AVAYA BENOEMT MARCEL BREIJ TOT MNC ACCOUNT MANAGER
Ter publicatie: 28 mei 2001
NIEUWEGEIN - Avaya heeft Marcel Breij met ingang van 1 mei 2001 benoemd tot
MNC Account Manager. In deze functie is hij verantwoordelijk voor de verkoop
van de 'Avaya Way of Working' (Consultative Selling en Solution Selling) aan
MNC Accounts.
Breij werkte hiervoor bij Worldcom Nederland bv als Senior Product Manager
Inbound Voice. Daarvoor werkte hij onder andere als Senior Consultant bij
Intercai en in een aantal verschillende functies bij Philips Business
Communications B.V. Hij begon zijn loopbaan bij KPN Telecom.
Breij motiveert zijn komst naar Avaya als volgt: "Ik hou van veranderingen
en uitdagingen. Dan ben je bij een bedrijf als Avaya aan het goede adres. In
de markt hoef je niet uit te leggen wie Avaya is. Die status spreekt me aan.
Een ander argument is, dat ik nog nooit als accountmanager heb gewerkt. Ook
dat vond ik een leuk vooruitzicht."
Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de verkoop en service van
communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die
organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze
oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune
500 -, en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor
Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en
Multiservice Networking Infrastructure, en geconvergeerde Voice en Data
Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze
producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is
wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, callcenters
en structured-cabling systems. Avaya is in de Verenigde Staten marktleider
in systemen voor spraakcommunicatie. In Nederland is Avaya gevestigd in
Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.nl.