Bijgaand treft u een persbericht aan de introductie van aanvullingen op de i2 Customer Relationship Management Solution van i2 Technologies. De tekst van dit persbericht kunt u tevens vinden op http://www.persinfo.nl

Met vriendelijke groet,

Renée Reijers
Brodeur Worldwide
Overschiestraat 55
1062 HN Amsterdam
Tel: 020 346 20 00
Fax: 020 669 72 65
internet: http://www.brodeurnl.com
Voor de meest recente persinformatie: http://www.persinfo.nl

i2 introduceert geavanceerde Customer Relationship Management-suite Applicaties voor orderbeheer en decision support completeren uitgebreide suite

Zaltbommel, 30 mei 2001 ? i2, leverancier van oplossingen voor Supply Chain

Management en marktplaatsen, introduceert aanvullingen op de i2 Customer

Relationship Management Solution (i2 CRM), waaronder krachtige applicaties voor

orderbeheer en decision support. i2 CRM biedt een geïntegreerde suite

applicaties voor de planning en uitvoering van klantgerichte bedrijfsfuncties en

het beheer van orders gedurende het hele proces. Ondernemingen over de hele

wereld zoals Sun Microsystems, Cypress Semiconductor, Siemens, Loma Negra,

Integrated Device Technologies en MetalSpectrum maken gebruik van de

CRM-oplossingen van i2.

Nieuwe generatie

De uitbreiding van i2 CRM markeert de introductie van een nieuwe generatie

CRM-oplossingen.

Traditionele CRM-applicaties voorzien in automatisering van handmatige

marketing-, verkoop- en servicetaken door het verstrekken van uitgebreide

klantgegevens aan werknemers, onder andere met applicaties voor geautomatiseerde

verkoop. i2 heeft de oplossingen voor CRM uitgebreid met applicaties voor

planning en uitvoering van klantgerichte bedrijfsprocessen zoals marketing,

verkoop, afhandeling en service. i2 CRM is ontworpen voor het beheer van alle

transacties die met een order samenhangen zoals de aanmaak, het vastleggen en

het toezeggen van orders, bemiddeling ten behoeve van fulfillment, logistieke

uitvoering, financiële afhandeling en service.

Decision support

i2 CRM biedt verder decision support-oplossingen om de vraag te voorspellen, de

prijsstelling te optimaliseren, leverdata na te komen en serviceplanningen te

maken. Daarnaast voorziet i2 CRM in logistieke planning en uitvoering van

vervoerschema's en ondersteuning van deze processen binnen de gehele demand

chain. Zo kunnen bedrijven klantgerichte bedrijfsstromen vanuit de hele

onderneming delen met partners.

Gedistribueerd orderbeheer

Orderbeheer is een kernoplossing voor de stroomlijning van klantgerichte

bedrijfsprocessen. De i2 Order Management Solution biedt mogelijkheden voor

transactiebeheer in verschillende regio's, business units, bedrijven, platforms,

ERP-kanalen en marktplaatsen door middel van een gedistribueerde architectuur

waarmee organisaties hun IT-investeringen kunnen terugverdien

i2

i2 is de leverancier van het i2 TradeMatrix-platform dat behalve oplossingen ook

content- en marktplaatsfunctionaliteit biedt. Bedrijven kunnen met i2

TradeMatrix zowel particuliere als openbare marktplaatsen inrichten en

tegelijkertijd de bedrijfsprocessen van alle deelnemers optimaliseren. i2 biedt

diverse op samenwerking gerichte e-business-services voor zowel startende als

gevestigde e-business-bedrijven. Elke service wordt ondersteund door oplossingen

voor een optimale besluitvorming, transactiebeheer en content management. Het in

1988 opgerichte i2 heeft zich ten doel gesteld zijn klanten in 2005 een

toegevoegde waarde te bieden van $75 miljard. i2 is gevestigd in Dallas, biedt

werk aan meer dan 5500 mensen en heeft kantoren over de hele wereld. Voor meer

informatie: http://www.i2.com.

Contact
Brodeur Worldwide Renee Reijers.
Tel: +31 (0)20 346 20 00
Fax: +31 (0)20 669 72 65
Email: rreijers@nl.brodeur.com

i2 Technologies Sendy de Coster.
Tel: 00 - 32 2 717 66 50
Fax: 00 - 32 2 717 6621
Email: sendy_de_coster@i2.com