Amsterdam, 10 mei 2001. Elsevier bedrijfsinformatie lanceert vandaag topproduct.nl, de eerste business-to-business productvergelijkingssite voor Nederlandse ondernemers. In combinatie met een glossy kwartaalblad voorziet topproduct.nl de ondernemer van alle benodigde informatie om tot de juiste koopbeslissing te komen.
Het kwartaalblad, eveneens topproduct.nl genaamd, verschaft de lezer informatie over welke zakelijke producten er op de markt verkrijgbaar zijn. Op www.topproduct.nl wint de ondernemer vervolgens onafhankelijke, aanvullende informatie in. Dit gebeurt met behulp van rapportcijfers die andere ondernemers op basis van gebruikservaring aan producten hebben gegeven. Op deze manier wordt een betrouwbaar antwoord gevonden op vragen als; Wat is de beste printer en welke bestelwagen biedt het meeste waar voor zijn geld?
Is de keuze eenmaal gemaakt dan blijkt topproduct.nl de verkooppunten al te hebben geselecteerd en levert het bovendien de bijbehorende prijzen. De ondernemer ziet dus in een oogopslag waar het gewenste product het goedkoopst te verkrijgen is.
"Het unieke van dit concept is dat gebruikers van producten die producten beoordelen.
Dat levert objectieve koop-informatie op. Bij de aankoopbeslissing kunnen topproduct.nl gebruikers zich dus op meer baseren dan de verkoopverhalen van aanbieders.
Ook ondernemers vinden het leuk om aantrekkelijke producten te zien en willen daar graag hun mening over geven, hierdoor is het concept zeer interessant.", aldus Paul Verhoeff, Publishing Director bij Elsevier bedrijfsinformatie.
Het kwartaalblad verschijnt in een oplage van 500.000 exemplaren als bijlage bij BiZZ, Elsevier, FEM/De Week, Familiebedrijf en een selectie van de bladen van de uitgeefgroepen Management, Food, Horeca, Bouw, Techniek, Landbouw en Logistiek. Op deze manier worden iedere drie maanden 500.000 ondernemers bereikt. De link met de website geeft het blad een onafhankelijk karakter. In de papieren variant van topproduct.nl worden de laatste rapportcijfers en meningen afkomstig van de website gepresenteerd. Daarnaast zijn er reportages, achtergrond- en nieuwsverhalen te vinden en worden de producten kort en bondig gepresenteerd, ondersteund met aantrekkelijke foto's. Gedurende de lanceringsweek wordt er voor 120.000 gulden aan producten verloot.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Text 100 BV Topproduct.nl
Jurn Hageman Hemmo Vriend
Tel: 020 530 43 33 Tel: 0346-577830
E-mail: jurnh@text100.nl E-mail: h.vriend@ebi.n
l
Of u kunt de website topproduct.nl bezoeken op: www.topproduct.nl
Jurn Hageman
General Manager
Text 100 Public Relations
Global Technology Public Relations
Van Diemenstraat 164 - 166
1013 CN Amsterdam
The Netherlands
Tel: +31 20 530 4332
Mobile: +31 6 51052439
E-mail: jurnh@text100.nl
URL: www.text100.com