Compaq

Compaq introduceert nieuw Evo-productfamilie

Gouda, 05/22/2001 - Compaq introduceert een Access Business strategie die gebaseerd is op het in de markt zetten van drie submerken:


1. Presario voor thuiscomputers en diensten;
2. iPAQ voor internet innovaties voor het individu;
3. Evo voor een geheel nieuwe productfamilie voor zakelijk gebruik.
De 'Evo' productlijn vormt een nieuwe standaard voor eenvoud, vernieuwing en meerwaarde voor zakelijke klanten. Compaq's huidige pc-lijnen; de Armada, Deskpro, iPAQ Desktop, Professional Workstation en thin-clients, zullen in de loop van de komende twaalf maanden uit het productaanbod van Compaq verdwijnen en worden vervangen worden door Evo-producten.

De Evo-productlijn is op 22 mei wereldwijd geĂŻntroduceerd en is ontwikkeld voor veeleisende zakelijke gebruikers in netwerkomgevingen. Alle Evo-producten worden gekenmerkt door een nieuw en opvallend antraciet- en zilverkleurig ontwerp. De nieuwe 'look and feel' onderstreept de evolutie die Compaq aanbiedt. Van de traditionele grijze kast naar het gestroomlijnde access-apparaat, dat naadloze toegang tot content biedt. De EVO-lijn bestaat uit een aantal notebooks en workstations en wordt later dit jaar uitgebreid met desktops en thinclient computers.