Compaq introduceert nieuw Evo-productfamilie
Gouda, 05/22/2001 - Compaq introduceert een Access Business strategie
die gebaseerd is op het in de markt zetten van drie submerken:
1. Presario voor thuiscomputers en diensten;
2. iPAQ voor internet innovaties voor het individu;
3. Evo voor een geheel nieuwe productfamilie voor zakelijk gebruik.
De 'Evo' productlijn vormt een nieuwe standaard voor eenvoud,
vernieuwing en meerwaarde voor zakelijke klanten. Compaq's huidige
pc-lijnen; de Armada, Deskpro, iPAQ Desktop, Professional Workstation
en thin-clients, zullen in de loop van de komende twaalf maanden uit
het productaanbod van Compaq verdwijnen en worden vervangen worden
door Evo-producten.
De Evo-productlijn is op 22 mei wereldwijd geĂŻntroduceerd en is
ontwikkeld voor veeleisende zakelijke gebruikers in netwerkomgevingen.
Alle Evo-producten worden gekenmerkt door een nieuw en opvallend
antraciet- en zilverkleurig ontwerp. De nieuwe 'look and feel'
onderstreept de evolutie die Compaq aanbiedt. Van de traditionele
grijze kast naar het gestroomlijnde access-apparaat, dat naadloze
toegang tot content biedt. De EVO-lijn bestaat uit een aantal
notebooks en workstations en wordt later dit jaar uitgebreid met
desktops en thinclient computers.