13eeacc.jpg
Remedy, Cambridge University en IDC starten CRM- onderzoeksprogramma
Resultaten op aanvraag kosteloos beschikbaar
Amersfoort, 21 mei 2001 - Remedy, een vooraanstaand leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM) oplossingen, kondigt aan dat zij gaat samenwerken met Cambridge University en International Data Corporation (IDC). De drie partijen willen met dit grootschalig onderzoek duidelijkheid brengen in de 'rommelige en ondoorzichtige' CRM-markt.
Het onderzoeksprogramma is een antwoord op de toenemende vraag van management en directie van organisaties naar toegepaste informatie. Zij hebben steeds minder tijd om alle relevante publicaties door te nemen. Deze publicaties bevatten echter wel belangrijke informatie: case studies, onderzoeken en artikelen over de veranderende behoeften en het veranderende gedag van de consument.
De afdeling Research van Cambridge University beoogt gangbare opvattingen ter discussie te stellen om innovatiever te gaan denken en zo kennis te vergroten. Zo ontwikkelt men nieuwe theorieën en methoden om het succes van bedrijven te verbeteren. Onderzoekers van IDC, Cambridge University en het Massachusetts Institute of Technology (MIT) bekijken de uitgangspunten en de return on investment van CRM projecten bij telecombedrijven, financiële instanties, overheid, nutsbedrijven en handel. Zij richten zich daarbij op klantenservice, personalisering, het gebruik van mobiele technologieën, het managen van e-mail en de activiteiten op en rondom het web. Het onderzoek zal ingaan op het anticiperen op klantgedrag, het overtreffen van de verwachtingen van de klant en het verhogen van klantenbinding en winst.
"Onze onderzoekers richten zich op de groeiende uitdaging om de relatie met klanten te behouden en te verstevigen", zegt Chris Hill, Europees Marketing Director van Remedy. "Je kunt daarbij denken aan: hoe bescherm ik mijn relatie met de klant tegen de groeiende concurrentie? En hoe krijg ik een stevig aandeel in deze continu veranderende markt? Met dit onderzoeksprogramma bekijken we de relatie tussen verkoop, marketing, service en de meervoudige contactpunten en -momenten, zodat bedrijven ook echt begrijpen hoe ze de relatie met hun klanten zo goed mogelijk kunnen managen. Door de samenwerking met Cambridge University en IDC willen we helder krijgen hoe bedrijven en organisaties hun doelen richting klanten bereiken. Uiteindelijk is het doel oplossingen te implementeren, die langdurige klantentrouw realiseren."
Het eerste IDC White Paper is inmiddels gepubliceerd, daarna zal maandelijks een nieuwe uitgave verschijnen. Remedy stelt deze uitkomsten en conclusies gratis ter beschikking aan geïnteresseerden. Bovendien kunnen abonnees de meer dan 600 pagina's achtergrondmateriaal bekijken door in te loggen op de Judge Institute-website. Abonnee worden kan via de website
"Cambridge University heeft goede contacten met het Massachusetts Institute of Technology. Hierdoor kan Remedy het onderzoeksprogramma wereldwijd uitrollen, in combinatie met gelijksoortig onderzoek in Amerika en Europa", voegt Hill daaraan toe. Later dit jaar zullen door Cambridge University ook forums worden opgezet voor de abonnees.
Over Remedy
Meer informatie over Cambridge University Research kunt u vinden op
Voor meer informatie
Remedy is een vooraanstaande leverancier van Information Technology Service Management (ITSM) en Customer Relationship Management (CRM) oplossingen. Wereldwijd zijn op meer dan 9.850 sites Remedy-oplossingen geïmplementeerd. Organisaties kunnen versneld eBusiness-functies invoeren en zich onderscheiden van concurrerende bedrijven door de snelle implementatieprogramma's en de unieke aanpasbaarheid van de Remedy-oplossingen. Door de focus op interne en externe service verbeteren klanten van Remedy zowel de interactie met hun klanten, als hun interne processen. Op deze manier stijgt de klanttevredenheid en dalen de kosten. Meer dan 100 klanten in Nederland maken met tevredenheid gebruik van Remedy-producten. Sinds 1995 bedient Remedy klanten in Nederland; in 1999 is een eigen vestiging geopend. Meer informatie over Remedy, haar producten en haar service kunt u vinden op de website: www.remedy.com.
Whizpr
Willemijn Vader
0317-410483
remedy@whizpr.nl