voorziet i2 CRM in logistieke planning en uitvoering van
vervoerschema's en ondersteuning van deze processen binnen de gehele demand
chain. Zo kunnen bedrijven klantgerichte bedrijfsstromen vanuit de hele
onderneming delen met partners.
Gedistribueerd orderbeheer
Orderbeheer is een kernoplossing voor de stroomlijning van klantgerichte
bedrijfsprocessen. De i2 Order Management Solution biedt mogelijkheden voor
transactiebeheer in verschillende regio's, business units, bedrijven, platforms,
ERP-kanalen en marktplaatsen door middel van een gedistribueerde architectuur
waarmee organisaties hun IT-investeringen kunnen terugverdien
i2
i2 is de leverancier van het i2 TradeMatrix-platform dat behalve oplossingen ook
content- en marktplaatsfunctionaliteit biedt. Bedrijven kunnen met i2
TradeMatrix zowel particuliere als openbare marktplaatsen inrichten en
tegelijkertijd de bedrijfsprocessen van alle deelnemers optimaliseren. i2 biedt
diverse op samenwerking gerichte e-business-services voor zowel startende als
gevestigde e-business-bedrijven. Elke service wordt ondersteund door oplossingen
voor een optimale besluitvorming, transactiebeheer en content management. Het in
1988 opgerichte i2 heeft zich ten doel gesteld zijn klanten in 2005 een
toegevoegde waarde te bieden van $75 miljard. i2 is gevestigd in Dallas, biedt
werk aan meer dan 5500 mensen en heeft kantoren over de hele wereld. Voor meer
informatie: http://www.i2.com.
Contact
Brodeur Worldwide Renee Reijers.
Tel: +31 (0)20 346 20 00
Fax: +31 (0)20 669 72 65
Email: rreijers@nl.brodeur.com
i2 Technologies Sendy de Coster.
Tel: 00 - 32 2 717 66 50
Fax: 00 - 32 2 717 6621
Email: sendy_de_coster@i2.com