Utrecht, 23 mei 2001 - eGain Communications Corporation, aanbieder van Enterprise Interaction Management-software (EIM) voor het internet, heeft een partnership gesloten met HappyCustomers. HappyCustomers gaat de software van eGain aanbieden aan haar uitgebreide klantenportfolio. Samen bieden eGain en HappyCustomers hiermee een totaaloplossing voor de optimale inzet van call centers.
HappyCustomers houdt zich bezig met het adviseren en inrichten van customer services-processen met behulp van innovatieve technologie. De expertise van HappyCustomers op het gebied van call centers sluit naadloos aan bij de software van eGain. eGain biedt een oplossing waarmee call centers omgevormd kunnen worden tot eService-netwerken met meerdere contactkanalen via internet. Bedrijven kunnen met de software van eGain de kosten van hun call center aanzienlijk verlagen. Door de samenwerking met eGain is HappyCustomers in staat een totaaloplossing te bieden aan haar klanten. HappyCustomers levert daarnaast niet alleen de technische ondersteuning op de software van eGain, maar detacheert ook specialisten, implementeert de oplossingen en traint de call center-medewerkers en -managers.
"Bedrijven kunnen naast hun call center onder andere e-mail optimaal inzetten en on line samenwerken met klanten. Zowel onze klanten als die van HappyCustomers hebben voordeel bij deze samenwerking", zegt Michiel Wehmeijer, Manager Benelux van eGain Communications Corporation.
"Nu we officieel reseller zijn van eGain's software, kunnen we een
totaaloplossing bieden aan bedrijven die hun call center zo effectief en
efficiënt mogelijk willen inzetten", aldus Erna Froon, Manager van
HappyCustomers.
De samenwerking heeft al geleid tot de gezamenlijke ondersteuning van
opleidingen Hoger Management voor Call centers in de Flevoland Business
School. Daarnaast sponsoren eGain en HappyCustomers het 'Call Center Café'.
HappyCustomers
HappyCustomers houdt zich bezig met het adviseren en inrichten van customer
services-processen met behulp van innovatieve technologie. Het bedrijf
koppelt informatiebronnen en biedt kennisintensieve bedrijven een optimale
integratie van de sales-, marketing- en serviceprocessen. Daarnaast
integreert HappyCustomers telefoon- en internetondersteuning en brengt het
de benodigde infrastructuur in kaart. Naast infrastructurele en
systeemontwikkelingsexpertise beschikt HappyCustomers over expertise op het
gebied van het inrichten en managen van contact en/of call centers. Voor
meer informatie: www.HappyCustomers.nl
eGain Communications Corporation
eGain (Nasdaq: EGAN) is een vooraanstaande aanbieder van Enterprise
Interaction Management-software (EIM) voor het internet. Vierentwintig van
de vijftig grootste bedrijven ter wereld gebruiken eGain om hun call centers
om te vormen tot eService-netwerken met meerdere contactkanalen. De
oplossingen van eGain verhogen meetbaar de operationele efficiëntie en
klantloyaliteit, wat leidt tot een aanzienlijk rendement op investeringen.
De complete softwaresuite van eGain omvat e-mailmanagement, on line
samenwerking, zelfservice over het internet en een door de gehele
organisatie schaalbare kennismanagementoplossing. eGain is gevestigd in
Utrecht, heeft haar hoofdkantoor in Californië (V.S.) en is actief in 18
landen. eGain heeft wereldwijd meer dan 750 klanten, waaronder ABN-AMRO,
AOL, Barclays, Microsoft en Vodafone. Voor meer informatie over de
oplossingen van eGain om klanten te winnen en relaties te behouden:
www.eGain.com