Schoep & Van der Toorn trekt veelzijdig talent
Amsterdam, 16 mei 2001 - Communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn heeft er drie adviseurs bij: Luc Dietz (marketingcommunicatieadviseur), Doede Jaarsma (senior PR-adviseur), en Mariken Jansen (beleidscommunicatieadviseur). Daarnaast is de afdeling Creatie uitgebreid met tekstschrijver Kees Post.
Luc Dietz werkte achtereenvolgens als eindredacteur bij De Scheveningsche Courant, marketingcommunicatieadviseur bij Berg/Kleijn Communicatie en account director bij reclamebureau KSM. Bij Schoep & Van der Toorn zal Luc zich binnen de afdeling marketingcommunicatie onder meer richten op de vastgoedsector.
Doede Jaarsma was voor zijn komst bij Schoep & Van der Toorn senior communicatieadviseur en woordvoerder bij de gemeente Kampen. In deze veelzijdige functie op het snijvlak tussen politiek en organisatie deed Doede veel ervaring op met persrelaties. Deze ervaring kan hij goed gebruiken in zijn nieuwe functie als senior PR-adviseur.
Mariken Jansen studeerde Bestuurskunde met als specialisatie veranderingsmanagement. Daarna werkte zij vier jaar bij Markt Interactie Management, een organisatieadviesbureau dat is gespecialiseerd in dienstenmarketing. Daarna organiseerde zij als freelancer evenementen bij Ernst & Young. Bij Schoep & Van der Toorn begeleidt Mariken als beleidscommunicatieadviseur onder meer de ontwikkeling van de campagne Sport Blessurevrij voor Consument & Veiligheid.
De afdeling Creatie heeft er met Kees Post een veelzijdige tekstschrijver
bij. Kees studeerde klassiek gitaar aan het Utrechts Conservatorium en was
daarna docerend musicus. Na de opleiding HEAO-communicatie richtte Kees
zich op het schrijversvak, onder meer als redacteur bij de Hogeschool van
Utrecht. Bij Schoep & Van der Toorn schrijft Kees momenteel voornamelijk
voor het project Uitbreiding Europese Unie van het Ministerie van
Buitenlandse Zaken. Naast zijn werk als tekstschrijver is Kees bassist bij
de band Alderliefste.
Over Schoep & Van der Toorn
Schoep & Van der Toorn is een full-service communicatieadviesbureau,
gevestigd te Amsterdam. Het bureau is in vijftien jaar uitgegroeid tot een
van de grootste communicatieadviesbureaus in Nederland, met ruim 70
medewerkers en een sterke positie in de ICT-markt, zakelijke
dienstverlening, projectontwikkeling/vastgoed en bij de overheid. Het
bureau biedt klanten een mix van disciplines aan op het gebied van
marketing, marketingcommunicatie, organisatie & communicatie,
beleidscommunicatie, interactieve media, public relations, onderzoek,
corporate identity & branding en creatie. Schoep & Van der Toorn maakt
deel uit van het internationale netwerk van adviesbureaus in Technology
Communications: Brodeur Worldwide. Het bureau werkt onder meer voor: ABN
AMRO, Baan, Bouwfonds, Freeler, Gemeente Amsterdam, IBC Vastgoed, IBM,
Ingenieursbureau DHV, KPMG, MAN Truck & Bus, Ministerie van Economische
Zaken, NS Vastgoed, Philips, Projectbureau IJburg, Recreatieschap
Spaarnwoude.
Voor meer informatie en/of beeldmateriaal kunt u contact opnemen met:
Schoep & Van der Toorn
Gabi Wesselman
(020) 487 40 00 / gabi.wesselman@svdt.nl
Of bezoek onze website: www.svdt.nl